Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 21 באפריל, 2018

כבשים וזאבים, NCIS ניו אורלינס 4, בת דודתי רייצ'ל, הנערה האלמונית, הגבר המושלם, אני עדות, שתי אהבות, האכזבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 כבשים וזאבים | Sheep & Wolves, ערוץ Yes5

את שלוות חייהם של עדר כבשים חסר דאגות, המתגורר באזור יפיפה ורגוע, מפרה להקת זאבים גדולה שהגיעה במטרה לבחור מנהיג חדש. על הכתר מתמודד זאב אימפולסיבי מול גריי, המצחיקן של החבורה, שרוצה להפוך את חיי הזאבים לרגועים יותר. הוא נעזר בכישוף אקראי להגדיל את סיכוייו, וכשזה משתבש, הוא הופך ללא אחר מאשר לאיל. כעת הוא חייב לצאת לדרך חדשה שתשיב את זהותו האמיתית ואת אהבתו הגדולה. למרבה ההפתעה הוא מקבל עזרה דווקא מהכבשים, שעד לפני רגע היווה איום ממשי על קיומם. דיבוב לאנגלית: טום פלטון, רובי רוז. דיבוב לעברית: אורי זלצמן, גדי לוי, מאי יעקבסון. במאים: אנדריי גאלאט, מקסים וולקוב. רוסיה, 2016.

21:00 NCIS: ניו אורלינס 4 | 4 NCIS: New Orleans, ערוץ Hot זון

דרמת המשטרה של רשת CBS חוזרת לעונה רביעית. לתפקידי אורח יגיעו העונה המוזיקאי ג'ימי באפט (בתפקיד עצמו) ו-בקי אן בייקר ("בנות", "פריקים וגיקים").

21:30 בת דודתי רייצ'ל | My Cousin Rachel, ערוץ Yes1

מותחן רומנטי. לאחר מותו של בן דודו הקרוב, פיליפ חושד שנרצח על ידי אשתו המסתורית ומתכנן נקמה. כאשר השניים נפגשים, הוא מוצא את עצמו מוקסם ממנה ומתחיל להסס בביצוע תכניתו. שחקנים: רייצ'ל ווייז, סם קלאפלין. במאי: רוג'ר מיצ'ל. 2017. בזכות משחק טוב של ווייז וצילומים יפהפיים, הסרט בהחלט מותח ומלא מסתורין. ציון: 

22:00 הנערה האלמונית | La Fille Inconnue | The Unknown Girl, ערוץ Yes3

דרמת מתח של. רופאה צעירה מגלה כי אישה שסירבה לטפל בה, מצאה את מותה כעבור זמן קצר. מוצפת רגשות אשם, היא מתעקשת לגלות מי הייתה המטופלת ומה הביא למותה. שחקנים: אדל האנל, ג'רמי רנייה, אוליבייה גורמה. במאים: ז'אן-פייר דארדן, לוק דארדן. בלגיה, 2016. תוצר בינוני של יוצרי הסרטים הבלגיים, האחים דארדן, אבל עדיין מותיר את הצופים מעורבים ומלאי הזדהות לגבי המתרחש. ציון: 

22:00 הגבר המושלם | Mr. Right, ערוץ Yes4

מרתה היא בחורה לא רגילה, שבדיוק עברה פרידה קשה וכואבת. היא מנסה להתגבר על הכאב ובמקרה פוגשת בפרנסיס שנראה בחור מושלם. היא בטוחה שמצאה את כל מה שחיפשה. מהר מאוד היא מבינה כי מדובר ברוצח שכיר שאינו חיי חיים שגרתיים ויש לו לא מעט אויבים שמעוניינים במותו. ממש באותו הזמן מרתה עולה להם על הכוונת. שחקנים: אנה קנדריק, סם רוקוול, טים רות'. במאי: פאקו קבזאס. ארה"ב, 2016. הזוג החמוד קנדריק ורוקוול עובדים נהדר יחדיו וגם הכימיה טובה, אך הסרט עצמו הוא בזבוז של אנרגיה מצידם, ובעיקר תסריט. ציון: 

22:00 אני עדות | להיאנס מחדש I Am Evidence, ערוץ Hot HBO

.

22:00 שתי אהבות | Two Lovers, ערוץ לייפטיים

ברייטון ביץ', ברוקלין. ליאונרד, בחור מתוסבך אך כריזמטי, עובר חזרה אל בית הוריו לאחר שסיים מערכת יחסים רומנטית ארוכת שנים. בעוד הוריו הנאמנים מטפלים בו ומבריאים את ליבו השבור, פוגש ליאונרד שתי נשים בפרק זמן קצר: מישל – שכנה בלונדינית ומסתורית, וסנדרה – בחורה רגישה וטובת לב שאביה הפך שותף בעסק המשפחתי. מצד אחד, ליאונרד נמשך בצורה בלתי רגילה למישל, והיא מנהלת רומן הרסני עם גבר נשוי. מצד אחר, הוריו לוחצים עליו למסד את הקשר שלו עם סנדרה. ליאונרד שקוע בדילמה בלתי אפשרית – האם להיסחף עם מערבולות התשוקה או האם לבחור בנוחות שבאהבה הטריוויאלית? אם לא יחליט במהרה הוא יתדרדר שוב לייאוש והדיכאון שכמעט וסיימו את חייו. שחקנים: חואקין פיניקס, גווינית פלטרו, מוני מושונוב. במאי: ג'יימס גריי. 100 דקות, ארה"ב, 2008. דרמה רומנטית, מלאת רגש ומשחק נהדר. ציון: 

האכזבה | The Let Down, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה קומית. לאודרי יש תינוק בן חודשיים והיא מצטרפת לקבוצת תמיכה להורים חדשים. שם, היא מכירה חברים שונים ומשונים שמתמודדים עם אתגרים ושינויים בחייהם. שחקנים: אליסון בל, דאנקן פלוז, נוני הייזלהרסט.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן