Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 21 במאי, 2018

חתונת חורף, הכופר, ג'ורדי שור 16, גנוב על העולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:15 חתונת חורף | A Wedding Wonderland, ערוץ Hot דרמה 

רומנטיקה. זוג מאושר החולם על חתונה בחוף טרופי נאלץ לערוך את חתונתו בעיירת חורף בשלג עקב עימותים בין המשפחות. שחקנים: אנדריאה בואן, ניק באטמאן. במאי: ג'ייק הלגרן. ארה"ב, 2017.

21:40 הכופר | The Ransom, ערוץ Hot8

תופעת החטיפות ברחבי העולם מנקודת מבטם של החטופים, מנהלי המו"מ לשחרורם, וחברות הביטוח. זהו סיפורם של האנשים העוסקים בשחרור מהשבי באמצעות עסקאות כופר. כ-30,000 חטיפות מתבצעות בכל שנה בעולם. עולם השחרור על ידי עסקאות כופר הוא עולם מצומצם וקטן – כולם מכירים זה את זה, מתייעצים זה עם זה, מוונצואלה למזרח התיכון, במוגדישו או בחוף השנהב, בניו יורק, בקופנהגן ועוד. חברות הביטוח המומחיות בתחום זה של חטיפה וכופר, הן לא רבות כאשר בכל העולם כולו קיימות בקושי שלושים כאלה. עם זאת אותן חברות הן מקצועיות, רב גוניות ומסקרנות. דרך הדמויות אחריהן הסרט עוקב אנחנו נחשפים את עולם החטיפות והכופר שמוכיח שהמציאות עולה על כל דמיון. ספרד, 2017.

22:00 ג'ורדי שור Geordie Shore 16 | 16, ערוץ MTV Show

הגרסה הבריטית ל-"ג'רזי שור" שבה בעונה חדשה. גם הפעם יתעדו פרקי הסדרה את מעלליה ההורמונליים של החבורה הלוהטת ויספקו מבט אינטימי אל חייהם האישיים של חבריה.

22:00 גנוב על העולם | Despicable 3, ערוץ Hot פאן + סלקום TV

הסרט הרביעי בפרנצ'ייז 'המניונים' והשלישי בסדרת 'גנוב על'. לאחר שגרו נכשל בהחזרת יהלום ענק למוזאון בפריז הוא מפוטר מ'הליגה נגד רשעים', גם המניונים לא מרוצים ולאחר שהם מבקשים מגרו לחזור להיות רשע הוא מסרב מה שמוביל את המיניונים להתפטרות המונית. גרו מגלה שיש לו אח תאום מוצלח ואבוד ומשכנע אותו להצטרף אליו למבצע להחזרת היהלום. דיבוב אנגלית: סטיב קארל, קריסטן וויג. במאים: קייל בלדה, פייר קופין. ארה"ב, 2017. הסרט מביא בידור משעשע, מצחיק ופוגעני (עם הרבה חום ואהבה), המענג את הקטנים וההורים כאחד. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן