Skip to content

BMW M5 החדשה בישראל במחיר של 1,150,000שח

דלק מוטורס הודיעה על תחילת השיווק BMW M5 החדשה. ה-BMW M5 החדשה מציגה לראשונה את מערכת M xDrive שפותחה לאחרונה, מצוידת בדור האחרון של מנוע ה-4.4 ליטר עם טכנולוגיית M TwinPower Turbo המפתח 600 כ"ס .
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דלק מוטורס הודיעה היום על תחילת השיווק של הדור השישי של מכונית הסדאן עתירת הביצועים המצליחה ביותר בעולם, הממוקמת בקצה היוקרתי של קבוצת מכוניות המנהלים: BMW M5  החדשה . BMW M5  החדשה מייצגת שילוב ייחודי של פוטנציאל משכנע על המסלול עם שימושיות יומיומית ונוחות של מכונית מנהלים מפוארת. BMW M 5  החדשה נבחרה כמכונית הביצועים הטובה בעולם בתחרות World Performance Car 2018

BMW M5 החדשה בישראל במחיר של 1,150,000שח (צילום: יח"צ חו"ל)

ברק כהן, מנהל חטיבתBMW  בדלק מוטורס, "אנו שמחים להשיק בישראל את מכונית הביצועים הטובה בעולם. המכונית תוצג לראשונה באולם התצוגה בתל אביב באירוע המכירות 8-6 ביוני."

ה-BMW M5 החדשה מציגה לראשונה את מערכת M xDrive שפותחה לאחרונה. זוהי מערכת הנעה לכל הגלגלים, בלעדית לדגם M5, שמשלבת את הזריזות והדיוק היוצאים מן הכלל של תצורת מערכת ההנעה הסטנדרטית המוכרת מדגמי M אחרים עם אחיזת הכביש העילאית בכל התנאים שמציעה הנעה לכל ארבעת הגלגלים.  מערכת M xDrive, ב-BMW M5 החדשה שוקלת פחות מקודמתה. הדבר הושג הודות למאפיינים כגון הגג קל המשקל המיוצר מפלסטיק מחוזק בסיבי פחמן (CFRP) ומערכת פליטה בעלת משקל מינימלי.  מצבי הנהיגה השונים של M xDrive (4WD, 4WD Sport, 2WD) מעלים את דינמיקת הנהיגה של ה-BMW M5 החדשה לרמה חדשה לחלוטין. מצב 2WD אפילו מעביר את המכונית להנעה אחורית, לחוויית הנהיגה האולטימטיבית.

ה-BMW M5 החדשה תשווק בישראל עם אבזור תקני עשיר (צילום:יח"צ חו"ל)

ה-BMW M5 החדשה מתעלת את כוח המנוע שלה דרך תיבת ההילוכים M Steptronic החדשה בעלת 8 הילוכים עם Drivelogic להתאמת תפקוד לסגנון נהיגה נבחר. התוצאה היא ביצועים יוצאים מן הכלל הן בנהיגה יומיומית והן על מסלול המרוצים.

BMW M5 החדשה מצוידת בדור האחרון של מנוע ה- 4.4 ליטר עם טכנולוגיית M TwinPower Turbo מפתח 600 כ"ס ומומנט מרבי של 76.5 קג"מ.

נתוני הביצועים של ה-BMW M5 החדשה מרשימים: היא מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.4 שניות קצרצרות, ומ-0 ל-200 קמ"ש תוך 11.1 שניות בלבד. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. עם אופציה להעלות המירבית ל-305 קמ"ש,אופציה  M Driver’s package.

כמו כל דגמי M, ה-BMW M5 החדשה לוטשה על מסלול המרוצים המאתגר ביותר בעולם, הנורדשלייפה בנורבורגרינג.  הפגוש הקדמי של ה-BMW M5 החדשה תוכנן מחדש לחלוטין. פתחים גדולים מוודאים שהמנוע, קירור האוויר המוגדש, תיבת ההילוכים והבלמים מקבלים כמות נאותה של אוויר לקירור גם בעת נהיגה במסלול המרוצים.

ה-BMW M5 החדשה מצוידת כסטנדרט בבלמים מרוכבים M עם קליפרים בעלי 6 בוכנות הצבועים בצבע כחול מלפנים וקליפרים צפים בעלי בוכנה אחת מאחור. ניתן להזמין כאופציה בלמי פחמן קרמיים M עם קליפרים צבועים בצבע זהב, המעניקים חיסכון של 23 ק"ג במשקל.

ניתן להזמין את ה-BMW M5 החדשה באופן בלעדי בצבע Marina Bay Blue מטאלי, כחלק ממערך צבעים מגוון הכולל מספר צבעי מאט.

ה-BMW M5 החדשה תשווק בישראל עם אבזור תקני עשיר כדוגמת חישוקי סגסוגת קלה 20’’, ספוילר אחורי M, מושבי M  רב תפקודיים     M –multifunctional מתכווננים חשמלית בעלי חימום ואוורור, ריפוד עור "מרינו" וכמו-כן עם מערכות בטיחות וסיוע לנהג מתקדמות של סידרה 5 החדשה.  Driving Assistant Plus כחלק מהציוד התקני. כולל: התרעה בפני סטייה מנתיב, התרעה בפני רכב בשטח מת, התרעה בפני פגיעה בהולכי רגל במהירויות עירוניות, סיוע בבלימה אוטומטית במהירויות עירוניות , סיוע בבלימה אוטומטית בפני פגיעה בכלי רכב במהירויות בינעירוניות, התרעה למניעת פגיעה מאחור, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת שמירת מרחק, עצירה מלאה וזינוק מעמידה, מערכת בקרת היגוי ושמירה על הרכב במרכז הנתיב, התרעה בפני התנגשות צידית הכוללת התערבות אוטונומית בהיגוי הרכב, מערכת סיוע לנהג בתמרוני חירום, מערכת התרעה בפני תעבורה צולבת מלפנים ומאחור.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן