Skip to content

מי אמר שאי אפשר לרמות את כולם?

נתניהו הוא נוכל, עם ישראל הוא הקרבן אבל גם אזובי קיר כמו מירי סיבוני רגב, דויד ביטן, מכלוף זוהר ואחרים הם קרבנות אם כי הרבה פחות תמימים. ובעודי כותב שורות אלו גנב הארכי נוכל עוד 100 אלף שקלים בסיועו של מכלוף זוהר...
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מירי רגב, דויד ביטן, דודי אמסלם, מיקי "מכלוף" זוהר, נאווה בוקר, אורן חזן, דני דנון, אופיר אקוניס ושכמותם הם בעצם פיונים במשחק, הם כמובן לא יודעים זאת, אבל אחרי הכל הם נבחרו והוצבו בתפקידיהם בדיוק בגלל חוסר המודעות המוחלט שלהם, האמביציה המוגברת, ליקוי שכלי כרוני וסופני, ותגובה מהירה וצפויה עד כאב.

הללו משמשים כניצבים בהונאה ענקית שמטרתה לרוקן את מדינת ישראל מכל תוכן שהוא.

הונאה היא עניין פשוט להחריד, הונאה היא הבטחה להגשמת חלום, וככל שהקרבן יותר נואש להשיג את חלומו (כסף, עבודה, כבוד, אהבה, מרפא…) כך יותר קל להפיל אותו בפח.

ישראלי טוב רוצה הכל: כוח (צבאי – אחרי הכל ישראלי טוב לעולם לא ישתחרר מהצבא), כסף (אמריקה ורסאנו אמריקה), הצלחה וכבוד ( לא לחינם ההצלחה של כל אינדיבידואל שסבתא שלו נישקה פעם יהודי הופכת להיות נחלת כל ישראל. ירצה או לא).

זה בדיוק מה שרוצים אמסלם, רגב, ביתן ודומיהם (רצוי בתוספת תקציב בזבוזים גדול), ובמובן מסויים גם הם קרבן. הם מוכנים לעשות מעצמם צחוק ולהוכיח פעם אחר פעם את טפשותם ולהיטותם לרצות את הארכי- נוכל מתוך הנחה (מוטעית) שפעם, מתי שהוא יקוימו הבטחותיו

וזו בדיוק הבעיה של כל הקרבנות, מצד אחד הם אינם שיא האינטיליגנציה וקל מאוד לקנות אותם במצגיי שווא. מהעובדות בשטח הם, כמובן,  יתעלמו, אחרי הכל עובדות הם מתכון בדוק לחיסול חלומות והתעוררות למציאות לא נעימה. התחושה שמשהו טוב עומד לקרות להם מעמעמת כל תחושה אחרת כולל את הרעב.

אומרים להם "שקל חזק" והם לא מבינים שזו הסיבה שהם לא יכולים לקנות אוכל. אומרים להם צבא חזק ולא מספרים להם שהוא בעצם נלחם בילדים, ועפיפונים… כמה פעמים שמעתם את הנוכל אומר "זו המדינה היחידה…. "?

כמו כל קרבן הם יצדיקו את הנוכל עד לשניה האחרונה. אחרי הכל הם מעדיפים להאמין שהם עומדים להגשים חלום. אבל כדי להבטיח סופית שלא יתתרכזו חס וחלילה בעובדות. גויסו מירי גרב וחבר מרעייה: קולנים , טיפשים, חסרי בושה ונוכלים קטנים בפני עצמם. כדי שיסיחו את דעת הקרבנות בסקנדלים, אמירות מטופשות והפיכת אירועים חסרי משמעות (כגון: תחרות זמר, משחק כדורגל חסר ערך ועוד) למרכז העולם

כמו שאמרתי , גם הללו הם קרבנות , אם כי הרבה פחות תמימים, אחרי הכל שאיפתם וחלומם הוא להפוך מדגי רקק עלובים, נוכלים בגרוש, לנוכלים מדופלמים בשירות הארכי-נוכל. מה שכמובן לעולם לא יקרה. הם גם לא מבינים שצווארם הרבה יותר רך מזה של הבוס ואין להם קונסיליירי צמוד כמו מנדלבליט שיוציא אותם משלוליות הצואה שהם יצרו. אבל כמו שאמרנו אינטיליגנציה זה לא ממש הצד החזק שלהם. החלום לגנוב מהציבור הישראלי, ובגדול, חזק מהם.

לנוכל טוב יש תמיד את מי להאשים: הקרן החדשה, ה-BDS איראן, חמאס ועוד היד נטוייה. הציבור הטיפש לעלולם לא יטרח לבדוק מהי באמת הקרן החדשה. נוכל טוב יודע שלקורבן קלאסי יש זיכרון השואף לאפס כך שבאמת לא משנה מה היה קודם ומה קורה באמת. ברגע שהוא נלכד ברשת אפשר לחלוב אותו עד תום.

לאלו המביטים מהצד ורואים את גודל ההונאה ומולה את גודל הטפשות, יכולים לדבר אל הקירות לנצח. ההונאה תימשך כל עוד הקרבן מסרב להיפרד מהסיכוי הז להגשמת חלומו.

הבעיה עם הצופים המבועתים היא… שהם בקלחת ולמרות שהם מריחים, רואים ומבינים את ההונאה, אין להם דרך לחמוק ממנה. ככה זה בדמוקרטיה… הרוב…טיפש.

א.א.

בעודי כותב שורות אלו הוביל מכלוף זוהר חוק חדש שישחרר את נתניהו מתשלומי ארנונה על הוילה שלו בקיסריה… בראבו מכלוף.

2 Comments

  1. גידי
    14 ביוני 2018 @ 16:21

    המאנטרה ה0מאלנית שהכל בגלל אקיבוש-קשקוש !
    ועכשיו המאנטרה החמוצה… שהכל בגלל אשכיטות … גם היא מצוצה מהאצבע !

  2. גידי
    14 ביוני 2018 @ 15:12

    החרטוט של השמאל הקיצוני לרפיי שכל מתרפסים ומתחנפים ומושחתים (נמאסתם) …העם לא קונה את ההפוך על הפוך.
    החלף את שכתבת לשמות חברייך… לטליה ששון,מיכאלי ,שפיר ,יחימוביץ ,זנדברג ,בהלול, זחלקה ,טיבי ועודה וראה זה פלא הדברים מסתדרים אפילו עם החרטוט שכתבת ואפילו מקבלים משמעות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן