Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 18 ביוני, 2018

כוכבי הכדורגל העולים, אדמת הפקר 3, דנקרק, לא פוענחו: טופאק וביגי, מבחר סרטים וסדרות אסייתיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:15 כוכבי הכדורגל העולים | Phenoms: Football’s Rising Stars, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

הסדרה עוקבת אחרי הכוכבים העולים בכדורגל העולמי. כל פרק מתמקד בסגנון אחר של שחקן – מגן, תוקף, שוער, קשר או מבקיע. הסדרה הופקה על ידי פוקס ספורט ותשודר לרגל משחקי גביע העולם בכדורגל.

21:00 אדמת הפקר 3 | Into the Badlands 3, ערוץ AMC

סדרת הפעולה חוזרת לעונה שלישית. סאני חוזר לאדמת ההפקר בחיפוש אחר תרופה לבנו הנרי. האלמנה וצ'או מנהלים מלחמת אזרחים עקובה מדם, ואיום חדש צץ.

דנקרק | Dunkirk, סלקום TV

אפוס המלחמה זוכה שלושה פרסי אוסקר. סיפור ההצלה ההרואי של מאות אלפי חיילי בעלות הברית שנשלחו לצרפת, אך נותרו לכודים על ידי כוחות גרמנים בחופי דנקרק במאי 1940. הבמאי יצר את הסרט במטרה לספר את סיפור מבצע הפינוי מהאוויר, היבשה והים. מאמצים רבים נעשו כדי להתמקד בפרטים כך שהתסריט יכלול מעט מאוד דיאלוגים. שחקנים: הארי סטיילס, טום הארדי, פיון וויטהד. במאי: כריסטופר נולאן. ארה"ב, 2017. המותחן העוצמתי והמרשים ביותר של הבמאי כריסטופר נולאן עד כה, ומספק חוויית צפייה עשירה, גדושה ומלאת רגש. ציון: 

לא פוענחו: טופאק וביגי | Unsolved: Tupac & Biggie, נטפליקס | Netflix

עיבוד דרמטי לסיפור האמיתי מאחורי החקירות המקיפות שניהלה המשטרה בארצות הברית במטרה לפענח את מקרי הרצח של כוכבי הראפ טופאק שאקור ו-ביגי סמולס. שחקנים: ג'וש דוהמל, ג'ימי סימפסון, בוקים וודבין.

מבחר סרטים וסדרות אסייתיות בנטפליקס | Netflix

Love Rhythms – Accidental DaddyClub Friday The Series 7: Online LoveClub Friday The Series 7: True LoveClub Friday The Series 7: ChoiceClub Friday The Series 7: Game of LoveClub Friday The Series 7: The Fault of LoveClub Friday The Series 7: Home Club Friday The Series 7: The Boring Girl Who I Love

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן