Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 20 ביוני, 2018

המועמד, ואלס לולדהיים, הרומן 4, בגרות באמהות 7, מלחמת וייטנאם, סרטים וסדרות אסייתיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 המועמד | The Candidate, ערוץ Yes דוקו

ב-2012, לאחר קדנציה מוצלחת כשר התקשורת והרווחה מטעם הליכוד (ביבי לשריו בעקבות מהפיכת הסלולר: 'תהיו כחלונים'), הודיע משה כחלון שהוא לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים. פחות משנתיים מאוחר יותר, הוא הכריז כי הוא עוזב את הליכוד, כור מחצבתו, ומקים מפלגה חברתית חדשה. הוא אוסף סביבו קבוצה קטנה של אנשים שמתחילים מיד – בתקציב זעום ובזמן מינימלי – להרים קמפיין בחירות, שמטרתו: להוביל את המועמד היישר לכיסא של שר האוצר. במקביל, מאשר לראשונה האיש הכי חידתי ודיסקרטי בפוליטיקה הישראלית, שסופג בקדנציה הנוכחית ביקורת קשה מימין ומשמאל, להכניס מצלמה אל תוך המטה האישי שלו, שמורכב משחקני מפתח בזירה הפוליטית של היום. סרטם של טלי שמש ו-אסף סודרי ("מוות בבאר-שבע") מציג הצצה אינטימית לקמפיין הבחירות של המפלגה החדשה שהקים כחלון, ומלווה אותו ואת הצוות הקרוב אליו – בהם ראש המטה אבי גבאי (לימים יו"ר מפלגת העבודה), הפרסומאי אודי פרידן, והיועץ האסטרטגי ליאור חורב – מקמפיין הבחירות ב-2015 ועד לכניסתו ללשכת השר. 65 דקות, ישראל, 2018.

22:00 ואלס לולדהיים | The Waldheim Waltz, ערוץ Hot8

מערכת הבחירות לנשיאות אוסטריה ב-1986, שבסיומה נבחר קורט ולדהיים, הייתה נקודת מפנה בתולדות אוסטריה, ואולי גם הרגע שבו 'פייק ניוז' הוכנסו לשימוש יומיומי בתקשורת. ולדהיים, אחרי קריירה דיפלומטית מכובדת ושתי קדנציות כמזכ"ל האו"ם, לא שיער שמישהו ינסה לנבור בעברו. הביוגרפיה המטולאת שהציג לעולם – זו שחסרו בה חלקים שהוא 'שכח', הנוגעים לשירותו כקצין ביחידות של הצבא הגרמני שהיו מעורבות בפשעי מלחמה במלחמת העולם השנייה – הועמדה פתאום בסימן שאלה. הבמאית רות בקרמן השתתפה בפעולות המחאה נגד ולדהיים ותיעדה אותן. תוך כדי שילוב קטעי ארכיון מכל העולם היא מאתרת את הרגע שבו אוסטריה הבינה שהיא לא הייתה קורבן של הנאצים, אלא משתפת פעולה. אוסטריה, 2018.

22:00 הרומן 4 | 4 The Affair, ערוץ Hot HBO

הדרמה של רשת שואוטיים וחברת CBS חוזרת לעונה רביעית. ספוילר – בעונה פוגשים את נואה, אליסון, הלן וקול הנמצאים כל אחד במסע משלו, בהתחלה חדשה ובמערכת יחסים מבטיחה. אך כשדרכיהם מצטלבות והם מתרסקים שוב זה לתוך חייו של זה, הם מתחילים להטיל ספק בדברים שבהם נאחזו.

22:00 בגרות באמהות 7 | Teen Mom 7, ערוץ MTV Show

עונה חדשה לסדרת הריאליטי. במהלך פרקי העונה נמשיך לעקוב אחר נערות המתמודדות עם מעמדן כאימהות טריות. כל פרק יציג את מגוון האתגרים הניצבים בפני אימהות צעירות: נישואים, מערכות יחסים, תמיכת המשפחה, אימוץ, כספים, סיום לימודי התיכון, תחילת הקולג', מציאת עבודה, והמהלך הקשה ומהרגש מכל: ההתקדמות אל עבר יחידה משפחתית משל עצמן.

מלחמת וייטנאם | The Vietnam War, נטפליקס | Netflix

סדרת הדוקו הטובה ביותר שנוצרה אי פעם על מלחמת וייטנאם, בבימוים של קן ברנס ו-לין נוביק, קריינות: פיטר קיוטי. 10 פרקים.

סרטים וסדרות אסייתיות (בעיקר מקוריאה) בנטפליקס | Netflix

The Many Faces of Ito: The MovieDream HighDream High 2Good DoctorOrange MarmaladeSassy Go GoTrot LoversMoorim SchoolHi! School – Love OnBridal MaskBigDiscovery of Love

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן