Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 03 במאי, 2018

המטבח המנצח, אקסודוס: המסע לאירופה, השראה עם אנה אולסון, בית הזונות העתיק באוסטרליה, לואי ת'רו - סקס, זונות וסחר בנשים, אינסטינקט אימהי, שומרי האוצרות 4, קוונטיקו 3, המעגל, גרימסבי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 המטבח המנצח 9 | 9 My Kitchen Rules, ערוץ החיים הטובים

עונה תשיעית לריאליטי האוכל הפופולרי ובו 15 זוגות מתמודדים (המייצגים מחוזות שונים באוסטרליה) מתחרים זה בזה במטרה להפוך בית רגיל למסעדה מתפקדת הפתוחה לעסקים. כל פרק יתמקד ביום הבישולים וההכנות של אחת הקבוצות, האמורה להגיש בסופו ארוחה בת שלוש מנות לשופטים, מאנו פילדל ו-פיטר אוואנס, ולקבוצות המתחרות.

21:00 אקסודוס: המסע לאירופה | Exodus: Our Journey To Europe, ערוץ Yes דוקו

סדרה זוכת פרס Peabody 2016, אמי 2017 ופרס הסדרה הדוקומנטרית הטובה – British Broadcast Awards 2017. בשנת 2015, יותר ממיליון פליטים ברחו ממדינות אפגניסטן, סוריה, גמביה, גאנה, פקיסטן ואריתראה לעבר אירופה. חלקם ברחו מהוצאות להורג, אחרים ניסו להיחלץ מהעוני והרעב. במשך שנה ליווה צוות של ה-BBC את מסעם המפרך לאורך 26 מדינות. הם תיעדו את סיפוריהם האישיים, בעודם משאירים את ביתם ומשפחותיהם מאחור ועוברים את כל הדרך הארוכה עד ליעד הסופי – חיים חדשים באירופה. כדי לתעד את המקומות אליהם אף צוות תקשורת לא יכול היה להגיע, השתמשו הפליטים במצלמות טלפונים ניידים: בעודם מוברחים ברכבים פתוחים במדבר סהרה, שטים על סירות מתנפחות מתורכיה ליוון וחוצים את 'מנהרת התעלה'. התוצאה היא פורטרט אינטימי ומצמרר של התופעה הנרחבת ביותר של המאה הנוכחית. זה הסיפור של משבר הפליטים, כפי שמסופר על ידי האנשים שסיכנו הכל בשביל חלום על חיים טובים יותר באירופה. שלושת הפרקים הראשונים מביאים את מסעות ההגירה ושלושת הפרקים האחרונים מספרים מה עלה בגורל הפליטים שתועדו, שנה לאחר הגעתם לאירופה. שישה פרקים בני 60 דקות, בריטניה, 2017.

21:00 השראה עם אנה אולסון | Anna Olson: Inspired, ערוץ Food Network

שף אנה אולסון יוצאת למסע קולינרי בלתי נשכח בין הטעמים של דרום מזרח אסיה. מדוכני אוכל הרחוב של סינגפור ועד למסעדות היוקרה של הונג קונג – אנה יוצאת לגלות את הסודות של המטבח המקומי מלא ההשראה. בכל פרק אנה תלמד משף מומחה ותחזור הביתה כדי לבדוק את המיומנויות החדשות במטבח שלה. אנה מתמודדת עם טעמים פיליפיניים ומגיעה לסינגפור כדי ללמוד איך להכין מתכונים משפחתיים אהובים. בהמשך אנה מבקרת בבנגקוק ולומדת על אוכל תאילנדי מורכב, מכינה כמה מנות וייטנאמיות קלאסיות בהו צ'י מין ומשתלטת על טכניקות אסיאתיות בהונג קונג.

22:00 בית הזונות העתיק באוסטרליה | The Pink House, ערוץ Yes דוקו

בית הזונות 'Questa CASA' קיים כבר מ-1904 ונחשב לבית הזונות העתיק באוסטרליה. הוא שוכן ליד תחנת המשטרה, למרות שהזנות נאסרה שם על פי חוק כבר ב-1892. את המקום מנהלת כרמל, המאדאם המכובדת בת ה-70, ותחתיה עובדת הזונה המבוגרת, בי. ג'יי., שמעניקה שירותי סקס 'באופן הקלאסי בלבד'. בשעות הלילה המקום פעיל ובשעות היום מועברים בו סיורים לציבור הרחב ובהם מסופרת ההיסטוריה של הזנות בעיירה הקטנה קלגורלי. הסרט עוקב במשך שנים ארוכות אחרי תהליך גוויעתו של בית הזונות עם חדירת הסקס האינטרנטי ומביא את מערכת היחסים המשעשעת והמרגשת בין המדאם ל-בי. ג'יי. עד שהיא שנאלצת לעזוב את המקום לאחר שנקלעה לזירת רצח. בימוי: סשה אטינגר-אפשטיין. 75 דקות, אוסטרליה, 2017.

22:00 לואי ת'רו – סקס, זונות וסחר בנשים | Louis Theroux: Dark States – Trafficking Sex, ערוץ Hot8

זנות, הזנחה והעלמת העין של הרשויות. כל זה קורה ביוסטון, העיר הרביעית בגודלה בארצות הברית, שנחשבת כמרכז מספר אחת לסחר בבני אדם בצפון אמריקה. משרד המשפטים האמריקני מעריך, כי לפחות אחד מכל חמישה קורבנות של המדינה נסחרים דרך העיר, ורוב האנשים האלה ייאלצו לעבוד בתעשיית המין. לואי ת'רו מבלה עם נשים אמריקניות העובדות בתעשיית המין הבלתי חוקית של העיר, וחוקר את הדינמיקה המורכבת בין זנות לסרסור. הוא מגלה תת-תרבות שמשחקת על-פי כללים שמאתגרים מבחינה מוסרית את רוב בני האדם ומבקש להבין מה עוצר את הנשים האומללות הללו מלהשתחרר. BBC ,2017.

22:00 אינסטינקט אימהי | Maternal Instinct, ערוץ לייפטיים

סרט מבית Lifetime. אישה ובתה בת העשרה עדות לרצח, אך הרוצח יורה גם באימא. הנערה מסתתרת בביתה של שוטרת, והשתיים מתקרבות בזמן שהשוטרת שומרת עליה מפני הרוצח שמחפש אותה. שחקנים: לורה מנל ("האיש במצודה הרמה"), קרין קונובל, מרקוס רוסנר. ארה"ב, 2017.

22:45 שומרי האוצרות 4 | The Librarians 4, ערוץ Yes אקשן

סדרת המתח וההרפתקאות של רשת TNT, בהפקתו של דין דבלין ("היום השלישי", "העוקץ"), חוזרת בעונה רביעית ואחרונה. ספוילר – העונה מוותרת על קו עלילתי אחד לטובת פרקים העומדים בפני עצמם, למרות שחלק מהנושאים יחזרו בכמה מהפרקים, כמו העלילה של פלין ואיב שעוברים טקס שהופך אותם לבני אלמוות, חזרתה של ניקול נון, השומרת הראשונה של פלין, והעימות בין שומרי האוצרות לבין עצמם לגבי טענתו של שומר אוצרות לשעבר דרינגטון דרה, שבכל עת יכול להיות שומר אוצרות אחד בלבד, או שהתוצאה תהיה אסון כמו זה שקרה בימי הביניים. 

.

קוונטיקו 3 | Quantico 3, סלקום TV + פרטנר TV

הסדרה של ABC, מאת היוצר ג'ושוע ספרן והמפיק מארק גורדון חוזרת לעונה שלישית. ספוילר – חלפו שלוש שנים מאז שאלכס פאריש (פריאנקה צ'ופרה), גיבורת הסדרה במלוא מובן המילה, הייתה צריכה לסכן את חייה במים הסוערים של סוכנות הביון האמריקנית המורחבת. כעת היא חיה לה אי שם באיטליה, ומתהלכת בשלווה בכרמים תחת השמש המלטפת. עד מהרה השקט של אלכס מופר, כאשר ריאן (ג'ייק מקלופלין) משכנע אותה לעזור לו להציל את שלבי (ג'ואנה בראדי), מידי סוחר נשק בינלאומי הידוע רק בכינוי 'האלמנה'. ריאן ואלכס מגייסים גם את קצין הסי-איי-איי אוון (בלייר אנדרווד, "כריסטין הישנה") והארי (ראסל טובי) כדי לעזור במבצע ההצלה ובניסיון להביס את הסוחרים האכזריים, וכך גם את הסוכנת לשעבר ג'וסלין טרנר (מרלי מטלין, "סיינפלד"), שלה עבר אפל עם האלמנה, והיא תתרום מניסיונה.


גרימסבי | The Brothers Grimsby, נטפליקס | Netflix
.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן