Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 19 באפריל, 2018

הקשר התאילנדי, ישראל בעיני סופריה, ואז היא הגיעה, הטיהור 3, אוטובוס האהבה: מסע אסייתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:25 הקשר התאילנדי | The Asian Connection, ערוץ Hot אקשן

אקשן המתרחש בתאילנד. שני אמריקנים צעירים החיים באסיה גונבים בטעות כסף של ברון סמים והופכים למטרה של כנופיה המחפשת נקמה. כאשר אחד מהם נהרג פונה האחר לאהובתו, ויחד הם יוצאים למלחמה סטייל בוני וקלייד נגד הכנופיה. שחקנים: סטיבן סיגל. במאי: דניאל זירילי. תאילנד / ארה"ב, 2016.

21:00 ישראל בעיני סופריה | Israel: Stories of Modern Days, ערוץ Yes דוקו

70 שנה לאחר הקמת מדינת ישראל, עשרה סופרים ישראלים ידועים שמים את אור הזרקורים על המדינה שבה הם חיים, ביניהם הזוכה הטרי בפרס ישראל לספרות ושירה לשנת 2018, דוד גרוסמן. לצדו שורת סופרים ישראלים מצליחים ומוּכּרים פותחים את ליבם מול המצלמות – מהסיפור האישי שלהם ועד להוויה הישראלית, הכוללת שכול, מיליטנטיות, עדתיות, מאבקי שמאל-ימין או כפי שאשכול נבו מכנה את ישראל – 'גן עדן למספרי סיפורים'. בימוי: וויליאם קארל, בלאנש פינגר. 52 דקות, צרפת / ישראל, 2018.

22:30 ואז היא הגיעה | And Then She Arrived, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

קומדיה רומנטית. דן פרייליך, בן 30 מחיפה, מתחיל לעבוד במשרד עורכי הדין של אבא, ועומד להתחתן עם תמר, חברתו הנצחית. אבל מפגש מקרי עם מירב, מלצרית ירושלמית סוערת, מטלטל אותו רומנטית, וגם מחזיר אותו לחלומו הגדול – המוזיקה. שחקנים: חן אמסלם זגורי, גידי גוב, מיכאל אלוני. במאי: רועי פלורנטין. 104 דקות, ישראל, 2017.

הטיהור 3 | The Purge: Election Year, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 27 באפריל, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

אוטובוס האהבה: מסע אסייתי | Love Wagon: Asian Journey, נטפליקס | Netflix

שבעה גברים ונשים עולים על אוטובוס ורוד בחיפוש אחר אהבת אמת. על אף שאינם מכירים, הם יוצאים למסע משותף ברחבי אסיה במטרה לשוב ליפן אחרי שמצאו אהבה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן