Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 24 במאי, 2018

ולריאן ועיר אלף הכוכבים, ג'ניפר וג'ואנה בחבל שמפיין, זומבי קידס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ולריאן ועיר אלף הכוכבים | Valerian and the City of a Thousand Stars, סלקום TV 

הרפתקת אקשן בחלל על פי קומיקס פורץ דרך. צמד סוכנים מיוחדים נשלחים לעצור כוחות אפלים, המאיימים לפגוע בעיר אלף הכוכבים, בה חיים בשלום תושבים מכל רחבי הגלקסיה. שחקנים: דיין דיהן, קארה דלווין, אית'ן הוק, קלייב אוון, ריהאנה. במאי: לוק בסון. צרפת / סין / בלגיה, 2017. סרט עשיר, מלא דמיון, מרקמים וצבעים, עד שלא ניתן להכיל את כל הפרטים, הדמויות וההומור. ציון: 

22:00 ג'ניפר וג'ואנה בחבל שמפיין | Joanna & Jennifer: Absolutely Champers, ערוץ הטיולים

השחקנית ג'ואנה למליי ("יפן של ג'ואנה למליי", "הודו של ג'ואנה למליי"), מתאחדת עם ג'ניפר סונדרס, שותפתה לסדרה המיתולוגית, "פשוט נהדרת". כזכור, הדמויות שגילמו באותה סדרה נהגו לבלות את מרבית זמנן בחיסול בקבוקי שמפניה. כעת, תצאנה השתיים למסע משכר במחוז שמפיין שבצרפת כדי ללמוד מה כרוך בייצורו של הנקטר המבעבע.

22:00 זומבי קידס | Cooties, ערוץ Hot פאן

קומדיית אימה. ילדים בבית ספר יסודי אוכלים בקפיטריה נגיסי עוף הנגועים בווירוס ההופך אותם לזומבים רצחניים. קלינט הוא סופר בהתהוות החוזר לבית אמו לכתוב ולעבוד כמורה מחליף בבית הספר המקומי. כאשר הווירוס הרצחני מתפשט ומדביק את כל הילדים, קבוצת מורים בהנהגתו יוצאת לקרב על חייהם. שחקנים: אלייז'ה ווד, רין ווילסון. במאים: ג'ונת'ן מילוט, קארי מורניון. ארה"ב, 2015.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן