Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 03 ביוני, 2018

דאוס, ארוחת ערב בבית עם ג'יימי דין, יחסים בהסכמה, הרשות הרביעית: לסקר את טראמפ, חוקים משלה, בדרך לחמישה כוכבים, ויקטור ויקטוריה, מר גיי סוריה, מאסטר שף ארה"ב 6, ממי 5, גוף האינסטגרם המושלם שלי, הסמויה, ספיידרמן: השיבה הביתה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:05 כבוד ונקמה | Born to Raise Hell, ערוץ AMC

פעולה. סוכן אינטרפול מקבל משימה שבה עליו לתפוס מבריחי נשק במדינות הבלקן. שחקנים: סטיבן סיגל, דארן שחלבי. במאי: לאורו צ'רטנד. ארה"ב, 2010.

18:10 דאוס, ערוץ הילדים

סדרת הנוער בכיכובם של עדי הימלבלוי, מיכאל מושונוב, מייקל לואיס, אסתר רדא ועוד. הסדרה מתחילה עם יציאתה לשוק של 'דאוס', תוכנת מחשב מהפכנית המבוססת על אינטליגנציה מלאכותית ועוסקת בשינוי הגורלי שמתחולל בחייהם של ילדי תיכון מהר"ל לאחר יציאת התוכנה – לטוב ולרע. הסדרה עוסקת בעיקר בהשפעות הטכנולוגיה והאינטרנט על הפרטיות ועל פי יוצריה, דני ווסרמן ו-גידי דר.

20:00 ארוחת ערב בבית עם ג'יימי דין | Home for Dinner with Jamie Deen, ערוץ Food Network

השף והמסעדן ג'יימי דין מגיע מבית שמבשלים בו – הוא הבן הבכור של הידוענית הקולינרית פולה דין, והוא כאן כדי לשתף במתכונים הביתיים האהובים עליו. הוא מתחיל עם ארוחה ביתית אמיתית הכוללת עוף קל ומהיר עם ירקות ורוטב ציר שכל המשפחה תאהב. בהמשך הוא מארח את אימא שלו, פולה, לארוחה מיוחדת לשניים, שבה הוא מפנק אותה בדג אמנון אפוי בנייר אלומיניום, ומכין עבורה כמה מהמנות האהובות עליו לארוחת הערב. לכבוד יום הנישואין שלו, הוא מכין לאשתו ברוק ארוחת ערב רומנטית – אותה ארוחה מיוחדת שהם אכלו בלילה שהוא המציע לה נישואין. אחיו של ג'יימי, בובי, וחבריו הטובים מצטרפים למסיבה עם ברביקיו טעים בחצר האחורית.

20:45 יחסים בהסכמה | The Arrangement, ערוץ Hot3

דרמה של ערוץ !E ואולפני יוניברסל, שנוצרה על ידי המפיק והתסריטאי ג'ונתן אברהמס ("מד מן") וכבר חודשה לעונה שנייה. מייגן מוריסון היא שחקנית צעירה ויפיפייה שנבחנת לתפקיד הנשי הראשי בשובר קופות לצדו של קייל ווסט, אחד מכוכבי האקשן הגדולים בעולם. זו הזדמנות חלומית עבור מייגן, שכמו רבות מהצעירות בהוליווד מתקשה לפרוץ ומתפרנסת בעיקר מעבודת מלצרות. האודישן המוצלח שלה מוביל לדייט מושלם עם קייל, שמסתיים באופן בלתי צפוי: מייגן מקבלת הצעה לחתום על חוזה שישנה את חייה. כל זאת, בעידודו של המנטור של קייל – טרנס אנדרסון, שעומד מאחורי ארגון עזרה עצמית ניו-אייג'י יחד עם אשתו דיאן. בעיר שבה תהילה היא הדבר החשוב ביותר, מייגן תיאלץ להחליט כמה רחוק היא מוכנה ללכת כדי להצליח. שחקנים: ג'וש הנדרסון ("עקרות בית נואשות"), כריסטין אוונג'ליסטה ("המתים המהלכים", "המתמחה"), מייקל ורטן ("זהות בדויה"), קארה פטרסון ("היישר מקומפטון").

21:00 הרשות הרביעית: לסקר את טראמפ | The Fourth Estate, ערוץ Yes דוקו

סדרה בת ארבעה פרקים מאת ליז גרבוז, העוקבת אחר האופן בו מסקר עיתון הניו יורק טיימס את שלטונו של הנשיא דונלד טראמפ. הבמאית מקבלת גישה חסרת תקדים אל מאחורי הקלעים של מערכת הניו יורק טיימס, העיתון האייקוני היומי, השני בתפוצתו בארה"ב, שזכה עד היום ב-122 פרסי פוליצר. בארבעת פרקי הסדרה היא מביאה צילומים אותנטיים מתוך מערכת העיתון, מיום השבעתו של הנשיא טראמפ ומכל התקופה הסוערת של כהונתו, מלווה את עבודתם של העיתונאים הבכירים ואפילו מציבה מצלמות בקודש הקודשים של העיתון: חדר הישיבות של עורכי החדשות. בתיעוד כנה ובלתי מתפשר עוקבת גרבוז אחר האופן בו מסקר העיתון את הנשיא האמריקני, שידוע כאינו מחובבי העיתון בלשון המעטה, ואת פועלו ומאפשרת לנו להיות עדים לתקופה הסוערת שעוברת התקשורת ולסיכונים הצפויים לדמוקרטיה ככל ששלטונו של טראמפ יתחזק. הפסקול לסדרה נכתב על ידי טרנט רזנור ("מלחמת ווייטנאם") ו-אטיקוס רוס (שכתב איתו את פסקול הסרט "הרשת החברתית").

21:15 חוקים משלה | Striking Out, ערוץ Yes דרמה

הסדרה עוקבת אחר חייה המקצועיים והאישיים הסוערים של טרה רפרטי, עורכת דין מדבלין ומשרד העו"ד החדש שייסדה. טרה היתה עורכת דין במשרד מכובד וגדול וייצגה את העשירים, עד שגילתה שארוסה – ובנו של בעלי המשרד – בוגד בה ונאלצה לעזוב בבושת פנים. בעזרתם של ריי למונט – נער רחוב פיקח שהיה לקוח והפך לעוזר שלה; מג ריילי – בלשית פרטית ומומחית טכנולוגיות; פיט, הבעלים נעים ההליכות של בית הקפה בו ממוקם המשרד, והיועץ הוותיק, וינסנט פייק, חבר ומנטור של טרה, המשרד הקטן בראשותה מצליח להשיג תיקים מפתיעים, נוגעים ללב וחשובים. במהלך הזמן, התיקים בהם טרה תטפל יציבו אותה בעימות מול המשפחות החזקות של ממסדי הפוליטיקה והמשפט באירלנד וישקפו את החיים ואת המצב הפוליטי במדינה כיום, כמו גם יאתגרו את המוסריות של טרה.

22:00 ויקטור ויקטוריה | Victor/Victoria, ערוץ Yes3

הקומדיה המפורסמת של בלייק אדוארדס, שהייתה מועמדת לשבעה פרסי אוסקר, כולל ל-ג'ולי אנדרוז כשחקנית הטובה ביותר. כדי למצוא עבודה, מחליטה זמרת מובטלת בפריז של שנות ה-30 להתחזות לדראג קווין, כלומר להופיע כגבר הלבוש בגדי נשים. המצב מסתבך עוד יותר כשגנגסטר קשוח רואה אותה על הבמה ומתאהב. שחקנים נוספים: ג'יימס גארנר, לסלי אן וורן. ארה"ב, 1982. סרט חכם, שנון, משעשע ובעיקר מהנה בשל המשחק המצוין של אנדרוז. ציון: 

22:00 מר גיי סוריה | Mr. Gay Syria, ערוץ Hot8

חוסין בן ה-24 הוא פליט סורי שחי באיסטנבול ומחכה לאישור מעבר למדינה אירופית כלשהי. הוא נשוי ויש לו ילדה קטנה. הוא גם מסתיר סוד גדול מרעייתו ומבני משפחתו: הוא הומו. הוא יכול להיות הוא-עצמו רק בזמן בילוי בקהילה הקטנה של פליטים סורים להט"בים, שמתכנסת מדי פעם במיקום סודי מחשש להתנכלויות של פליטים סורים אחרים. כדי לעורר מודעות בקרב הציבור הסורי הוא מחליט להשתתף בתחרות Mr. Gay Syria. הופעתו המרגשת מזכה אותו בתואר ובהזדמנות לטוס למלטה כדי להתחרות על תואר Mr. Gay World. האם יצליח להשיג ויזה כדי להשתתף בתחרות הבינלאומית? טורקיה / גרמניה / צרפת, 2017.

22:15 מאסטר שף ארה"ב 6 MasterChef US 6, ערוץ האוכל

השף גורדון רמזי והשף גראהם אליוט שבים לעונה נוספת של ריאליטי האוכל הנודע. המסעדן ג'ו בסטיאניץ', שפרש לאחר חמש עונות, מוחלף בשפית המצליחה כריסטינה טוסי. גם הפעם ייערך חיפוש מקיף אחר הבשלנים הטובים ביותר באמריקה כאשר רק אחד יזכה, לאחר תחרות מפרכת, בתואר 'מאסטר שף'.

22:30 ממי 5 | 5 Mom, ערוץ קומדי סנטרל

הסיטקום חוזר לעונה חמישית. ספוילר – פאריס מגלמת את כריסטי, אלכוהוליסטית בגמילה ואם חד הורית לשני ילדים. אם זה לא מספיק, לחייהם נכנסת שוב אמה של כריסטי, בוני – בעצמה אלכוהוליסטית לשעבר שהתקשתה להתמודד עם חובותיה האימהיות. העונה החמישית נפתחת כשבוני מקבלת הצעת נישואים מבן זוגה אבל מתקשה להשיב בחיוב, למורת רוחן של בתה וחברותיה הטובות.

22:50 גוף האינסטגרם המושלם שלי | My Perfect Instagram Body, ערוץ החיים הטובים

דור שלם של נשים צעירות ניצב בפני סטנדרטים של יופי בלתי אפשרי ולעיתים אף גרוטסקי. הסרט יעקוב אחר ניסיונן להשתלב בעולם של מדיה חברתית המשווקות, במטח בלתי פוסק, דימויי גוף בלתי אפשריים.

23:00 הסמויה | The Wire, ערוץ Hot HBO

דרמת עטורת השבחים של HBO נוצרה על ידי דיוויד סיימון ("טרמה", "הצמד") ומבוססת על חוויותיו ככתב משטרתי בבולטימור. יחידה משטרתית המשלבת בלשים ממחלקות הסמים והרצח במשטרת בולטימור שמה לה למטרה להפיל את רשת סוחרי הסמים בעיר, באמצעות האזנות סתר מתוחכמות, טלפונים חד פעמיים ומעקב בלתי נלאה אחר המושכים בחוטים. ככל שהם מתקרבים למטרה, מתברר היקף השחיתות בדרגים הגבוהים והסיכונים הופכים לגבוהים מאי פעם. כל אחת מחמש העונות של הסדרה מתמקדת במוסד אחר בעיר – עובדי הנמל, מערכת החינוך הציבורית, התקשורת ועוד – ובהשפעתו על עבודת המשטרה ועל עסקי הסמים. אנסמבל השחקנים כולל בין השאר גם שוטרים וחברי כנופיות לשעבר, המגלמים דמויות המבוססות על חייהם האמיתיים. עם כוכבי הסדרה נמנים: דומיניק ווסט ("הרומן"), אידריס אלבה ("לות'ר", "הנוקמים"), ג'ון דומן ("חוק וסדר: מדור מיוחד") ורבים אחרים.

ספיידרמן: השיבה הביתה | Spider-Man: Homecoming, סלקום TV

אחרי שסייע לצוות הנוקמים, חוזר פיטר פארקר לחייו הרגילים כתלמיד תיכון, ולא אחד המקובלים שבהם. נחוש להרשים את המנטור שלו, איירון מן, הוא מקדיש את כל זמנו הפנוי בסיורים ברחובות ניו יורק וחיפוש אחר פושעים להילחם איתם. אז הוא נתקל בנבל חדש ומסוכן, שמחזיק בנשק רב עוצמה שמאיים על כל מה שחשוב לו ועל העיר כולה. שחקנים: טום הולנד, מריסה טומיי, רוברט דאוני ג'וניור, מייקל קיטון. במאי: ג'ון וואטס. ארה"ב, 2017. הסרט עובד היטב בשני המישורים: כדרמה קומית (מצחיקה במיוחד) המתרחשת בתיכון וכסרט גיבורים מוצלח העומד בפני עצמו ביקום הקולנועי של מארוול. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן