Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 23 באפריל, 2018

ווסטוורלד 2, האפייה באביב, אימת המתים המהלכים 4, אלביס פרסלי: החיפוש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

04:00 ווסטוורלד 2 | Westworld 2, ערוץ Yes Oh + סלקום TV + בשעה 05:00 בערוץ Hot HBO 

המותחן הבדיוני האפל פרי יצירתם של ג'ונתן נולן ו-ליסה ג'וי עבור HBO, חוזר בעונה חדשה. ספוילר – העונה החדשה תחל זמן מה לאחר סיום העונה הראשונה ונרמז שיוצגו בה עולמות אחרים במפעל הגדול של פרקי השעשועים. אל העונה מצטרפים שחקנים חדשים, ביניהם: גוסטף סקארסגארד ("הויקינגים"), קטיה הרברס ("מנהטן"), פארס פארס ("הרודן") ועוד.

20:00 האפייה באביב 2 | 2 Spring Bounty, ערוץ Food Network

הסדרה מעניקה לשמונה אופים את ההזדמנות להציג את הכישורים שלהם על ידי הכנת יצירות מדהימות מקמח, סוכר וביצים – וכל מה שהם יכולים עוד לחשוב עליו. שף בובי דין הוא המנחה, והוא מוביל את המתחרים בניסיון לכבוש את ארוחות יום האם, מסיבות יום הולדת ואתגר האפייה גדול מכולם: עוגת החתונה. השפים השופטים ננסי פולר, דאף גולדמן ו-לוריין פסקל מתמודדים עם משימה קשה במיוחד: לטעום ולשפוט את היצירות האפויות כדי להעניק לזוכה אחד פרס מתוק: 50 אלף דולר ותואר אלף האפייה באביב.

21:00 אימת המתים המהלכים 4 | 4 Fear The Walking Dead, ערוץ AMC

הסדרה המקורית מבית AMC חוזרת לעונה רביעית. ספוילר – העולם של מדיסון קלארק ומשפחתה נראה דרך עיניים חדשות – עיני מורגן ג'ונס (לני ג'יימס, "סנאץ'"), שהצטרף לסיפור מעולם סדרת האם, "המתים המהלכים". העבר של הדמויות מתערבב בהווה לא ברור של מאבק וגילוי, כשהם פוגשים חברים חדשים, אויבים ואיומים. הם נלחמים זה עבור זה, זה נגד זה ונגד העדר העצום של המתים בניסיון לבנות עולם אנושי מתוך הכאוס.

22:00 אלביס פרסלי: החיפוש | Elvis Presley: The Searcher, ערוץ Yes דוקו

פרויקט משותף ורחב יריעה של Sony Pictures Television ו-HBO מאת הבמאי טום זימני ("ברוס ספרינגסטין: ההבטחה") המביא את סיפורו של האייקון המוזיקלי, אלביס פרסלי. הסרט המרהיב בן השלוש שעות מציג את אפוס חייו – מילדותו של 'המלך', דרך הסשנים המדהימים שביצע ב-Jungle Room ב-1976, ועד מותו הטראגי שנה לאחר מכן. הסרט מביא צילומים נדירים מתוך אחוזת גרייסלנד, ביתו של אלביס, חומרי ארכיון ותמונות מאוספים פרטיים מרחבי העולם שטרם נראו על המסך, ויותר מ-20 קטעי ראיונות בלעדיים עם הנגנים, המפיקים, המקליטים והבמאים שעבדו לצדו ואמנים שהושפעו ממנו בעבודתם. בהשתתפות הזמרים ברוס ספרינגסטין, טום פטי, אמילו האריס, אשתו לשעבר – פרסיליה פרסלי, המפיק המוזיקלי – דיוויד פורטר ורבים אחרים. 90 דקות, ארה"ב, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן