Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 10 ביוני, 2018

צוות הצלה 2, אצנים בגמלאות, גביע העולם בריגול, הגברת הנעלמת, להיראות כמו מפורסם, טראומה, שנות ה-90, הבית תמיד זוכה, הגל החמישי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:05 צוות הצלה 2, ערוץ ניק ג'וניור (לצופי Hot) 

עונה חדשה לסדרה בכיכובם של מיכל ינאי ו-תומר שרון. בכל פרק פוגשים את צוות הצלה כאשר הוא יוצא למבצע חדש, שכמובן מצליח בזכות כישוריהם של חבריו, ילדי הגן המתחפשים לדמויות שונות. הם לוקחים טביעות אצבע, עושים מארבים ומרדפים, עד שהם תופסים את הפושע ומחזירים את השקט על כנו.

22:00 אצנים בגמלאות | The Pacemakers, ערוץ Hot8

סיפורם מעורר ההשראה של גברים בני 90 ומעלה בדרכם להשתתפות באליפות העולם באתלטיקה קלה. לאורך שנה שלמה תיעד במאי הסרט את ההכנות של האצנים המבוגרים בדרכם להגשים את חלומם ולזכות באליפות העולם באתלטיקה קלה. העליות והמורדות שהם חווים בעודם מתכוננים לשתי אליפויות עולם משמעותיות באוסטרליה ובדרום קוריאה שם יקבלו את ההזדמנות להוכיח שאתה אף פעם לא זקן מדי בשביל לחלום בגדול. בריטניה, 2017.

22:00 גביע העולם בריגול | World Cup of Spies, ערוץ Yes דוקו

מאחורי הקלעים של הקרב האדיר שהתחולל בין אנגליה לרוסיה על הזכות לארח את מונדיאל 2018. דמויות מרכזיות מכל אחד משני צדי המתרס, איש מסתורין בינלאומי מעולם הכדורגל ו-ספ בלאטר, נשיאה לשעבר של פיפ"א, חושפים בסרט את סיפור ה'מלחמה הקרה של עולם הכדורגל' שהתחולל, בלי ידיעתנו, בין שתי המעצמות – אנגליה ורוסיה – על הזכות לארח את מונדיאל 2018. הבמאים נילס הולם ו-ג'ון אדלסטן מביאים את השתלשלות האירועים שקדמו להחלטה לקיים את המונדיאל במוסקבה, על אף היותה המועמדת הפחות מתאימה לאירוח, תוך שהם נכנסים לעולם האפל של סוכנויות המודיעין הפרטיות, חושפים את הסודות האפלים, את ההתערבות הפוליטית ברמות הגבוהות ביותר ועוקבים אחרי סכומי הכסף העצומים המתגלגלים בין הידיים של האוליגרכים הנאמנים של פוטין לאצטדיוני הכדורגל. 52 דקות, 2018.

22:00 הגברת נעלמת | The Lady Vanishes, ערוץ Yes3

הסרט, הנחשב לאחד הטובים בתקופה הבריטית של יצירתו של אלפרד היצ'קוק, מתרחש במהלך נסיעה ברכבת, כאשר אחת הנוסעות מגלה ששכנתה המבוגרת לתא נעלמה באורח מסתורי. למרות ששאר האנשים בקרון טוענים כי לא ראו את הגברת שנעלמה, היא מחליטה לפתור את התעלומה. שחקנים: מרגרט לוקווד, מייקל רדגרייב. בריטניה, 1938.

22:50 להיראות כמו מפורסם, ערוץ החיים הטובים

תיעוד מצמרר ומסמר שיער של צעירים המוכנים להשחית פניהם כדי להידמות לידוען האהוב עליהם. בין היתר, רודריגו שעבר ניתוחים רבים כדי להיראות כמו בובת קן אנושית; קרוליין אנדרסון המשפצת את פניה כדי להיראות כמו פמלה אנדרסון; וג'ורדן המיישם על בשרו את שלל ניתוחיה של קים קרדשיאן.

22:50 טראומה | Trauma, ערוץ Yes Edge

מותחן מטלטל בן שלושה חלקים מהיוצר של "דוקטור פוסטר" על שני אבות, דן וג'ון, שחייהם מתנגשים כשאלכס, בנו בן ה-15 של דן נדקר, ומת באורך טרגי במחלקת הטראומה המנוהלת ביד רמה על ידי הרופא המוערך ג'ון אלרטון. בעודו שבור לב, שרוי באבל עמוק ונדחק אל הקצה, דן מאמין שג'ון אחראי למותו של אלכס. הוא נחוש להשיג צדק בכל מחיר ומתחיל באובססיה לעקוב אחר ג'ון ולפרק לגורמים את חייו. ג'ון סים ו-אדריאן לסטר מככבים במותחן רווי הדרמה שבודק מה גורם לאדם להיות טוב, ומה קורה כאשר המוסדות שנוצרו כדי להגן עלינו והאנשים שתפקידם לטפל בנו, מאכזבים אותנו. הסדרה חודשה לעונה שנייה.

שנות ה-90 | The Nineties, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 11 בנובמבר, 2017, בשעה 21:45 בערוץ כאן 11

הבית תמיד זוכה | The House, סלקום TV

קומדיה. בתם של סקוט וקייט מתקבלת לקולג' יוקרתי, ששכר הלימוד בו מעבר ליכולתם. כהורים מסורים הם מהמרים על כל הקופה, ופותחים קזינו מחתרתי בעיירה השקטה. שחקנים: וויל פארל, איימי פולר. במאי: אנדרו ג'יי כהן. ארה"ב, 2017.

הגל החמישי | The 5th Wave, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 13 במרץ, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן