Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 17 במאי, 2018

הארי ומייגן: סיפור אהבה מלכותי, נתיב הסמים, המרגל סנודן, חתול בצמרת: ההתחלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 הארי ומייגן: סיפור אהבה מלכותי | Harry & Meghan: A Royal Romance, ערוץ לייפטיים 

הסרט הרומנטי עוקב אחר הרומן בין השניים, החל מהרגע שבו הכירו בפגישה עיוורת, שאורגנה על ידי החברים שלהם, דרך החיזור הראשוני שהתנהל בסודי סודות מבלי שאף אחד ידע על כך, תשומת הלב האינטנסיבית שליוותה את הזוג בכל צעד ועד לאירוסים המיוחלים ששינו את חייה של השחקנית האמריקנית הגרושה. הזוג נאלץ להתמודד עם עבר סוער, שכולל את מותה הטראגי של אמו דיאנה והמורשת הבין-גזעית של מייגן, אך נסיבות חייהם הם אלה שהובילו אותם ליצור את הקשר המיוחד עד לרומן מלכותי מהאגדות. שחקנים: מורי פרייזר, פריזה פיץ-הנלי ("ג'סיקה ג'ונס"). ארה"ב, 2018.

23:00 נתיב הסמים | The Trade, ערוץ Yes דוקו

מקולומבוס, אוהיו ועד לגררו, מקסיקו, דרך ערים רבות בדרך, מגפת האופיום לא עוצרת לרגע ומשאירה מאחוריה קורבנות רבים משני צדי הגבול. אך מה מסתתר מאחורי הכותרות בעיתונים ומאחורי הנתונים הסטטיסטיים היבשים? הבמאי מת'יו היינמן ("ארץ הקרטל") מביא אל המסך את הסדרה הפרובוקטיבית והסוחפת, העוסקת במשבר הסמים מבעד לעיניהם של האנשים שהכי מושפעים ממנה, כשכולם מהווים חוליה הכרחית בשרשרת – מגדלי הסמים, המכורים, מנהלי הקרטלים ואנשי אכיפת החוק. חמישה פרקים בני 60 דקות, ארה"ב, 2018. 



חתול בצמרת: ההתחלה | Don Gato: El inicio de la pandilla | Top Cat Begins, סלקום TV
לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 26 בינואר, 2018, בשעה 15:30 בערוץ Yes5

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן