Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 05 ביוני, 2018

סקיי קידס, נטלי ווד: מוות במים אפלים, 100 גברים, כדורגל ברוסיה, טום מפינלנד, אדמה קפואה, אש נגד כוחות הרשע 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

03:40 סקיי קידס | Sky Kids, ערוץ AMC 

הרפתקאות. שני נערים עוברים מבחן אומץ כשהם עולים בטעות כנוסעים סמויים למטוס בבעלות המאפיה. שחקנים: ג'סי ג'יימס, ריילי מקלנדון, סטיבן בולדווין. במאי: רוקו דווילרס. ארה"ב, 2008.

21:00 נטלי ווד: מוות במים אפלים | Natalie Wood: Death in Dark Water, ערוץ Yes דוקו

37 שנה לאחר מותה הטראגי של הכוכבת ההוליוודית, נטלי ווד ("סיפור הפרברים"), עדויות חדשות ומצמררות לגבי נסיבות מותה נחשפות בסרט פשע אמיתי חדש. בתקופת הצילומים לסרט "סערת מוחין", בהיותה על היאכטה המשפחתית בדרום קליפורניה, לצד בעלה השחקן, רוברט וגנר, כמו גם השחקן כריסטופר ווקן (ששיחק איתה ב-"סערת מוחין"), טבעה ווד באופן מסתורי. דו"ח החקירה מנובמבר 1981 קבע כי ווד, בת ה-43, נפלה שיכורה אל המים לאחר שנחבטה בראשה. בנובמבר 2011, שנים רבות לאחר האירוע, בעקבות טענות חדשות של משיט היאכטה – לפיהם נתן עדות שקר בשנת 1981, יוצא ג'ון קורינה, סגן מחלקה במשטרת לוס אנג'לס בהודעה דרמטית שהחקירה נפתחה מחדש. לדבריו, וגנר היה האדם האחרון ששהה עם ווד לפני מותה ובעקבות שינוי הגרסאות של משיט היאכטה ושל וגנר עצמו (ששינה את גרסתו מספר פעמים מאז פתיחת התיק) ,עולה חשד מחודש שהיה מעורב במותה של ווד. כעת, שש שנים מאז פתיחת התיק – מציג הסרט עדים חדשים לאירוע, הוכחות נוספות ותאוריות שונות למותה המסתורי של ווד. 60 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 100 גברים | i100 Men, ערוץ Hot8

לפני מספר שנים, במאי הסרט, החל לעשות רשימה של כל הגברים ששכב איתם במהלך חייו, 100 במספר. מתוך סקרנות הוא מתחיל לאתר אותם ולראיין אותם. כבן להורים דתיים, שאף עבד כעוזר כומר בכנסייה, היציאה מהארון לא הייתה פשוטה. מתוך המקום האישי והאינטימי הזה יוצא הבמאי למסע בעקבות השינויים שחלו בקהילה ההומוסקסואלית ב-40 השנה האחרונות ומספק תובנות משמעותיות על הדרך שעוד יש לעבור. ארה"ב, 2017.

22:00 כדורגל ברוסיה | Extreme Football Russia, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

בשעה שרוסיה נערכת לארח את אליפות העולם בכדורגל אנחנו יוצאים למסע מהערבות הקפואות של סיביר ועד מרכז העיר מוסקבה ומתרשמים מהדרך בה אימצו הרוסים את המשחק הזה והפכו אותו לחלק מהם.

22:00 טום מפינלנד | Tom of Finland, ערוץ Yes3

נציג פינלנד לאוסקר 2018; זוכה פרס הביקורת בפסטיבל גוטנברג. סיפורו המרתק של אמן הפולחן, טואוקו לאקסונן, שנודע בשם טום מפינלנד. לאחר שסבל רדיפות בארצו, עוזב טום לארצת הברית בחיפוש אחר החופש לחיות על פי משאלות לבו. שם הוא זוכה להצלחה רבה בזכות יצירותיו ההומו-ארוטיות והופך לסמל ומודל לחיקוי של הקהילה הגאה. שחקנים: פקה סטראנג, כריס מיילנד. במאי: דום קארוקוסקי. פינלנד, 2017. סרט מבדר, משוחק היטב על דמות שקל לאוהב אותה. ציון: 

22:50 אדמה קפואה | Frozen Ground, ערוץ AMC

מסתורין. שוטר מאלסקה חובר לאישה שנמלטה מרוצח סדרתי, כדי להעמיד את הרוצח לדין. שחקנים: ניקולס קייג', ג'ון קיוזאק. במאי: סקוט ווקר. ארה"ב, 2013. סיפור אמיתי, חסר השראה אמנותית ואינו מעורר עניין מיוחד למרות שני הכוכבים שלו. ציון: 

אש נגד כוחות הרשע 3 | Ash vs Evil Dead 3, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית ואחרונה לסדרת האימה-קומית המבוססת על סדרת סרטי "מוות אכזרי", ובכיכובו של ברוס קמפבל, שחזר לתפקיד אותו גילם לראשונה ב-1981.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן