Skip to content

ושוב טרור כנגד פלסטינים בגדה המערבית

זמן קצר לאחר שהמון בני נוער וצעירים משיחיים השתוללו בעת פינוי 15 הבתים בהתנחלות הבלתי חוקית נתיב האבות, הושחתו 200 גפנים ועצי זית בכפר בית סכריא הסמוך להתנחלות אלעזר ולנתיב האבות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זמן קצר לאחר פינוי 15 הבתים במאחז הבלתי מורשה נתיב האבות, אלמונים כרתו כ-200 גפנים ועצי זית באדמות הכפר בית סכריא, ליד ההתנחלות אלעזר ולא רחוק "נתיב האבות". מדובר במקרה השני התוך שבועיים באדמות הכפר, כך נודע היום (חמישי) למגפון. ממשטרת  ישראל נמסר כי האירועים בחקירה. איש לא נחשד או נעצר עד כה.

אחת הגפנים שהושחתו (צילום: חסן בריגיה)
אחת הגפנים שהושחתו (צילום: חסן בריגיה)

תושבי הכפר בית סכריא כמו גם תושבי כפרים וישובים אחרים הסמוכים להתנחלויות שונות הבינו נזה שנים כי ממשטרת ישראל אל להם לצפות להגנה של ממש וכך גם לא משלטונות צה"ל.
כך לפני כעשרה ימים בלילה שבין חמישי לשישי, הציתו :
אלמונים" כ 85 ערימות חציר בכפר הפלסטיני בורין שבשומרון. מדובר בערימות שיועדו כמזון לכבשים ונערמו במרחק של כ-100 מטר מאחד הבתים בכפר. במזל האש לא התפשטה ולא היו נפגעים. על ערמות שלא הוצתו רוסס ונכתב: "די לטרור החקלאי".  לטענת הפלסטינים שהזעיקו את הצבא חיילים שהגיעו למקום לא סייעו לכבות את האש ואף האשימו את אנשי בורין בשריפה. כאשר ראו את כתובת תג המחיר, הם עזבו את המקום. ושוב כרגיל, מבחינת משטרת ישראל, איש לא נעצר עד כה וככל הידוע טרם נפתחה חקירה.

טרור בכפר בורין
טרור בכפר בורין


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן