Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 25 במאי, 2018

מי הפליל את רוג'ר ראביט?, אליפות האפייה באביב 3, עוגות בווגאס, ולריאן ועיר אלף הכוכבים, בייבי דרייבר, מאחורי הסורגים: בתי הכלא הקשוחים בעולם, הסיפור, הצעצועים שעיצבו אותנו 2, סטיב מרטין ומרטין שורט: ערב שתשכחו כל החיים, Survivor's Guide to Prison
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 מי הפליל את רוג'ר ראביט? | ?Who Framed Roger Rabbit, ערוץ Yes5

שילוב בין שחקנים לדמויות מצוירות מבית היוצר של וולט דיסני והאחים וורנר. בלש עוקב אחר הזמרת ג'סיקה ראביט וחושף פרשיית רצח בה מעורב בעלה הארנב, רוג'ר ראביט. במאי: רוברט זמקיס. ארה"ב, 1988. סרט מקורי שהקדים את זמנו, עם חוש הומור, משחק טוב והרבה יצירתיות. ציון: 

20:00 אליפות האפייה באביב 3 | 3 Spring Baking Championship, ערוץ Food Network

העונה עם טעם מתוק ואתגרי אפייה אביביים, מעניקה לשמונה אופים הזדמנות להציג את הכישורים שלהם ולהכין יצירות טעימות מקמח, סוכר, ביצים – וכל דבר אחר שיחשבו עליו. שחקן הפוטבול ג'סי פאלמר הוא המנחה בעונה השלישית, והוא ילווה את המתחרים כשהם ינסו ליצור קינוחים עם ביצי פסחא, עוגות בהשראת חופשה טרופית וישדרגו את הקלאסיקות, וכל זה לפני שהם יתמודדו עם המבקרת הקשוחה מכולם: אמא. השפים השופטים ננסי פולר, דאף גולדמן ו-לוריין פסקל יתמודדו עם המשימה הקשה ביותר ויצטרכו לטעום ולשפוט את היצירות האפויות לפני שיעניקו לזוכה אחד את הפרס המתוק: 50 אלף דולר ותואר אלוף האפייה באביב.

22:00 עוגות בווגאס | Vegas Cakes, ערוץ Food Network

עוגות מדהימות ממומחי הקונדיטוריה שמאחורי 'פריד בייקרי' בלאס וגאס. המאפייה השכונתית ידועה בעוגות בהזמנה אישית, ויש בה חדר אחורי סודי שבו האמנים יוצרים את העוגות הכייפיות, המדהימות והמורכבות ביותר בעיר. הצוות מספק עוגת מכונית באורך 90 ס"מ וחד קרן קסום, ומכין שילוב מדהים של ג'אנק פוד וכושר. בהמשך האופים מסייעים ל-'סירק דה סוליי' לחגוג את ההופעה ה-6,000 עם עוגה מדהימה, כמו האקרובטיקה של הקרקס ומכינים עוגת בייסבול חייזרית הקוראת תיגר על כוח המשיכה לקבוצת הבייסבול המקומית, 'לאס וגאס '51'.

22:00 ולריאן ועיר אלף הכוכבים | Valerian And The City Of A Thousand Stars, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 24 במאי, 2018, בסלקום TV

22:00 בייבי דרייבר | Baby Driver, ערוץ Yes4

בייבי הוא נהג שודים צעיר ומוכשר שחייב לשמוע מוזיקה ללא הפסקה. כשהוא כמעט מצליח לצאת מעולם הפשע ולהתחיל חיים חדשים עם אהובתו, הדברים מתחילים להסתבך. שחקנים: אנסל אלגורט, לילי ג'יימס, ג'ון האם, ג'יימי פוקס, קווין ספייסי. במאי: אדגר רייט. ארה"ב, 2017. סרט מלא אקשן, מתח ומרוצי מכוניות, ומתודלק באנרגיה נכונה הודות ליצירתיות תסריטאית ומשחק נהדר. ציון: 

23:00 מאחורי הסורגים: בתי הכלא הקשוחים בעולם | Behind Bars: The World´s Toughest Prisons, ערוץ Hot8

בלי שיחות טלפון, טיפול רפואי או תנאים בסיסיים: אלו הם בתי הכלא הקשוחים והאכזריים ביותר בעולם. בסדרה מרתקת בת שישה פרקים, הצצה אל החיים בבתי כלא שזכו לתואר המפוקפק 'הקשוחים בעולם'. במסגרת הסדרה נחשף אל המתרחש בבית הסוהר הידוע לשמצה 'עיר האוהלים' אריזונה, שמנוהל על ידי שריף עם חזון ייחודי: כמה שקשה יותר כך טוב יותר. האסירים מוחזקים באוהלים במדבר בחום הלוהט, עובדים כשהם אזוקים זה לזה ונענשים בהשלכה לבידוד על עבירות קטנות כגדולות. זאת ועוד בחלק מבתי הכלא נשים וילדים אינם זוכים ליחס מיוחד או שונה והם מוחזקים באותם תנאים אומללים כמו הגברים. כמו כן נראה את החיים בבית הסוהר המרכזי של סופיה, בירת בולגריה, מדינה ענייה במזרח אירופה, שעד לאחרונה נמצאה מאחורי מסך הברזל. הכלא הוקם לפני יותר ממאה שנה, ושוכן בבניין מתפורר, מוזנח ומטונף. כלואים בו פושעים מסוכנים מכל רחבי המדינה, וכן זרים שהורשעו בבולגריה ופליטים חפים מפשע. הכלא ידוע לשמצה בשל האלימות מצד הסוהרים כלפי הכלואים ובין הכלואים לבין עצמם, שתועדה בתמונות שצולמו בחשאי ופורסמו ברשתות החברתיות.

הסיפור | The Tale, סלקום TV

במאית עצמאית, שמחליטה לחטט בעבר ולגלות מה קרה בילדותה, לאחר שאמה נתקלת בסיפור קצר שכתבה בגיל 13, המתאר מפגש מיני מוקדם ומעורר שאלות. האירועים המתוארים בו מבוססים על חוויותיה של במאית הסרט. שחקנים: לורה דרן, ג'ייסון ריטר, אלן ברנסטיין. במאית: ג'ניפר פוקס. ארה"ב, 2018.

הצעצועים שעיצבו אותנו 2 | 2 The Toys That Made Us, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרה העוסקת בזכיונות הצעצועים האיקוניים ביותר בהיסטוריה. בעונה זו: מסע בין כוכבים, רובוטריקים, לגו והלו קיטי.

סטיב מרטין ומרטין שורט: ערב שתשכחו כל החיים | Steve Martin and Martin Short: An Evening You Will Forget for theRest of Your Life, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. סטיב מרטין ו-מרטין שורט – שני חברים טובים, שכל אחד מהם הוא ענק קומי בפני עצמו – חולקים אינספור בדיחות, שירים וסיפורים מצחיקים על חייהם כקומיקאים.

ציידי הטרולים 3 | 3 Trollhunters, נטפליקס | Netflix

בפתחה של העונה השלישית והאחרונה, גורלם הטרולים ושל בני האדם תלוי על כף המאזניים. האם גנמאר יצליח לכסות את העולם באופל?

איביזה | Ibiza, נטפליקס | Netflix

הרפר טסה לברצלונה במסגרת נסיעה עסקית ולוקחת איתה שתי חברות טובות. היא מתאהבת בדי-ג'יי חתיך והשלוש מוצאות את עצמן בהרפתקה פרועה באיביזה. שחקנים: ג'יליאן ג'ייקובסונסה באייר. במאי: אלכס ריצ'נבץ'. ארה"ב, 2018.

Survivor's Guide to Prison, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. כיום, יש יותר סיכוי שתלך לכלא בארצות הברית מאשר בכל מקום אחר בעולם. אז במקרה שזה יקרה לך – הנה המדריך להישרדות בכלא. בהשתתפות: סוזן סרנדון, דני טרחו, דני גלובר. במאי: מת'יו קוק. 102 דקות, ארה"ב, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן