Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 07 במאי, 2018

לאפות עם אנה אולסון 4, הסוכנות לבעלי צרכים מיוחדים, להיות סרינה, חטיפה ברכבת התחתית, המדריך השלם לעתיד, אוצר הזהב המקולל, המומיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 לאפות עם אנה אולסון 4 | 4 Anna Olson: Bake, ערוץ Food Network

אנה אולסון חוזרת בעונה רביעית. מעוגות תה ועד טראפלס, ממאפים ועד לפודינג – אנה מתחילה בבסיס של האפייה ומגיעה למנות ברמה הגבוהה ביותר, והיא מעניקה טיפים של מומחים להכנת המאפים המושלמים. בהנחייתה הצופים יכולים לנסות להכין ספנקופיטה יווונית, טופי ואפילו נשנושים בריאים וטעימים כמו מוס שוקולד ואבוקדו ועוגת גבינה מסקיר איסלנדי.

21:15 הסוכנות לבעלי צרכים מיוחדים | The Special Needs Employment Agency, ערוץ Yes דוקו

מיני סדרה מעוררת השראה המביאה את סיפורה של סוכנות תעסוקה לבעלי מוגבלויות. הסדרה עוקבת אחרי הצוות המדהים של האנשים שנלחמים למען הצעירים בעלי המוגבלויות, בניסיון למצוא להם עבודה, להעלות להם את הביטחון העצמי ואת רמת העצמאות ולשלב אותם בחברה. אנשי סוכנות התעסוקה למוגבלים נחושים לסייע לצעירים בכל רחבי בריטניה. לצד ליווי הצעירים, הם מוצאים מעסיקים אופציונליים ומשכנעים אותם לגבי היכולות של האנשים המוגבלים להצליח בעבודה. כל פרק מלווה שלושה מחפשי עבודה, שנחושים לעשות את הצעד הראשון לחיים עצמאיים, ביניהם – מולי שחולמת לעבוד בבוטיק, אנדרו, מכונאי מוסמך עם אספרגר שמנסה למצוא עבודה במקצוע שלמד ואלכס שסובל מאמנזיה ותוהה אם יצליח לעבוד כאופה. שני פרקים, 45 דקות כל אחד, בריטניה, 2016.

22:00 להיות סרינה | Being Serena, ערוץ Yes דוקו

סדרה דוקומנטרית המביאה גישה חסרת תקדים אל חייה של הטניסאית הטובה בעולם, סרינה וויליאמס, בתקופה המכריעה בחייה האישיים והמקצועיים. וויליאמס, בת ה-36, נחשבת בעיני רבים לטניסאית הטובה בכל הזמנים עם 39 זכיות גראנד סלאם, 4 מדליות זהב אולימפיות ודירוג במקום הראשון בעולם במשך 186 שבועות ברציפות. רק בחודש ינואר 2017, ניצחה סרינה את אחותה ונוס בגמר 'אוסטרליה הפתוחה' וחגגה את ניצחונה ה-7 בתחרות זו. ארבעה חודשים לאחר הניצחון ההיסטורי שלה, חשפה וויליאמס שהיא וארוסה המולטי-מיליונר (מייסד Reditt), אלכסיס אוהאניאן, מצפים לילדם הראשון ושבזמן משחק הגמר הייתה למעשה בשבוע ה-23 להריונה. ב-1 בספטמבר, ילדה ויליאמס את בתה, אלכסיס אולימפיה. לאחר הלידה סבלה מתסחיף ריאתי קשה וכמעט איבדה את חייה. ב-16 בנובמבר נישאה לבן זוגה בטקס מרגש מול בני המשפחה והחברים בניו אורלינס. חמישה פרקים בני 30 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 חטיפה ברכבת התחתית | Below the Surface, ערוץ Yes Edge

דרמת מתח דנית בת שמונה פרקים המתרכזת בפעולת טרור במטרו של קופנהגן, שבה חמישה עשר אנשים נלקחים בני ערובה. פיליפ נורגארד (ג'והאנס לאסן) הוא חייל לשעבר, שעומד כיום בראש כוח המשימה למלחמה בטרור, והוא ממונה על הצלת בני הערובה יחד עם פקודיו וחבריו ליחידה. החוטפים מאפשרים לאחת מבנות הערובה להתראיין בתוכנית טלוויזיה בהנחייתה של העיתונאית ניה טופט (פפריקה סטין), שהופכת במהרה לקשר היחיד של החוטפים עם העולם החיצוני. הסדרה נוצרה על פי רעיון של אדם פרייס (יוצר "בורגן") והיא שואבת משיחות שערך במאי הקולנוע הדני קספר ברפורד ("קוד פרוץ", "קיץ 92") עם צלם העיתונות הדני דניאל רי, שנחטף על ידי דאע"ש והוחזק בשבי בסוריה למעלה משנה. הסדרה חודשה לעונה שנייה. 

22:00 המדריך השלם לעתיד | The Great Guide to the Future, ערוץ Hot8

רובוט במקום מטפל סיעודי, מונית שעוברת דרך הים וכוכבת פופ שהיא הולוגרמה. עיתונאי המדע זוכה הפרסים, ג'ונתן מק'קרה, כדי לגלות איך יראה העתיד שלנו. לאורך הדרך ניפגש עם מדענים מובילים וחדשנים מרחבי העולם כדי לגלות כיצד עבודתם המהירה תעצב את כדור הארץ שלנו. בפרק הראשון נבקר ביפן ובסין ונגלה עד כמה הרובוטים החכמים הם חלק מחיינו כיום ומה יהיה מקומם בעתיד ונשמע את דעתו של ממציא שמאמין שהעולם כבר מוכן לחברה רובוטית. בפרק השני ננסה להבין מה צפון העתיד לחיות הבר? האם ניתן להשיב חיות שנכחדו אל בית הגידול הטבעי שלהן ואיך משפיעה התיירות העולמית הגוברת על הטבע ועל חיות הבר והאם יש לתיירות תחליף? ובפרק השלישי והאחרון נבקר בהודו וביפן ונגלה לאן מגיעה הפסולת האלקטרונית שלנו ומה עושים איתה במטרה להפיק ממנה את המרב ולמחזר את מה שאפשר, אם כי לא תמיד בצורה הנקייה ביותר. 2017.

23:15 אוצר הזהב המקולל | The Curse of Civil War Gold, ערוץ ההיסטוריה

הייתכן כי אוצר זהב אבוד מימי מלחמת האזרחים האמריקנית בשווי מאות מיליוני דולרים, שקוע במעמקי אגם מישיגן בארה"ב? אם כן, מי הטמין אותו שם? כיצד הגיע לשם? האם חלק מן האוצר נמצא במקומות נוספים בארה"ב? כוכבי הסדרה, צמד האחים וציידי האוצרות ריק לאגינה ו-מרטי לאגינה, מוצפים בפניות מציידים אחרים ברחבי העולם המבקשים את עצתם. לפני מספר חודשים, מארטי למד אודות תעלומה מסתורית בעלת ערך היסטורי בדומה לזו שבאי אוק, כשפגש את חובב ההיסטוריה וצייד האוצרות קווין דייקסטרה והצוות שמסייע לו – כולם אחוזי אובססיה בנוגע למציאת אוצר לאומי יקר ערך, שמקורו במלחמת האזרחים האמריקנית.

המומיה | The Mummy, סלקום TV

אתחול לסדרת פנטזיית האקשן של יוניברסל, שאמורה לפתוח עולם רחב של סרטי פנטזיה וגיבורי על הנקרא 'היקום האפל'. לאחר שנבגדה וגורלה נלקח ממנה, נסיכה מצרית מתקופה קדומה מתעוררת מקברה בלב המדבר עם תחושת נקמה להשליט טרור על העולם כולו. המומיה שנמלטה מהקבר ניזונה מאנשים כדי להחיות את גופה הנרקב, בוחרת בניק ככלי קיבול לרוחו של סת – אל המוות במטרה להתאחד איתו ויחד לשלוט בעולם. שחקנים: טום קרוז, ראסל קרואו, סופיה בוטלה. במאי: אלכס קורצמן. ארה"ב, 2017. בלוקבאסטר שטוח למדי, שהעוצמה שלו נמצאת בקטעי הפעולה הסבירים, שמחפים על סיפור המפלצת הקלאסית. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן