Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 29 באפריל, 2018

טיסת הקונקורד, חדר החדשות, כשהארי פגש את סאלי, לואי ת'רו: סרט הסיינטולוגיה שלי, אמת מטרידה יותר, אמונה טפלה, אליס מבעד למראה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:30 טיסת הקונקורד | Flight of the Conchords, ערוץ Hot HBO 

ברט מקנזי ו-ג'רמיין קלמנט הם אולי הצמד המוזיקלי-קומי מספר ארבע בניו-זילנד, אבל בארה"ב אף אחד לא יודע מי הם. אבל זה לא יעצור אותם: השניים מחליטים לעבור לאיסט ווילג' בניו יורק כדי לכבוש את אמריקה, מעריץ אחד בכל פעם. מקנזי וקלמנט, שמגלמים גרסאות פיקטיביות ומוקצנות של עצמם, יצרו את סדרת הטלוויזיה יחד עם ג'יימס רובין ("עלי ג'י"), לאחר ההצלחה של תוכנית הרדיו שלהם, ששודרה ב-BBC. לצדם מככבים בסדרה גם קריסטן שאל ("האיש האחרון בעולם", "רוק 30"), רייס דארבי ("יס מן") ו-ארג' ברקר. הסדרה, שכוללת גם שירים מקוריים של השניים, הפכה לקאלט וזכתה לפופולאריות בקרב מעריצי הצמד.

21:05 חדר החדשות | The Newsroom, ערוץ Hot HBO

ארון סורקין ("הבית הלבן", "הרשת החברתית", "מאניבול") עומד מאחורי הדרמה הבוחנת את החיים מאחורי הקלעים בתוכנית חדשות בכבלים, ומתמקדת בשדרן הראשי (ג'ף דניאלס, "שושנת קהיר הסגולה"), בצוות התוכנית ובבוס הגדול (סם ווטרסטון, "חוק וסדר"). בדרכם לייצר תוכנית חדשות מצוינת, הם מוצאים עצמם נתקלים במכשולים רבים – מסחריים, תעשייתיים וגם אישיים. בסדרה מככבים גם אמילי מורטימר ("נקודת מפגש"), דב פאטל ("נער החידות ממומביי", "סארו – הדרך הביתה") ועוד.

22:00 כשהארי פגש את סאלי | When Harry Met Sally, ערוץ Yes3

הקומדיה הרומנטית, שבחנה את השאלה האם גבר ואישה יכולים להיות רק ידידים. כשהארי וסאלי נפגשו בפעם הראשונה הם לא סבלו זה את זו. אחר כך הם הפכו לחברים הכי טובים, ולבסוף… בין עשר הקומדיות הרומנטיות הטובות בכל הזמנים, על פי מכון הסרטים האמריקני. התסריט של נורה אפרון היה מועמד לאוסקר. שחקנים: בילי קריסטל, מג ראיין, קארי פישר. במאי: רוב ריינר. ארה"ב, 1989. סרט מרגש, משכיל, מלא הומור ובעיקר משעשע, עם הרבה אבחנות טובות ומשחק מצוין. ציון: 

22:05 לואי ת'רו: סרט הסיינטולוגיה שלי | My Scientology Movie, ערוץ Hot8

הסרט של לואי ת'רו בוחן את הכנסייה הסיינטולוגית באותה תערובת של סקרנות ילדותית, הומור, ביקורתיות וחדות מחשבה של תחקירן מנוסה שמאפיינת אותו. ת'רו, מהיוצרים המוערכים בבריטניה, חובר ל-מארק ראת'בון, לשעבר בכיר במנגנון הפיקוח הפנימי של הסיינטולוגיה, כדי לברר האם יש אמת בהאשמות על רדיפות, איומים, הטרדות ובעיקר פרצי אלימות בלתי נשלטת מצד מנהיג הכנסייה, דיוויד מיסגביץ'. לאחר שבקשתו לראיין את המנהיג המסתורי ורב העוצמה נדחתה, ת'רו נעזר בקבוצה של שחקנים כדי לשחזר התרחשויות שרת'בורן ובכירים אחרים שפרשו מהסיינטולוגיה טוענים שחוו על בשרם, והכנסייה מכחישה בתוקף. מערכת היחסים הנבנית במהלך הצילומים בין ת'רו לרת'בורן מורכבת ומרתקת, ולא רק בגלל האיומים הבלתי פוסקים מבחוץ. ארה"ב / בריטניה, 2016. עומק בתחקיר אל מול הומור חד ושנון מביאים סרט מבדר ומסקרן. ציון: 

22:55 אמת מטרידה יותר | An Inconvenient Sequel: Truth to Power, ערוץ Yes דוקו

עשר שנים לאחר צאת הסרט זוכה האוסקר, "האמת המטרידה", שעורר הד ציבורי נרחב והעלה לסדר היום את משבר האקלים העולמי, זהו סרט ההמשך, בבימוי של בוני כהן ו-ג'ון שנק. מאבקו חסר הפשרות של סגן הנשיא לשעבר, אל גור, במטרה להגביר את התודעה הבינלאומית. המצלמה עוקבת אחריו מאחורי הקלעים, ברגעים פרטיים וציבוריים, מצחיקים וחריפים, בעודו מתריע שאמנם מהפכת האנרגיה כבר החלה, אך היא עדיין בראשיתה ונדרשת התגייסות עולמית כדי שהדור הבא לא יאשים אותנו בהתעלמות מתופעות הטבע ובהרס עולמי. ביטול הסכם האקלים על ידי נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, רק החמיר את המצב וגרם לסרט להיות רלוונטי הרבה יותר. לצד גור משתתף בסרט גם נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה. 100 דקות, ארה"ב, 2016. הסרט אמנם פחות מושך ומסקרן מקודמו, אך עדיין מעלה נושאים חשובים ומטרידים. ציון: 

אמונה טפלה | Superstitionנטפליקס | Netflix 

סדרת אימה. משפחה בעלת יכולות על-טבעיות נלחמת לטהר את העיירה הקטנה שבה היא חיה מרוחות רעות ומכוחות שלא מהעולם הזה. שחקנים: מריו ואן פיבלס, רובין לי, בראד ג'יימס.

אליס מבעד למראה | Alice through the Looking Glass, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 03 בפברואר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

Danger Mouse, נטפליקס | Netflix 
גרסה חדשה לסדרה המונפשת.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן