Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 20 במאי, 2018

רוק בבית הספר 3, עת לרקוד, NCIS 12, המבריחים, מוכת ירח, מעל החוק, יוניק סוויטס 5, פרנהייט 451
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:15 רוק בבית הספר 3 | 3 School of Rock, ערוץ טין ניק

עונה חדשה. דיואי פין, מוסיקאי כושל, מוצא את עצמו מלמד כמורה מחליף בבית ספר יוקרתי. במהרה הוא מלמד את הילדים את שפת הרוקנרול ומחלץ מהם את כשרונם החבוי. בעונה זו נצפה בלהקת הילדים זוכה להצלחה גדולה יותר מבעבר ומתגבשת לכדי יחידה מוסיקלית מהוקצעת.

18:25 עת לרקוד | A Time to Dance, ערוץ Hot דרמה

דרמה. זוג דוחה את החלטתו להתגרש עקב בשורה שביתם הבכורה מתארסת, עם הסידורים לחתונה הזוג מתקרב מחדש. שחקנים: ג'ני גארת', דן פיין. במאי: מייק רול. ארה"ב, 2016.

22:00 NCIS 12 | NCIS 12, ערוץ Yes אקשן

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 05 בספטמבר, 2015, בשעה 20:15 בערוץ Hot זון

22:00 המבריחים | Human Smugglers, ערוץ Yes דוקו

הצצה מרתקת ובלתי אמצעית על אופן פעולתם של מבריחי הפליטים באירופה. בעזרת מצלמות נסתרות נחשפים המבריחים בסרט מותח ומלא אקשן, שמביא את הסודות מאחורי פעולותיהם הלא-חוקיות. המבריחים מספקים הסדרי נסיעה מותאמים אישית ליחידים ולקבוצות, לפי הפוטנציאל הכלכלי שלהם, מנפיקים מסמכים מזויפים ומוצאים את הנתיבים והחופים הבטוחים שיאפשרו לפליטים להתחיל חיים חדשים. הם עובדים יחדיו, אך גם מתחרים אחד באחר, מתערבים ומתערבבים, לעיתים מרמים את הפליטים, רוכשים את אמונם, לוקחים את כספם אך מפקירים אותם על ספינות עמוסות וטובעות. האם רשויות החוק יצליחו להתמודד עם המספר ההולך וגדל של המבריחים או שהמאבק נועד לכישלון מראש? בימוי: פול-אריק הילבוט', ג'ורג' לארסן. 58 דקות, דנמרק, 2018.

22:00 מוכת ירח | Moonstruck, ערוץ Yes3

הקומדיה הרומנטית המרגשת והמקסימה על אלמנה מברוקלין שעומדת להינשא בשנית לגבר חביב, אך מעט משעמם, אולם אז היא מתאהבת באחיו הצעיר והפרוע. שר ו-אולימפיה דוקאקיס זכו באוסקר, וכך גם התסריט. שחקנים נוספים: ניקולס קייג', דני איילו. במאי: נורמן ג'ואיסון. ארה"ב, 1987. קומדיה כייפית, מפתיעה ומשעשעת, המועצמת מהמשחק הנהדר של שר וקייג'. ציון: 

22:00 מעל החוק | Shot Caller, ערוץ Yes4

דרמת כלא מותחת. לילה אחד של שיקול דעת שגוי הופך את ג'ייקוב מאיש משפחה מאושר ומצליח לאסיר. המציאות בכלא לא מאפשרת לו לשמור על מי שהוא היה ובלית ברירה הוא מצטרף לאחווה האירית. כדי לשרוד שם הוא נאלץ לעשות דברים קשים, מעשים שלא תאיר מעולם שיאלץ לעשות. כעבור עשר שנים הוא משתחרר, אבל הוא כבר אדם אחר. שחקנים: ניקולאי קוסטר-ולדאו ("משחקי הכס"), לייק בל, ג'ון ברנת'ל. במאי: ריק רומן וו. ארה"ב, 2017. משחק מצוין של קוסטר-ולדאו אל מול מציאות קשה מביאים סרט מעורר מחשבה. ציון: 

23:00 יוניק סוויטס 5 | Unique Sweets 5, ערוץ האוכל

הצצה בלעדית אל מסעדות אמריקניות המתמחות בקינוחים מרגשים במיוחד. המגוון הוא עצום: מסעדות יוקרה עם שף קונדיטור בעל שם עולמי, חנויות ממתקים המגישות מרקחות מרהיבות, בוטיקים של שוקולד עם טעמי גורמה פרועים, ומאפיות המייצרות מאפים מזן נדיר, לצד עוגות ועוגיות המפוסלות ביד אמן.

פרנהייט 451 | Fahrenheit 451, סלקום TV

רומן דיסטופי של ריי בראדברי, שכבר זכה בעבר לעיבוד קולנועי של פרנסואה טריפו. בעתיד טוטליטרי, בו אסורה מחשבה חופשית וספרים נתפסים כאיום שיש להשמידו, כבאי אחד, שאחראי על שריפת הספרים, מתחיל לפקפק בצדקת עבודתו לאחר מפגש עם בחורה צעירה, ומצטרף למרד נגד השלטון. שחקנים: מייקל ב. ג'ורדן, מייקל שאנון, סופיה בוטלה. במאי: ראמין בהראני. ארה"ב, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן