Skip to content

ראש עירייה, 2 עובדיו וקבלן בניין נעצרו בחשד לעבירות שוחד ומרמה

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה עצרו הבוקר את הארבעה ופשטו על משרדיהם ובתיהם. הארבעה יובאו במהלך היום להארכת מעצרם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המשטרה פשטה על משרדי עירייה בשרון ועצרה ראש עיר ועובדי ציבור בכירים, בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים. היום (שני), לאחר תקופה שבמהלכה התבצעה פעילות סמויה, פתחה היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בחקירה גלויה בלהב 433, נוכח ראיות שהעלו חשדות לכאורה לעבירות נוספות. ראש העיר נחקר כעת במשרדי להב 433 בלוד, ואתו נעצרו ראש לשכה, הנהג וקבלן שהיה בעבר נבחר ציבור.

להב 433 (צילום: גוגל מפות)
להב 433 (צילום: גוגל מפות)

בשעות הבוקר, בתום חקירה סמויה, נעצרו החשודים לחקירה באזהרה ועוכבו שני חשודים נוספים בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס וכן עבירות נוספות. בין העצורים נבחרי ועובדי ציבור בכירים ברשות מקומית. החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף יחידת יהלום ברשות המיסים ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה ומתמקדת בתופעת השחיתות הציבורית.

על פי החשד, ראש העיר והבכירים פעלו לכאורה במסגרת תפקידם על מנת לקדם תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. עם מעצרם, נערכו חיפושים בבתיהם ובמשרדיהם. הם הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

במסגרת הלחימה הסדורה של משטרת ישראל נגד עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית ומעיבות על ניהול שגרת חיים תקינה לאזרחים נורמטיביים, ונוכח ראיות אשר העלו חשדות לכאורה לביצוע עבירות נוספות, פתחה כאמור הבוקר היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בחקירה גלויה, בתום תקופה במהלכה התבצעה פעילות סמויה.

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף יחידת יהלום ברשות המיסים ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה ומתמקדת בתופעת השחיתות הציבורית.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, פעלו לכאורה במסגרת תפקידם על מנת לקדם תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק.עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן