Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 16 ביוני, 2018

הישרדות המתים, ביגפוט ג'וניור, מול שער ריק, מרגלת מתבגרת, שומר הראש והמתנקש, מאהב כפול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:20 הישרדות המתים | Survival of the Dead, ערוץ AMC 

מתח. באי מול חופי צפון אמריקה התושבים המקומיים נלחמים במגפת זומבים ומייחלים למרפא לקרובי משפחתם האל-מתים. שחקנים: אלן ואן ספרנג. במאי: ג'ורג' א. רומרו. ארה"ב, 2010.

10:00 ביגפוט ג'וניור | Son of Big Foot, ערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 14 ביוני, 2018, בסלקום TV

14:00 מול שער ריק | The Opposition, ערוץ Yes דוקו

סרטו של הבמאי עזרא גולדמן ("או. ג'יי. סימפסון: תוצרת אמריקה") מביא את סיפור העפלתה של נבחרת צ'ילה למונדיאל 1974 במשחק שנודע לשמצה במסגרת מוקדמות גביע העולם בכדורגל בין צ'ילה וברית המועצות ב-1973. המשחק נקבע להיערך באצטדיון הלאומי בסנטיאגו, ששימש קודם לכן כמחנה ריכוז לאסירים פוליטיים, אך נבחרת ברית המועצות בחרה שלא התייצבה למשחק, כך שנבחרת צ'ילה שיחקה ללא קבוצה יריבה. הם מסרו את הכדור אחד לשני, הבקיעו גול וכך העפילו למונדיאל. ארה"ב, 2014.

22:00 מרגלת מתבגרת | So Undercover, ערוץ לייפטיים

מולי מוריס, בחורה יפה ומתוקה, עוזבת את הקולג' בשביל לעזור לאביה במשרד החקירות הפרטיות שלו. כאשר ה-FBI פונים אליה עם משימה חשאית שמשתכרת בשכר גבוה, מולי מוצאת עצמה חזרה בקולג' – רק הפעם בתור סוכנת חשאית. שחקנים: מיילי סיירוס, ג'רמי פיבן. במאי: טום ווהן. ארה"ב, 2012.

22:00 שומר הראש והמתנקש | Hitman's Bodyguard, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 15 ביוני, 2018, בסלקום TV

22:00 מאהב כפול | Double Lover | L'amant Double, ערוץ Yes3

מותחן חושני בבימויו של פרנסואה אוזון. בתקופה רגישה בחייה, מתחילה קלואי בטיפול פסיכיאטרי אצל פול, והשניים מתאהבים. לאחר שהם עוברים לגור יחד, היא חושדת שפול מסתיר פן סוער ומסוכן באישיותו. שחקנים: מארין ואכט, ג'רמי רנייה. צרפת, 2017. לחובבי הארוטיקה הביזארית בקולנוע, ובטעם האירופאי הקלאסי. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן