Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 07 באפריל, 2018

בראנץ' אצל בובי 6, שדים במוסך, רוזאן 2018, מעבר לכל ספק, מטווח אפס, חמישים גוונים של אופל, קינג: מלך במדבר, החיים חמוצים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

11:50 בראנץ' אצל בובי 6 | 6 Brunch at Bobby’s, ערוץ Food Network

השף בובי פליי מזמין את הצופים לביתו ולמטבח שלו ומכין בראנצ'ים שישמחו את המשפחה והחברים. בפרק שמוקדש למנה שאין ארוחת בוקר בלעדיה – הפנקייק, בובי מעניק לה טוויסט חדש עם מיני פריטטות אומלט דנבר ופנקייקים טרופיים. בהמשך הוא מכין תפריט ים תיכוני הכולל פרנץ' טוסט וניל והל עם תפוחים צלויים, אומלט פרסי אפוי והום פרייז מתובלים. בובי גם יתפנק עם מנות מנחמות כמו צ'ימיצ'נגות אפויות עם שעועית שחורה מעושנת ואבוקדו; סלסה עגבניות וגרגיר נחלים; פנקייקים אווריריים עם ריקוטה ודלעת; ומרגריטות תפוזים וחמוציות.

20:00 שדים במוסך | Goblin Works Garage, ערוץ דיסקברי

שלושה מוסכניקים יוצאי-דופן, ג'ימי דה ויל, אנט פרטרידג' ו-הלן סטנלי, יוצאים למשימה שמטרתה להחזיר לחיים את חברת הנדסת הרכבים הבריטית הגדולה, גובלין. יחד הם משחזרים כמה מדגמי המכוניות והאופנועים הידועים ביותר בעולם, ובאמצעות מיומנות מדהימה, הם בונים עיצובים משונים ונדירים. סדרה זו עוקבת אחר השלישייה בזמן שהם מתמודדים עם בנייה מסובכת, ועם הלחצים שכרוכים בהרחבת העסק והמותג הבריטי החדש. מוסך גובלין הופך מכוניות קלאסיות לרכבים בהתאמה אישית – ומשנה לחלוטין את המראה ואת הביצועי הרכב.

21:30 רוזאן 10 | Roseanne 10, ערוץ Yes קומדי

עשרים ואחת שנים לאחר שהסתיימה, חוזרת הקומדיה לעונה עשירית בת 8 פרקים. הסדרה, שעסקה במשפחה אמריקאית ממעמד הביניים מאילינוי, הפכה בזמן קצר להצלחה מסחררת, הייתה התוכנית הנצפית ביותר בארצות הברית בין 1989 ל-1990 וכיכבה במשך תשע עונות בראש טבלאות הרייטינג. כל השחקנים הראשיים חוזרים לתפקידיהם, כולל רוזאן בר (רוזאן), ג'ון גודמן (דן, שמת מהתקף לב בפרק האחרון אבל יחזור לתפקידו), לורי מטקלאף (דודה ג'קי), אליסיה גורנסון (בקי), שרה גילברט (דרלין), דניאל פישמן (די. ג'יי.) ו-שרה צ'אלק שהחליפה בזמנו את גורנסון בתפקיד בקי, אבל חוזרת בחידוש בדמות חדשה ותגלם את אנדריאה, אישה נשואה שתשכור את בקי להיות אם פונדקאית עבורה. ג'וני גלאקי ("המפץ הגדול") יחזור גם הוא בתפקיד דיויד, בעלה של דרלין, אבל מפאת לוח הזמנים העמוס שלו ישתתף בפרק אחד בלבד.

22:00 מעבר לכל ספק | Beyond A Reasonable Doubt, ערוץ לייפטיים

חידוש למותחן הקלאסי של פריץ לאנג משנת 1956. התובע המחוזי מארק האנטר מצליח להרשיע ולהכניס לכלא את מרבית הנתבעים. סי. ג'יי. הוא עיתונאי צעיר המחליט לחקור את שיטת העבודה של העורך דין המצליחה ולהפליל את עצמו ברצח שלא ביצע כדי לחשוף את השחיתות במשרד התובע המחוזי. לתדהמתו, כל הראיות שטרח להשאיר כדי להוכיח את חפותו נעלמות והעד היחידי ל"תרגיל" העיתונאי שלו נרצח. עכשיו על העוזרת הצעירה של התובע המחוזי לפתור את התעלומה, בטרם ימצא עצמו נידון למוות ולהחליט האם היא תגן על העיתונאי הצעיר שהכניס את עצמו למלכודת או על הבוס שיעשה הכול כדי להשליך את העיתונאי לכלא. שחקנים: ג'סי מטקאלף, מייקל דאגלס, אמבר טמבלין. במאי: פיטר איימס. ארה"ב, 2009. אחד הסרטים הכושלים של דאגלס, בשל תסריט של עובד עד תומו, דיאלוגים גרועים ותחושה מלנכולית מיותרת. ציון: 

22:00 מטווח אפס | Close Range, ערוץ Yes4

שכיר חרב בעל עבר צבאי מרשים, יוצא להציל את אחייניתו שנחטפה בידי קרטל סמים אכזרי. הוא מצליח לגנוב מהם הארד-דיסק עם חומרים מפלילים. ברגע שהם מבינים מה קרה, הם נחושים לנקום בו ובכל היקר לו. שחקנים: סקוט אדקינס, ניק שינלונד, קייטלין קיטס. במאי: יצחק פלורנטין. ארה"ב, 2015.

22:00 חמישים גוונים של אופל | Fifty Shades Darker, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 12 בינואר, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes1

23:00 קינג: מלך במדבר | מרטין לותר קינג: השנים המכוננות | King in the Wilderness, ערוץ Hot HBO 

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 03 באפריל, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

23:30 החיים חמוצים | Lemon, ערוץ Hot פאן

אדם מגושם חברתית מנסה לחיות חיים רגילים, אך רואה איך חייו מתפרקים לאחר שחברתו עוזבת אותו בפתאומיות לאחר 10 שנים של זוגיות. סרט קטן על אהבה, קינאה, בדידות, הכול וכלום. שחקנים: ג'ודי גריר. במאי: ג'ניקסה בראבו. ארה"ב, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן