Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 30 באפריל, 2018

להיאנס מחדש, לואי ת'רו ועיר ההרואין, עין הרע, אמא!, מגי וביאנקה: חברות בסטייל 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 אני עדות | להיאנס מחדש I Am Evidence, ערוץ Yes דוקו

.

22:00 לואי ת'רו ועיר ההרואין | Louis Theroux: Dark States – Heroin Town, ערוץ Hot8

לואי ת'רו חושף את שלטון משככי הכאבים וההרואין על אזרחי ארה"ב. שלטון שמסתיים בהתמכרות, מאסר עולם או מוות: הקלות הבלתי נסבלת של השגת משככי כאבים מביאה, בין היתר, להתמכרות להם. התמכרות השודדת את האמריקנים ומותירה אותם חסרי כל. בלית ברירה המכורים פונים לשוק השחור המשגשג והפורח כתוצאה מתופעה מטרידה זאת. כשהאופציה להשגת הכספים יורדת מהפרק – אותם מכורים פונים לפתרון הזול, הקל והקטלני ביותר: סם ההרואין. ת'רו מחליט להתחקות אחר השלבים המביאים אזרחים שומרי חוק לפתח תלות והתמכרות במשככי כאבים והרואין ולשם כך מאשפז את עצמו בעירייה קטנה בשם הניגטון שבמערב וירג'יניה בה התופעה היא בגדר מגיפה של ממש. BBC ,2017.

עין הרע | Shut Eye, סלקום TV 

סדרת דרמת פשע העוקבת אחר נוכלים ציניים הנופלים קורבן למשהו הרבה יותר גדול מהם – ראיית העתיד. צ'ארלי האברפורד (ג'פרי דונובן, "סוכן מחוק") הוא רמאי מדופלם המעמיד פני מנטליסט הגובה כסף רב מלקוחות תמימים על קריאת העתיד בקלפיהם. הוא גם חייל בארגון המאפיה של פונזו מארק, החולש על עסקי מנטליסטים, קוראי מחשבות ופותחים בקלפי טארוט בלוס אנג'לס רבתי. אשתו של צ'ארלי, לינדה (קיידי סטריקלנד, "מרפאה פרטית") משתעממת מהפשעים הקטנים והזניחים האלה של בעלה ושואפת לבצע מעשה מרמה בסדר גודל מרשים יותר, וכן רוצה להשתחרר כבר מכבלי משפחת מארק. אבל צ'ארלי חושש מנחת זרועם של פונזו ושל אמו ריטה (איזבלה רוסליני, "קטיפה כחולה"), שלא מאחרת לבוא. יום אחד, חבר של אחת מלקוחותיו של צ'ארלי, שזועם על עצה שקרית שנתן לחברתו, מכה בו נמרצות. המכות החזקות שקיבל בראשו גורמות לו לראות, לשמוע ולהרגיש דברים שקודם רק העמיד פנים שהוא יודע ורואה. דבר אחד ברור – ביכולתו של השינוי הזה לשנות את חייה של משפחת האברפורד.

אמא! | !Mother, סלקום TV


זוג החי בבית מבודד בלב אזור אידיאלי ומרוחק מכל אדם, גן עדן ממש. השלווה מופרת כאשר איש מגיע למקום, ואחריו אשתו, ילדיו ועוד ועוד שמסרבים לעזוב. בעוד הגבר, משורר מצליח ונערץ, נהנה מההמולה ואף שואב ממנה השראה, האישה מנסה לשווא להילחם בפולשים חסרי ההתחשבות. הבמאי דארן ארונופסקי ("ברבור שחור") משלב בין סרט אימה לפרשנות מעוררת מחשבה לכתבי התנ"ך באחד הסרטים מעוררי המחלוקת והמקוריים של השנה החולפת. שחקנים: ג'ניפר לורנס, חוויאר בארדם, מישל פייפר, אד האריס. ארה"ב, 2017. 
סרט שהוא אתגר לנפש, לשכל ולעיניים, בעוד הבמאי מנסה לתאר בסיפור אחד את בריאת העולם ואת מותו. ציון: 

מגי וביאנקה: חברות בסטייל 2 | Maggie & Bianca: Fashion Friends 2, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרה. שתי צעירות – סטודנטית אמריקנית לעיצוב אופנה ובתו של איל-הון בתעשייה – המייצגות שני קצוות הפוכים, מכוננות קשר אמיץ ומקימות להקת רוק במילאנו. שחקנים: עמנואלה ריי, ג'ורג'יה בוני, סרג'ו רוגרי.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן