Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 08 במאי, 2018

רגליים קרות 7, אבקוס: מספיק קטן לכלא, גולם רצחני, בן מסוכן, הארי קונדבולו: תזהירו את הקרובים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:15 רגליים קרות 7 | Cold Feet 7, ערוץ Yes דרמה

הדרמה הקומית מתחילת שנות ה-2000 שבה בשנה שעברה לעונה שישית, 13 שנים לאחר סיומה. לאור ההצלחה, חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – טינה עוברת לגור עם אדם וחוששת שהמעבר יפגע ביחסים שלהם, אדם מתחיל עבודה חדשה בסטארט-אפ טרנדי, קרן מגשימה את חלומה ומשיקה את בית ההוצאה לאור שלה ונאבקת לשמור על שלמות המשפחה, אבל מבינה במהרה שמחיר המאבק גבוה מידי, ג'ני, שמצליחה מאוד בעבודה, מזניחה את נישואיה ואת רצונו של פיט לחוש מוערך בביתו. פיט התגבר על הדיכאון בו לקה בעונה הקודמת וגם צרותיו הכלכליות מתחילות להסתדר אבל הוא מחפש משמעות עמוקה יותר לחייו מתפקידו כנהג עבור העשירים. לשניים צפויה הזדמנות מפתיעה והחלטה קשה שתשנה את חייהם. דיויד, שהצליח לחמוק ממאסר על הונאה, ושנישואיו לרובין מתפרקים מתאמץ להחזיר את חייו למסלול. מזלו הרע מתחיל להשתנות לטובה כשפיט פותח בטעות בשיחה עם לקוח עשיר.

22:00 אבקוס: מספיק קטן לכלא | Abacus: Small Enough to Jail, ערוץ Yes דוקו

מועמד לאוסקר 2018. הבמאי סטיב ג'יימס ("חלומות כדורסל", "החיים עצמם: יומנו של מבקר קולנוע") מביא את המאבק המשפטי של בנק אבקוס, בנק משפחתי קטן במנהטן, שהיה המוסד הפיננסי היחיד שהועמד לדין לאחר משבר המשכנתאות ב-2008. בסוף 2007, מתפוצצת בועת המשכנתאות בארה"ב ובנקים גדולים, לצד חברות פיננסיות רבות, מגיעים לקריסה כללית ולסף פשיטת רגל. ודווקא אז, למרבה התדהמה, הבנק היחיד שנגדו מוגש בסופו של דבר כתב אישום על מעורבות במשבר הכלכלי, הוא בנק 'אבקוס', הבנק ה-2,531 בגודלו בארה"ב. בנק שהיה 'מספיק קטן' כדי להישלח לכלא. הסרט מלווה מקרוב את בעל הבנק ובני משפחתו בעודם נלחמים להציל את העסק ולטהר את שמם. המשפחה החזקה, ששומרת גם ברגעים הקשים על חוש ההומור ומתכננת את האסטרטגיה המשפטית על קערת נודלס בצ'יינה טאון, מוצאת עצמה ניצבת אל מול מערכת המשפט האמריקנית המחפשת את ה'ש.ג.' של המשבר הכלכלי. 90 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 גולם רצחני | The Limehouse Golem, ערוץ Yes3

מותחן תקופתי אפל. מפקח משטרה לא מוערך מקבל משימה חסרת סיכוי, לתפוס רוצח מסתורי המכונה 'הגולם', המטיל אימה על הרובע היהודי בלונדון. במהלך החקירה הוא מזהה ארבעה חשודים עיקריים (אחד מהם הוא קרל מרקס) ומשתכנע שהמפתח לפענוח התעלומה נמצאת אצל זמרת צעירה המואשמת ברצח בעלה. שחקנים: אוליביה קוק, ביל ניי, דאגלס בות'. במאי: חואן קרלוס מדינה. בריטניה, 2016. בזכות תפאורה מכובדת, משחק מרשים ואימה מסוגננת, הסרט בהחלט מביא אימה ראויה. ציון: 

בן מסוכן | A Dangerous Son, סלקום TV

סרט דוקומנטרי מבית HBO המביא סיפורים אישיים וכואבים של הורים לילדים הסובלים ממחלת נפש. הסרט מלווה את חששותיהם של ההורים כלפי ילדיהם המתבגרים, שעשויים להוות סכנה לעצמם ולאחרים בסביבתם. 85 דקות, ארה"ב, 2018.

הארי קונדבולו: תזהירו את הקרובים שלכם | Hari Kondabolu: Warn Your Relatives, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. הארי קונדבולו מדבר על פוליטיקה של זהויות, על מפגשים עם ידוענים, על האובססיה שלו למנגו ועוד, בספיישל סטנד-אפ מלא הפתעות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן