Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 16 במאי, 2018

הארי ומייגן: סיפור אהבה מודרני, אלמנטרי 6, המרוץ לאהבה, מינימייטי קידס, הרפתקאות טינטין, טרוטרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:15 הארי ומייגן: סיפור אהבה מודרני | Royal Wedding – Prince Harry and Meghan Markle, ערוץ Hot8

הצצה נדירה אל ההכנות הקדחתניות המלוות את אירוע החתונה והוא כולל ארכיונים עשירים וראיונות עם אנשים המצויים בסוד העניינים כמו צלם הממלכה הרשמי. הסרט חושף את הרקע השונה במיוחד של בני הזוג, את המאבק של שניהם לגיבוש זהותם האינדיבידואלית ואת המזל שהפגיש בניהם והביא לאירוע שמבטיח להפתיע את העולם.

22:00 אלמנטרי 6 | Elementary 6, ערוץ Yes אקשן

עונה חדשה לעיבוד המודרני לעלילותיו של הבלש שרלוק הולמס. ספוילר – בסיום העונה החמישית מצבו הבריאותי של שרלוק התדרדר והוא חווה אובדן זיכרון זמני שמקורו לא ידוע ובפרק הסיום עובר צילום MRI, שעתיד לחשוף את האבחנה שלו. שרלוק לא חושף בפני ווטסון את מצבו, דבר שעתיד לגרום לבלבול וחשדות מצדה באשר לגמילתו מסמים, מצבו ישפיע גם על עבודתו ויכולתו לחקור פשעים.

22:45 המרוץ לאהבה | Love at First Flight, ערוץ לייפטיים

הסדרה המשדכת בין ארבעה זוגות שמעולם לא נפגשו לפני כן, ושולחת אותם למסע רומנטי ומלא לחצים ברחבי ארצות הברית, עם הסיכוי להתחתן בשדה התעופה מיד לאחר נחיתת המטוס האחרון. הם נפגשים לראשונה בניו יורק ויוצאים למסע של 30 ימים ברחבי ארצות הברית. תוך כדי התקדמות לעבר היעד הסופי בלוס אנג'לס, נבחנת מידת ההתאמה שלהם דרך ההתמודדות עם המתחים הבלתי צפויים של המסע, וגם על ידי סדרה של אתגרים ומשימות המותאמים לכל זוג באופן אישי.

מינימייטי קידס | The Minimighty Kids, נטפליקס | Netflix

סדרה מונפשת לילדים. לחלק רגליים גדולות ואחרים אף מנופח, חלק מפוזרים ואחרים מזיעים – אבל ילדים אלה מגלים שבעיות קטנות אלו יכולות להפוך לכוחות על. עונה 1+2.

הרפתקאות טינטין | The Adventures of Tintin, נטפליקס | Netflix

סדרה מונפשת. העיתונאי הבלגי השנון וכלבו הנאמן, סנואי, מטיילים בעולם, נאבקים בגנבים, חוטפים ורוצחים. עונה 1-3.

טרוטרו | Trotro, נטפליקס | Netflix

סדרה מונפשת לילדים. לטרוטרו החמור אמנם יש דעה, אך הוא עדיין מתוק מאוד, בסדרה מונפשת לילדים המלאה בעצות טובות לילדים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן