Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 17 ביוני, 2018

אפקט הפחד 2, חייזרים מן העבר 11, אנטוניו לופז: סקס אופנה ודיסקו, מוות באור הזרקורים 2, אימפריית השמש, לעבוד עם ויינשטיין, הליידי בקרוואן, מועדון הקוארבוס מציג: הבלדה על הוגו סנצ'ז
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:00 אפקט הפחד 2 | Fear Factor 2, ערוץ MTV Show

חידוש של שעשועון האתגרים האגדי. במתכונת הנוכחית תופס הראפר והשחקן לודאקריס ("מהיר ועצבני") את מקומו של הקומיקאי ופרשן ה-UFC, ג'ו רוגאן, כמנחה התכנית. מדי פרק יתמודדו ארבעה זוגות עם שלושה אתגרים תובעניים במיוחד עבור פרס של 50,000 דולר.

21:45 חייזרים מן העבר 11 | Ancient Aliens 11, ערוץ ההיסטוריה

עונה 11 של הסדרה הוותיקה. צוות החוקרים מגיע ללמעלה מתריסר מדינות שונות ברחבי העולם במטרה לחקור מקרוב עדויות וממצאים על נוכחות חוצנית עתיקה בכדור הארץ. כך למשל, ייחשפו לראשונה לציבור פסלים עתיקים של ענקים בעלי מאפיינים חוצניים שנתגלו באי סרדיניה; מסרים חבויים ומסתוריים ייחשפו ביצירותיו של אמן הרנסנס האיטלקי ליאונרדו זה וינצ'י, ובאיי מרקיז שבאוקיינוס השקט, ייבחנו מקרוב פסלים יוצאי-דופן בעלי מראה דומה לזה של לחייזרים.

21:55 אנטוניו לופז: סקס, אופנה ודיסקו | Antonio Lopez: Sex, Fashion & Disco, ערוץ Hot8

אנטוניו לופז היה הרבה יותר ממאייר מוכשר: הוא ברא עולם חדש שכולו זוהר, התרגשויות מהירות, חושניות ויופי, ואף שהעולם הזה התקיים בין דפיהם של מגזיני אופנה, התגוררו בו כל המי ומי של הבוהמה הניו יורקית והפריזאית. בשנות השבעים, כשמעצבי האופנה תפסו את מקומם כמובילים חברתיים, לופז הניח לדמיון חסר הגבולות שלו להתפוצץ בין עמודי 'ווג', 'הרפר'ס באזאר' ו-'הניו יורק טיימס' ולהפוך את איורי האופנה השוליים לפנטזיות סוחפות שכיכבו בהן ג'רי הול, גרייס ג'ונס וכל היפות-מיוחדות-מטרידות-מוכשרות האחרות. הוא עצמו חי באותו קצב ובאותה עוצמה מינית. הפמליה הנוצצת מאוד שליוותה אותו מספרת בסרט על האיש ש'בכל נשימה שאף אור ישירות מתוך האטמוספירה'. ארה"ב, 2017.

22:00 מוות באור הזרקורים 2 | 2 …Autopsy: The Last Hours of, ערוץ הבריאות

הפתולוג מייקל האנטר שב בעונה חדשה שגם בה יחקור את מקרי המוות המסתוריים של סלבס וישים קץ לספקולציות האופפות אותם. בין גיבורי התרבות שייבחנו העונה: המוזיקאי קורט קוביין, מייסד אפל סטיב ג'ובס, השחקן פטריק סוייזי, המוזיקאית ג'ניס ג'ופלין ואחרים.

22:00 אימפריית השמש | Empire of the Sun, ערוץ Yes3

סרט המלחמה העוצמתי של סטיבן ספילברג, שהיה מועמד לשישה פרסי אוסקר. נער אמריקני חי בשנחאי בזמן מלחמת העולם השנייה. עם פלישת הצבא היפני לעיר, הוא מופרד מהוריו ומובל למחנה שבויים, בו רק החזק שורד. מבוסס על ספרו האוטוביוגרפי של ג'יימס גראהם באלארד. שחקנים: ג'ון מלקוביץ', כריסטיאן בייל, מירנדה ריצ'רדסון, בן סטילר. ארה"ב, 1987. אחד מן הסרטים היפים והמרגשים של ספילברג, ובצער רב – אבן חן שעדיין לא נתגלתה על ידי המבקרים והצופים. ציון: 

22:00 לעבוד עם ויינשטיין | Working with Weinstein, ערוץ Yes דוקו

ב-5 באוקטובר, 2017,פרסם ה'ניו יורק טיימס' את התחקיר המטלטל על התנהגותו של מפיק הקולנוע האגדי, הארווי ויינשטיין. בהמשך דיווחה התקשורת האמריקנית כי ויינשטיין השתמש בכוחו ובמעמדו כדי להטריד מינית ואף לאנוס, לאורך כל שנות הקריירה שלו, יותר מ-100 נשים. הדוקו מפגיש אותנו עם האנשים שעבדו עם ויינשטיין לאורך 30 שנים שנה בתעשיית הקולנוע הבריטי, שהייתה במה מרכזית להצלחתו הגדולה בבריטניה ובהוליווד. עובדים לצד מפיקים זוכי אוסקר ודמויות נוספות מהתעשייה מספרים למצלמה איך התמודדו לאורך השנים עם ההתנהגות המינית הבלתי נסבלת שלו וההתפרצויות האלימות כלפי סובביו. 47 דקות, בריטניה, 2018.

הליידי בקרוואן | The Lady in the Van, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 17 במרץ, 2017, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

מועדון הקוארבוס מציג: הבלדה על הוגו סנצ'ז |Club de Cuervos presenta: La balada de Hugo Sánchez, נטפליקס | Netflix

סדרה קומית. המשימה להוביל את מועדון הקוארבוס לניצחון בניקרגואה מוטלת על הוגו סנצ'ז, עוזרו האישי של צ'אבה איגלסיאס – אם אימא שלו תאפשר לו. שחקנים: חסוס סבאלה, ג'ניס גררו, מאורו מאוואד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן