Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 15 באפריל, 2018

פוקימון: מסעו של מאסטר 5, אמייזנגס, סופשלי, מעוקב לאוהב, כנר על הגג, בן לוקח בת 2, הוליווד של קלי, Hungerford, סרטי הנפשה מסדרת 'ברבי', The Darkest Dawn, סרטי הנפשה מסדרת 'מונסטר היי', אסופת תוכניות 'מונטי פייתון'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:35 פוקימון: מסעו של מאסטר 5 | 5 Pokémon: Master Quest, ערוץ הילדים (לצופי פרטנר TV + סלקום TV) 

סדרת האנימה ממשיכה לעונה חדשה יחד עם אש פיקאצ'ו וכל החברים. בעונה זו גיבור הסדרה, אש, ממשיך במסעו במחוז ג'וטו במטרה להפוך לפוקימון מאסטר יחד עם חבריו הטובים, מיסטי וברוק. בדרך יהיה עליו להתמודד עם בעיות ומכשולים רבים, וביניהם גם צוות רוקט המרושע. הפוקימונים הם יצורים קטנים בעלי כוחות מיוחדים המגודלים על ידי מאמני פוקימונים. על אש לתפוס כמה שיותר פוקימונים, לאמן אותם, ולנצח בטורנירים ובתחרויות השונות עד שיגיע לתואר הנחשק – פוקימון מאסטר.

16:00 אמייזניגנס | Amazingness, ערוץ MTV Show

רוב דירדק ("שרוטים") מציג את האנשים המוכשרים והמגוחכים ביותר בארצות הברית, שמתמודדים בתחרות כישרונות על פרס של 10,000 דולר.

16:00 סופשלי, ערוץ הילדים (לצופי פרטנר TV + סלקום TV)

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 03 ביולי, 2016, בשעה 14:35 בערוץ הילדים

16:25 מעוקב לאוהב | Single AF, ערוץ MTV Show

תכנית שידוכים ראשונה מסוגה המאפשרת למעריציהם של שבעה ידוענים למצוא להם אהבה. הסדרה תעקוב, בין היתר, אחר כוכבת "ג'ורדי שור": מרני סימפסון, הדראג קווין האוסטרלית: קורטני אקט, כוכבת "בגרות באמהות": פארה אברהם וסנסציית היו-טיוב: אליוט קרופורד.

22:00 כנר על הגג | Fiddler on the Roof, ערוץ Yes3

סרטו המפורסם ביותר של חיים טופול, עליו היה מועמד לאוסקר וזכה בגלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר – העיבוד המצליח למחזמר על פי סיפוריו של שלום עליכם, אודות אב מסור שנקרע בין רצונו להיענות לבקשות בנותיו להתחתן עם בחיר לבן, לבין המסורת וההיגיון הכלכלי לשדך אותן לחתנים עשירים. הסרט זכה בשלושה פרסי אוסקר, והיה מועמד לשמונה, כולל הסרט הטוב ביותר והשחקן הראשי. זכה להצלחה רבה בעולם ואף זכה בפרס גלובוס הזהב לסרט המוזיקלי הטוב ביותר. במאי: נורמן ג'ואיסון. ארה"ב, 1971. אמנם הסרט מלאכותי לחלוטין גם בנראות, אך הוא מרגש, מלא חום, שירים מעולים ומשחק נפלא. ציון: 

22:00 בן לוקח בת 2 | Boy Meets Girl 2, ערוץ Yes דרמה

הדרמה הקומית מבית ה-BBC חוזרת בעונה שנייה. ספוילר – בפתיחת העונה ג'ודי וליאו גרים יחד בביתה של פגי, שגם ג'קי גרה בו, ואין להם הרבה פרטיות. כשליאו מקבל הצעת עבודה מפתה, ובמקביל מצב בריאותה של פגי מתחיל להדאיג, יחסיהם של ליאו וג'ודי עומדים בפני אתגר ובעיות גדולות שעליהם לפתור. אנג'י מוטרדת מכך שבסלון יש בעיית חולדות, אבל ג'קי מנצלת את המצב לטובתה כשהיא מתחברת עם לוכד המזיקים. טוני חושב שהתלהבותה של פגי מכל הדברים הנוגעים לטרנסג'נדרים.

22:15 הוליווד של קלי | Kelly’s Hollywood, ערוץ Hot8 

סיפורו של בריאן, שחקן הוליוודי צעיר, שהחליט להביא להוליווד את קלי, אחותו הסובלת מתסמונת דאון, שגרה עד עתה בבית הוריה, על מנת לנסות להגשים את חלומה להיות דיווה הוליוודית. במקביל, מנהל בריאן מערכת יחסים קרובה עם ארוסתו, טיפאני. עד מהרה קנאתה של קלי בתשומת הלב לה היא זוכה מאחיה, שלכאורה בא על חשבונה. מצבה של קלי מתדרדר כתוצאה מכך, וכבריאן מוצא את עצמו במצב של קריעה בין שתי אהבות, שתי מחויבויות שהוא לא יכול ולא רוצה לותר על אף אחת מהן. על כן מחליט בריאן שכדי לנסות לעזור למצוקתה האנושה של קלי, שכאמור מצבה מגיע לשפל חסר תקדים, הוא יגשים את חלומה של קלי לעמוד על במה ולהופיע. האם יצליח? האם זה יועיל למצבה של קלי? בצל שאלות אלה, יוצא בריאן למסע להשגת מטרתו זו בסרט שבנוי כסרט מתח ריאליסטי במרוץ אחר השעון. בימוי: בריאן דונובן. ארה"ב, 2015.

Hungerford, נטפליקס | Netflix

אימה מדע-בדיוני. חייהם של קבוצת נערים משתנה כאשר העיר שלהם נשלטת על ידי כוחות אופל. שחקנים: ג'ורג'יה בראדלי, סם קרטר, דרו קרסון. במאי: דרו קרסון. 79 דקות, ארה"ב, 2014.

The Darkest Dawn, נטפליקס | Netflix

מדע בדיוני. סיפורן של שתי אחיות, בעת בריטניה נשלטת על ידי חייזרים. שחקנים: דרו קרסון, סטיוארט אשן, ג'יימי פול. במאי: דרו קרסון. 76 דקות, בריטניה, 2016. 

אסופת תוכניות 'מונטי פייתון', נטפליקס | Netflix
הסרט: "מונטי פייתון והגביע הקדוש" (1975)
הסרט: "בריאן כוכב עליון" (1979)
הסרט: (What About Dick?" (2012"
ההופעה החיה: "מונטי פייתון בהופעה חיה בהוליווד בוול" (1982)
ההופעה החיה: (Monty Python Live (Mostly)" (2014"
ההופעה החיה: (Monty Python: Live at Aspen" (1998" 
סדרת הטלוויזיה (45 פרקים): "הקרקס המעופף של מונטי פייתון" (1969)
סדרת הטלוויזיה (6 פרקים): (Monty Python's Personal Best" (2006"
סדרת הטלוויזיה (2 פרקים): (Monty Python's Fliegender Zirkus" (1972"
סדרת הטלוויזיה (5 פרקים): (Monty Python's Best Bits (mostly)" (2014"
סדרת הדוקו (6 פרקים): "מונטי פייתון: הכל האמת (כמעט)(2009)
סרט הדוקו: (Monty Python: Before the Flying Circus" (2000"
סרט הדוקו: (The Meaning of Monty Python" (2013"
סרט הדוקו: (Monty Python Conquers America" (2009"
סרט הדוקו: (Monty Python: The Meaning of Live" (2014"
אסופת הקטעים המשעשעים: (Parrot Sketch Not Included – 20 Years of Monty Python" (1990". 
.
סרטי הנפשה לילדים מסדרת 'מונסטר היי', נטפליקס | Netflix
"Monster High: 13 Wishes"
"Monster High: Ghouls Rule"
"!Monster High: Frights, Camera, Action!"
.
סרטי הנפשה לילדים מסדרת 'ברבי', נטפליקס | Netflix
"ברבי באגם הברבורים"
"ברבי נסיכת הכוח"
"Barbie Fairytopia: Mermaidia"
"Barbie and her Sisters in A Pony Tale"
"Barbie: Mariposa and the Fairy Princess"

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן