Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (22.4.18)

השבוע ניסינו את הפיצות החדשות של דומינוס - אחת עם פלאפל והשניה עם שווארמה - וחזרנו עם מסקנות. וזה לא הכל: יש לנו מה להגיד על עוד ארבעה מוצרים חדשים, שעלו לאחרונה על המדפים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פיצות ישראליות של דומינו'ס פיצה

שתי הפיצות החדשות של הרשת הושקו לרגל 70 השנה למדינה, ושתיהן משלבות מאכלים ישראליים במשולש הפיצה האיטלקית. פיצת הפלאפל מבוססת על רוטב עגבניות וגבינת מוצרלה, ועליה יש חתיכות של כדורי פלאפל, בצל סגול, עגבניות, טחינה ופטרוזיליה; ועל הבצק של פיצת השווארמה יש טחינה, שווארמה, בצל קונפי בסומק, צנוברים קלויים, קונפי עגבניות שרי ופטרוזיליה. שתיהן, אגב, הגיעו ללא פטרוזיליה. מה המסקנה? פיצת השווארמה חביבה, בעיקר בזכות העובדה ששמו עליה כמות יפה של בשר שתובל נכון, וגם בזכות כמות סבירה של צנוברים שהוסיפה עניין. לעומת זאת, פיצת הפלאפל היתה מאכזבת – לפלאפל היה טעם תפל ובאופן כללי יש פער בין הצבעוניות והעושר של מנת פלאפל לבין הפיצה הזו. שתיהן נמכרו תבמהודרה מוגבלת עד אמצע חודש מאי.

70 שקלים לפיצה משפחתית. להשיג ב-1700-707-707 וב-www.dominos.co.il.

צילום: דניאל לילה

סלי כביסה של ליפסקי

החברה הישראלית השיקה באחרונה ליין חדש של סלי כביסה. למעשה, מדובר בשני מוצרים חדשים – סל גבוה יחסית עם מכסה, שנפחו 60 ליטר, וגיגית אובלית בנפח של 40 ליטר. העיצוב של שני המוצרים זהה – הם משלבים דוגמה של חורים אליפטיים  – והמראה הכולל שלהם עדין. מבחינה פונקציונאלית הם נוחים מאוד – הסל נפתח ונסגר בקלות, והגיגית נוחה לנשיאה. שניהם עשויים מפלסטיק קשיח והם קלים לניקוי. לגיגית יש חיסרון אחד: היא עשויה להיות קטנה מדי לכל מי שאינם ממהרים לקפל את הכביסה לאחר הייבוש, וכך יוצרים ערימה של כביסה, הגדולה מהכמות הממלאת מכונה אחת.

29-49 שקלים. להשיג בהום סנטר, אייס, סיטי שופ, רוזנפלד ובחנויות מובחרות למוצרי אמבטיה.

צילום: דיזיין אנד שוט

שקיות אטומות למזון של הנמל

100 שקיות האוטמות את תכולתן תמורת 9.9 שקלים – זה מה שמציעה החברה. על פניו זה מחיר זול במיוחד, שכן שקיות מסוג זה הן לרוב יקרות הרבה יותר. אבל למחיר הנמוך – מעט פחות מ-10 אגורות לשקית  – יש מחיר שצריך לשלם אותו. השקיות היקרות מגיעות עם מנגנון סגירה קשיח ונוח לשימוש; השקיות הללו נסגרות עם דבק מיוחד, וזה לא תמיד קל להקפיד ששני צידי השקית נדבקים זה לזה במלואם. לאחר שמצליחים מגלים שהשקית שומרת טוב על טריות המזון, אבל זה פחות נוח אם זו שקית שפותחים וסוגרים אותה לעיתים תכופות. למרות המחיר הנוח, השקיות היקרות יותר עדיין יהיו עדיפות במקרים מסויימים.

9.9 שקלים ל-100 יחידות. להשיג ברשת הסטוק וברשתות שיווק.

צילום: הנמל

מבשם אויר בניחוח וניל של Glade מבית אס.סי ג'ונסון

ניחוח בעל ריח חדש השיקה החברה, כחלק ממותג בישום הבית שלה. הניחוח החדש מיועד למכשיר הספריי האוטומטי של המותג, והוא הפתיע אותנו לטובה. במרבית המקרים, לספריי לבית בניחוח וניל יש ניחוח תעשייתי קל, ואילו לתרסיס זה יש ריח טבעי יחסית, שכיף להריח אותו גם כאשר משתמשים במוצר במשך ימים רצופים.

45.9 שקלים למארז. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ גלייד

חמאות גוף של Hlavin

חמאות הגוף החדשות של החברה אמנם הושקו לקראת החורף, אבל בהתחשב ביובש שהמזגנים יוצרים בקיץ, הן יכולות להתאים בקלות לאורך כל השנה. חמאות הגוף – ארבע במספר – מגיעות עם ארבעת הריחות המוכרים של החברה – לאב-ליין, רוז' לאב-ליין, מיד-נייט ולאב-ליין וויט. כל החמאות משלבות חמאת שיאה, שמן זית, שמן אבוקדו ומינרלים מים המלח. החמאה שניסינו היתה עשירה, כמתבקש מחמאת גוף, ובצד הניחוח המוצלח שנותר לזמן ארוך יחסית, היא סיפקה לעור את כמות הלחות הנדרשת לו.

40 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות הפארם, במשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות.

צילום: אלון גנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן