Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 15 במאי, 2018

הרקדן, ליידי מקבת, עמק, עז, לוחמי הקודש: הקנבס האבוד, לופן השלישי: טירתו של קליוסטרו, סרט הודי וסרט פקיסטני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 הרקדן | Dancer, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 08 באפריל, 2018, בסלקום TV

22:00 ליידי מקבת | Lady Macbeth, ערוץ Yes3

הסרט זכה בפרס הביקורת בסן-סבסטיאן. דרמה תקופתית, שמתחת לחזות מאופקת, רוויה ביצרים סוערים ובהתפתחויות עלילתיות מפתיעות. נערה צעירה מתחתנת עם גבר אמיד ומנוכר. היא אינה מוצאת את מקומה באחוזה הגדולה, ובהעדר תשומת לב מצדו פוצחת ברומן סוער עם עובד באחוזה. כשהדבר מתגלה ומנסים להעמידה במקומה, היא מסרבת לקבל את הגזרה. שחקנים: פלורנס פיו, קוסמו ג'רביס. במאי: וויליאם אולדרויד. בריטניה, 2016. הסרט אולי תקופתי, אך עשוי היטב, מרשים ומונע מהמשחק המעולה של פיו. ציון: 

עמק | Valley, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 11 בפברואר, 2017, בשעה 23:30 בערוץ Yes קולנוע ישראלי

עז | Goat, נטפליקס | Netflix

דרמה. סטודנט בקולג' מנסה להתאושש מתקיפה אכזרית ומצטרף לאחוות הסטודנטים שאחיו חבר בה, אבל הטרטורים שהוא עובר רק מחמירים את המצב. שחקנים: ג'יימס פרנקו, ניקי ג'ונאס, גאס הלפר. 96 דקות, ארה"ב, 2016. סרט לא קל לצפייה, אבל מעורר מחשבה ונהנה ממשחק טוב. כאמור, לצופים אמיצים. ציון: 

לוחמי הקודש: הקנבס האבוד | Saint Seiya: The Lost Canvas, נטפליקס | Netflix

אנימה רצופת הרפתקאות העוקבת אחר הקרב בין סיינט של אתנה לאווטר של האדס, השוקד על ציור שעלול להשמיד את העולם.

לופן השלישי: טירתו של קליוסטרו | Lupin the 3rd: The Castle of Cagliostro, נטפליקס | Netflix

סרט פשע פנטזיה. לאחר שוד מוצלח בקזינו במונטה-קרלו, מגלים גנב התכשיטים הנודע – ארסן לופן השלישי ושותפו האקדוחן – ג'יגן, כי כל הכסף אותו גנבו הוא מזויף. בניסיון להתחקות אחר מקור הזיופים מגיעים לופן וג'יגן למדינת קליוסטרו – מחוז אוטונומי קטן בצרפת – ומוצאים את עצמם מסובכים במזימה של הרוזן המרושע קליוסטרו להציף את העולם בכסף מזויף. בסיועם של ג'יגן, הסייף גומון והנוכלת פוג'יקו (יריבתו/אהובתו של לופן) ומפקח המשטרה זניגטה, יוצא לופן לסכל את המזימה ולמנוע את נישואיו של הרוזן לקלאריס, אצילה מקומית יפיפייה. במאי: הייאו מיאזאקי. 100 דקות, יפן, 1979. 

סרט הודי: Aadu 2, סרט פקיסטני: Chalay Thay Saath.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן