Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 19 במאי, 2018

סופו של רובין הוד, קפטן תחתונים: הסרט, המחברת של הנרי, לעצור את החתונה, סכנה במעבר הגבול, משאיות קשוחות, פעמוני חתונה, קשרי דם, כוכב הקופים: המלחמה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

09:20 סופו של רובין הוד | The Last of Robin Hood, ערוץ Hot גולד 

קווין קליין נכנס לנעליו של ארול פלין האגדי בסיפור ביוגרפי על ימיו האחרונים של השחקן. הסיפור עוקב אחר בברלי (דקוטה פנינג) כוכבת צעירה בת 15 ההופכת לחברתו האחרונה של פלין. השניים מנהלים רומן, בהסכמה של אמה של בברלי, ונודדים יחד בין ניו יורק ללוס אנג'לס, אפריקה וקובה עד למותו של פלין בזרועותיה של בברלי בוונקובר, דבר המביא פרסום לשחקנית הצעירה, אך גם מביא אותה לקצה שפיותה. במאים: ריצ'רד גלצר, וואש ווסטמורלנד. ארה"ב, 2014.

10:00 קפטן תחתונים: הסרט | Captain Underpants: The First Epic Movie, ערוץ Yes5

קומדיית אנימציה על פי סדרת הספרים המצליחה. ג'ורג' והרולד השובבים הצליחו לשלב בין אהבתם לקומיקס ולתעלולים, והפכו את מנהל בית הספר הקשוח לקפטן תחתונים, גיבור העל הקצת מגוחך. דיבוב לאנגלית: קווין הארט, אד הלמס, דיבוב לעברית: דדי זוהר, עידו מוסרי. במאי: דיוויד סורן. ארה"ב, 2017. הסיפור אינו פורץ דרך, אבל מאוד מעניין ויזואלית ואף מותיר אותנו עם מוסר השכל מצוין. מי שמכיר את הספרים עליהם מבוסס הסרט, בוודאי ייהנה מהתוצאה. ציון: 

12:50 המחברת של הנרי | The Book of Henry, ערוץ Hot גולד


סוזן (נעמי ווטס) היא אם חד הורית לשני בנים העובדת במלצרות בדיינר בפרבר שקט. יום אחד סוזן מוצאת מחברת השייכת לבנה הבכור, הנרי הנחשב לגאון, במחברת הוראות מפורטות על תוכנית בריחה של בת כיתתו המתגוררת בבית לידם עם אב חורג מתעלל. סוזן מחליטה לבצע את התוכנית על פי ההוראות ובתוך התהליך היא מוצאת כוחות חדשים כהורה. במאי: קולין טרוורו. ארה"ב, 2017.

18:25 לעצור את החתונה | Stop the Wedding, ערוץ Hot דרמה

קומדיה רומנטית. גבר ואשה הנחושים לעצור חתונה כי הם משוכנעים שזה לטובת החתן והכלה מתאהבים במפתיע אחד בשני. שחקנים: רחל בוסטון, אלן טיק. במאית: אן ווילר. ארה"ב, 2016.

18:40 סכנה במעבר הגבול | Transpecos, ערוץ Hot אקשן

מותחן. שלושה סוכני משמר גבול האחראים על נקודת ביקורת מבודדת באמצע המדבר מגלים תכולה של רכב השייכת לקרטל סמים אכזר. ב-24 השעות הבאות הם יעברו מסע מפרך ומסוכן העלול לעלות להם בחייהם. שחקנים: קליפטון קולינס ג'וניור, ג'וני סימונס. במאי: גרג קוודאר. ארה"ב, 2016.

22:00 משאיות קשוחות | Tough Trucks, ערוץ Travel Channel

סדרה המציגה כמה מהמסעות הייחודיים ביותר שאפשר לבצע במשאית. לורה גיאושן פותחת את העונה עם מסע עוצר נשימה באיסלנד, מטיול בפארק הלאוי היפהפה פיאלאבק ועד ללילה בבקתות ההרים בלנדמנלוגר. בהמשך זיי הרדינג תופס את ההגה ונוסע ברחבי גואטמלה. זיי נוסע מהארמון הלאומה במרכז גואטמלה סיטי ועד להריסות הדרמטיות במיסקו וויחו.

22:00 פעמוני חתונה | Wedding Bells, ערוץ Hot דרמה

קומדיה רומנטית. גבר ואשה זרים עם בעיות בהתחייבות המתבקשים להיות שושבין ושושבינה בחתונה של חברים מתאהבים אחד בשני. שחקנים: דניקה מקלאר, רבואן סמית'. במאי: גרי ייטס. ארה"ב, 2016.

22:00 קשרי דם | Blood Ties, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 31 בדצמבר, 2016, בשעה 18:05 בערוץ Hot אקשן

22:00 כוכב הקופים: המלחמה | War for the Planet of the Apes, ערוץ Yes2

הסרט שסוגר את טרילוגיית האקשן על מלחמתם של הקופים בבני האדם. לאחר מתקפת פתע אכזרית נגד הקופים, יוצא סיזאר למסע נקמה בקולונל שביצע אותה. המפגש בין השניים יתפתח למלחמה שתכריע את עתיד האנושות והקופים. שחקנים: אנדי סירקיס, וודי הרלסון. במאי: מאט ריבס. ארה"ב, 2017. הסרט משלב בין קולנוע עם ויזואליות מרשימה לבין בידור פופקורן קיצי, וזוכה להופעה מרשימה ביותר של סירקיס. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן