Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 10 באפריל, 2018

פטרנו, נולד לבן מדי, גרג דייוויס: חיה מופלאה שכמותך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 פטרנו | Paterno, ערוץ Yes3 

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 08 באפריל, 2018, בסלקום TV

22:00 נולד לבן מדי | Born Too White, ערוץ Yes דוקו

בטנזניה, מלוואי ושאר מדינות מזרח אפריקה אנשים לבקנים הם אנשים נרדפים ודינם, לרוב, הוא דין מוות. הם נחטפים, מותקפים ונרצחים. חלקי גופם אף נמכרים לרופאי אלילים תמורת סכום כסף גבוה למטרות כישוף ואפילו פוליטיקאים רוכשים אותם מתוך אמונה שיעזרו להם בבחירות. ד"ר אוסקר דיוק, רופא בריטי לבקן, יוצא למסע באפריקה כדי לנסות להבין למה יש שם סטיגמה קשה כל כך כלפי אנשים כמותו. סטיגמה שנטועה עמוק בשורשי התרבות האפריקאית לאורך דורות רבים. דיוק מנסה להבין מהם שורשי התופעה ומיהם האחראים לפגיעה באנשים לבקנים. לשם כך הוא נפגש עם צעירים לבקנים שמספרים לו על היחס הקשה כלפיהם ועל האופן בו הם נאלצים לחיות בקהילות מבודדות. לאורך הסרט הוא גם אינו חושש להתעמת עם המקומיים ביחס לדעות הקדומות שלהם וביחס לפשעים שנעשים כלפי הלבקנים מתוך תקווה שאולי יצליח להביא לשינוי. בימוי: קלייר ריצ'רדס. 60 דקות, בריטניה, 2017.

גרג דייוויס: חיה מופלאה שכמותך | Greg Davies: You Magnificent Beast, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. הקומיקאי הבריטי גרג דייוויס נזכר בדייטים מחרידים, באסונות 'גיזום' של אזור החלציים, במתיחות של אבא ועוד, בספיישל סטנד-אפ קורע מצחוק.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן