Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 31 במאי, 2018

הטופ מודל הבאה 21, ימים שעיצבו את אמריקה: המצור בוויקו, המפסטד שלי, הגבר הלא נכון, בונים באלסקה 8, ימים שעיצבו את אמריקה: הפיגוע באוקלהומה סיטי, דרך קלובפילד 10, את האורח הבא אין צורך להציג - עם דיוויד לטרמן, Blood & Treasures, סדרות אסייתיות חדשיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 הטופ מודל הבאה 21 | 21 America's Next Top Model, ערוץ Hot3

ריאליטי הדוגמנות המצליח של רשת CW, בהפקתה ובהנחייתה של הסופר מודל טיירה בנקס, חוזר לעונה נוספת של מלחמת המינים – הבנים נגד הבנות. גם העונה יתמודדו שבעה גברים ושבע נשים על התואר הנכסף לצד שורת פרסים שווים, כגון חוזה בשווי 100 אלף דולר עם חברת אופנה והפקה יוקרתית במגזין.

21:45 ימים שעיצבו את אמריקה: המצור בווייקו | Days That Shaped America: Waco Siege, ערוץ ההיסטוריה

סרט תיעודי על העימות הממושך שהתנהל בין רשויות אכיפת החוק האמריקניות לפלג קיצוני של כת הדוידים בהנהגת דייויד כורש, שהסתיים ב-19 באפריל, 1993, בפשיטה קטלנית של ה-FBI על המתחם שבו התבצרו במשך 51 ימים. בסרט מתראיינים בין השאר סוכנים שנפצעו באירוע, כתב חדשות שנכנס לטראומה בעקבות סיקור המצור הממושך, וסוכן ה-FBI שהיה אחראי על ניהול האירוע, עד שהמתחם של אנשי כת הדוידים החל לעלות באש, כשרבים מהם עוד שהו בתוכו.

22:00 המפסטד שלי | Hampstead, ערוץ Hot גולד

דרמה קומית רומנטית. אמילי, אלמנה אמריקנית, גרה בשכונת המפסטד היוקרתית בלונדון. כשיום אחד היא מבחינה באדם החי בבקתה בפארק הצמוד, היא לומדת להכיר אותו ובדרך גם מגלה כי החיים בגיל השלישי הם לא מורכבים כפי שחשבה. שחקנים: דיאן קיטון, ברנדן גליסון. במאי: ג'ואל הופקינס. אנגליה, 2017. שחקנים מעולים לא מסייעים לסרט בינוני ומיותר. ציון: 

22:00 הגבר הלא נכון | The Wrong Man, ערוץ לייפטיים

סרט מבית Lifetime. לאחר מותה הפתאומי של סבתה, אישה צעירה המנוכרת ממשפחתה חוזרת הביתה, ולאט לאט מגלה שהגבר הידידותי והנאה שמטפל בסבה הוא לא בדיוק כפי שהוא נראה. שחקנים: ויויקה איי. פוקס, ג'סיקה מוריס, ריב היליס, מייקל פארה. ארה"ב, 2017.

22:00 בונים באלסקה 8 | 8 Building Alaska, ערוץ Travel Channel

עונה שמינית לסדרה המתעדת את ערבות הפרא הקפואות של אלסקה, ללא גישה נוחה לחומרי בנייה וכשלרוב אין כבישים, הבנאים נאלצים לחשוב מחוץ לקופסה ולהיות יצירתיים כדי לבצע את העבודה. בעונה החדשה הבנאים מתמודדים עם בנייה על צדו של צוק, מחסור בחורי בנייה ואתגרים עם היסודות כשהם מתמודדים עם איתני הטבע באלסקה כדי לבנות בקתות.

22:30 ימים שעיצבו את אמריקה: הפיגוע באוקלהומה סיטי | Days That Shaped America: Oklahoma City Bombing, ערוץ ההיסטוריה

מה שהחל ב-19 באפריל, 1995, כבוקר שלו בעיר אוקלהומה סיטי, הפך בשעה 09:02 לגיהנום עלי אדמות, כשמשאית תופת שהוביל הטרוריסט האמריקני, טימות'י מקוויי, ישירות לתוך הבניין הפרדאלי בעיר התפוצצה .הפיצוץ הקטלני גבה את חייהם של 168 בני אדם, והותיר מעל ל-800 איש פצועים. מקוויי, שהשתייך לפלג קיצוני ביותר של החברה האמריקנית, עשה את המעשה כנקמה על המצור של רשויות החוק האמריקניות על מתחם כת הדווידים בווייקו, טקסס, שהסתיים בשפיכות דמים המונית. הפיגוע עצמו בוצע בדיוק ביום השנה החמישי בו פשטו אנשי ה-FBI על המתחם בווייקו. הסרט כולל מגוון עדויות מרגשות של אנשים שחייהם השתנו לעד בעקבות הפיגוע הנורא, שנחשב למתקפת הטרור הקטלנית ביותר על אדמת ארצות הברית עד לפיגועי ה-11 בספטמבר, 2001. בין השאר, נשמע את סיפוריהם הדרמטיים של עובד משרדי שנלכד בהריסות הבניין הפדראלי, אם לתינוקת בת שנה שהייתה בבניין, לוחם אש וכתב חדשות שהיו בזירה, וראש סניף ה-FBI המקומי, שתפקידו היה ללכוד את מבצע הפיגוע. הסרט התיעודי מציג כיצד מעשה טרור זדוני שהונע משנאה כלפי הממשל האמריקאי ומוסדותיו, גרם דווקא לרגש של אחווה משותפת בין תושבי העיר.

את האורח הבא אין צורך להציג – עם דיוויד לטרמן | My Next Guest Needs No Introduction with David Letterman, נטפליקס | Netflix

מנחה הטלוויזיה מארח הפעם בתוכניתו החודשית את הווארד סטרן. דרך קלוברפילד 10 | 10 Cloverfield Lane, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 27 במאי, 2017, בשעה 20:10 בערוץ Hot גולד

סדרות אסייתיות חדשיות: דרמה – Beauty and the Bitches, נוער – Who Are You: School 2015

ללא מידע: Blood & Treasures, נטפליקס | Netflix


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן