Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 26 באפריל, 2018

מלכי הפשע, סיפורה של שפחה 2, קורי וקורי: ילדי הפלא האבודים, טופאק: All Eyez on Me, אחת במיסיסיפי 2, 50 גוונים של אפור: הסיפור האמיתי, אניסה אמאני: מילה של כבוד, האפי!, פופסטאר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:45 מלכי הפשע | Kingpin, ערוץ ההיסטוריה 

יוצרי המיני-סדרה מכניסים את הצופים לעולם המרתק והאכזרי של מלחמות ארגוני הפשע, וממחישים כיצד הצליחו ארבעה מהפושעים הנודעים לשמצה בעולם המודרני: פבלו אסקובר, ג'ון גוטי, ג'יימס 'ווייטי' בולג'ר ו-חואקין 'אל צ'אפו' גוסמן, לפלס את דרכם בסולם הדרגות של ארגוני הפשע, ולהפוך למלכי הפשע.

22:00 סיפורה של שפחה 2 | 2 The Handmaid's Tale, ערוץ Hot HBO

סדרת הדרמה של רשת Hulu ואולפני MGM חוזרת לעונה שנייה, ספוילר – פרד – ועמה גם הדמויות האחרות – יצטרכו להילחם באמת האפלה, או להיכנע לה. אל הקאסט יצטרפו מריסה טומיי ("ספיידרמן: השיבה הביתה"), בראדלי וויטפורד ("הבית הלבן"), שרי ג'ונס ("24", "טרנספרנט"), קליאה דובאל ("Veep") ו-סידני סוויני ("הכל על הפנים!").

22:00 קורי וקורי: ילדי הפלא האבודים | A Tale of Two Coreys, ערוץ לייפטיים

סרט מקורי מבית Lifetime, המבוסס על סיפורם האמיתי של השחקנים קורי היים ו-קורי פלדמן. הנערים נפגשו לראשונה בשנת 1987 על הסט של סרט האימה "נשיכות קטנות", בבימויו של ג'ואל שומאכר, ומיד קיבלו את הכינוי 'The Two Coreys'. בעקבות ההצלחה של הסרט, השניים הפכו לצמד קולנועי פופולרי, והופיעו זה לצד זה בסרטים נוספים. החברות והשותפות המקצועית ביניהם גלשה גם לחייהם הפרטיים. ככל שהתפרסמו, החלה ההתדרדרות בחייהם והם יצאו מכלל שליטה, עם אינסוף בילויים, מסיבות, אלכוהול וסמים. פלדמן הצליח בסופו של דבר להיגמל, להתחתן ולהביא ילד לעולם. אך ההתמודדות של היים הפכה ליומיומית, וגרמה להידרדרות בחייו האישיים וגם המקצועיים, אחרי שנגע בפסגת העולם פחות או יותר, לא הצליח היים להשיג תפקידי משנה בסרטים. בדומה לכוכבי אייטיז רבים, גם כוכבו של היים דעך. בשנות ה-90 הוא ניסה לחזור לבמה ולימי התהילה, אך כמעט כל פרויקט בו השתתף נחל כישלון, ומרבית סרטיו יצאו ישירות לווידאו, עד שלבסוף נאלץ להכריז על עצמו כפושט רגל. מנקודה זו ואילך הבין היים שעל מנת לחזור לימי גדולתו עליו להתחיל בתהליך הגמילה מהסמים והאלכוהול. תהליך בו נכשל שוב ושוב. ב-2007, היים ופלדמן כיכבו יחד בתוכנית הריאליטי "The Two Coreys", ששודרה במשך שתי עונות. היים הלך לעולמו ב-2010 לאחר ההיאבקות ממושכת עם התמכרות לסמים ולאלכוהול, כשהוא בן 38 בלבד. לאחרונה, שמותיהם עלו שוב לכותרות, כשפלדמן חשף סיפורים נוספים על התעללות מינית שעבר בתקופה בה כיכב בצעירותו, וחשף שגם היים היה קורבן. שחקנים: פטריק מולדון ("מלרוז פלייס"), אשלי סקוט ("Unreal"). ארה"ב, 2017.

22:00 טופאק: All Eyez on Me | All Eyez On Me, ערוץ Yes2

סיפור חייו השנויים במחלוקת של הראפר האגדי, טופאק שאקור, המציג כיצד בנה של פעילת זכויות אזרח, הפך לאחד הקולות הבולטים והפרובוקטיביים בעולם ההיפ הופ, עד למותו הטרגי בגיל 25 מכדורי אקדח. שחקנים: דמיטריוס שיפ ג'וניור, קאט גרהאם. במאי: בני בום. ארה"ב, 2017. מלבד המשחק הסביר של שיפ, הסרט דלוח וחסר כל סיפור או ממד אנושי. ציון: 

23:00 אחת במיסיסיפי 2 | One Mississippi 2, ערוץ Yes Edge

הקומיקאית טיג נוטרו כותבת ומככבת בקומדיה השחורה החצי-אוטוביוגרפית, העוקבת אחרי טיג כשהיא חוזרת לבית ילדותה כדי להתמודד עם מותה הלא צפוי של אמה האהובה, וכשהיא נאלצת להתמודד גם עם אתגרים הקשורים בבריאותה שלה ובמערכות יחסים בעייתיות, היא מחליטה להתחבר מחדש לשורשיה כדי להחלים ולנוע קדימה.

23:10 50 גוונים של אפור: הסיפור האמיתי | Ex Dominatrix: A True Story, ערוץ Hot8

סיפורה האמיתי של אירה, מלכת הסאדו של אירופה, שהואשמה בהריגת לקוח שמת ממנת יתר של גז צחוק בסשן מיני. שמה של אירה ואן דאם נודע בכל רחבי אירופה. אירה הייתה המלכה השולטת ביחסי אדון-קורבן, המוכרים מתחום הסקס הסאדיסטי. עד מהרה אירה הפכה לשם דבר בסצנה הסאדיסטית של אירופה ולאחת המלכות הידועות והמבוקשות בכל היבשת. כוכבה של אירה דרך בתחום הלא שגרתי בו בחרה לעסוק, עד שפגישה גורלית אחת טרפה את כל הקלפים ופתחה שער לגילוי הסודות האמיתיים שמאחורי חייה של אירה המלכה, הבלתי מושגת. בריטניה, 2017.

אניסה אמאני: מילה של כבוד | Enissa Amani: Ehrenwort, נטפליקס | Netflix

בהופעה חיה בהמבורג, הקומיקאית הגרמנייה-איראנית אניסה אמאני משתפת את הקהל בדעותיה על ההנדסה הגרמנית, על ניכויי מס ועל כללי ההתנהגות בכל הנוגע לאימיילים ממעריצים.

האפי! | !Happy, נטפליקס | Netflix

סדרת פשע דרמתית. שוטר לשעבר, שכיום עובד כרוצח שכיר עם חיבה לאלכוהול, משוכנע שהוא יוצא מדעתו. אולי זה בגלל החד-קרן המצויר שמפציר בו להציל ילדה שנחטפה על-ידי סנטה. שחקנים: כריסטופר מלוני, פאטון אוזוולט, פטריק פיסלר.

פופסטאר | Popstar: Never Stop Never Stopping, נטפליקס | Netflix

קומדיה. כוכב ראפ נאלץ להתמודד עם הכישלון המהדהד של אלבומו האחרון. אל דאגה, הקאמבק כבר בדרך – וגם האיחוד עם הלהקה שלו. שחקנים: אנדי סמברג, יורמה טאקונה, עקיבא שפר. 87 דקות, ארה"ב, 2016. מוקומנטרי משעשע ומלא תובנות, בעיקר לאוהבי הז'אנר. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן