Skip to content

עוד סופשבוע של גרפיטי

עוד סופשבוע של אמנות רחוב עם הרבה פחות גשם ולא מעט יצירה הפעם ב- Cours Julien מקדש הגרפיטי המקומי. יצאתי לצלם ולהביא לכם את תצוגת התכלית של אמני הגרפיטי של מארסיי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בסוף השבוע שעבר נערך עוד "סופשבוע של אמנות רחוב" – והפעם במעלה הגבעה ב- Cours Julien מקדש הגרפיטי העירוני. גם הפעם דאגה העיריה לנקות קירות ולהקצות אותם לאמנים שונים, שחלקם עבדו יחד וחלקם בנפרד.. האירוע משך סקרנים רבים ומצלמות תיקתקו מכל עבר.

גרפיטי איננו מיועד ל-100 איש אלא למיליונים

השכונה עצמה מזמן רכשה שם של גלריית רחוב, שכל אמן שמכבד את עצמו עובר בעיקר מטפס ל-Cours Julien ומשאי את חותמו על דלתות וקירות השכונה, בידיעה שיצטרך לחזור למקום בעתיד.

דיוקן של...מרקו... אל תשאלו אותי מיהו

התפנית המדהימה שבגישת העיריה לגרפיטי. הופכת אט אט את מרכז העיר ולא רק את שכונות המגורים העממיות אלא גם את רחובות מרכז העיר לגלריה צבעונית… וממוסדת. אבל גם האמן המרדן ביותר. תן לו פיסת קיר ועשית אותו מאושר.

המדרגות ל- Cours Julien עוטרו מחדש

12 שנה אני חי בעיר ומצלם גרפיטי – 12 שנה ולמעלה מ-10 אלפים יצירות, שלא ישרדו על הקירות יותר משבועיים ויחליפו אותן אחרות. אמנים גדולים כמו C215 גף אארוסול ורבים אחרים כבר השאירו את חותמם במקום ורבים מהם חוזרים מדי פעם.

הקיר הכי מועד לפורענות בשכונה

השינוי המבורך מטעם העיריה נובע בין היתר מן הרצון להפוך את מרכז העיר לאטרקציה תיירותית. למרות התנגדות התושבים, מרכז קניות, בשום פנים ואופן, הם מעדיפים את השוק שלהם אבל גרפיטי? אף אחד לא יתנגד.

המלאכים של מארסיי

ואכן זה עובד. אז הרי לכם סיור מהיר בין היצירות החדשות של Cours Julien עם הבטחה להמשך…

השחקן

קטע מקיר
ויש גם יותר ממוסד

וורדים
הנושא האהוב על אמני גרפיטי... הם עצמם
אהבת אם וגרפיטי
דיוקן

 

 

1 Comment

  1. גורן
    30 ביוני 2018 @ 23:37

    אחלה תמונות

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן