Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 12 באפריל, 2018

חוף ג'רזי: חופשה משפחתית, הבריחה מחדר 18, כייסים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 חוף ג'רזי: חופשה משפחתית | Jersey Shore Family Vacation, ערוץ MTV Show

האיחוד המרגש לו המתינו מעריצי הסדרה. הקאסט המקורי של הריאליטי ההיסטורי שב לחולל מהומה במיאמי, כאשר התפריט כולל את כל המרכיבים העיקריים: אלכוהול, סקס, מריבות אינסופיות, שיזוף מלאכותי ועוד הרבה אלכוהול.

22:00 הבריחה מחדר 18 | Escape from Room 18, ערוץ Yes דוקו

סיפורו הלא ייאמן של ג'ון דלי, צעיר יהודי אמריקני, שאולץ להתגייס לארגון נאו-נאצי ונותר בחיים לאחר שהותקף על ידי חברי הארגון כשגילו את יהדותו. דלי גדל במחוז מריון בפלורידה, שם התוודע לקבוצות צעירים נאו-נאצים. לאחר שאלו פנו אליו להצטרף לשורותיהם, הוא נאלץ להצטרף אליהם מחשש שיבקשו ממנו הסבר מדוע לא ויגלו את דבר יהדותו. במהרה הפך לחלק מקבוצה נאו-נאצית שנקראה 'אמריקן פרונט' ואף קיבל דרגה של קצין בארגון, שתמך בנאציזם ושאף להקמת מדינה אוטונומית ללבנים בארצות הברית. תפקידיו היו בעיקר לגייס חברים נוספים ולעתים להכות אנשים אחרים. בשלב מסוים נחשף סודו והוא הותקף קשות על ידי קבוצת גלוחי הראש עד אובדן הכרה. אחרי שהחלים והעיד נגד תוקפיו, הבין שחייו בסכנה והחליט לברוח לישראל. כעת, 25 שנה לאחר התרחשות האירועים, מציע לו חבר 'גלוח ראש' מהעבר לצאת יחדיו למסע במחנות ההשמדה במזרח אירופה בניסיון לחדש את הקשר ביניהם ולכפר על העבר שלהם. בימוי: דניאל ברה. 60 דקות, ארה"ב / ישראל, 2017.

כייסים | Pickpockets, נטפליקס | Netflix

דרמת פשע. ברחובות בוגוטה, שלושה גנבים צעירים ושאפתנים לומדים את סודות הכיוס באדיבות מומחה לאומנות ההונאה. שחקנים: קרלוס בארדם, נטליה רייס, אמליאנו פרניה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן