Skip to content

לבכות, בזה אנחנו טובים

לקח להם הרבה זמן לגלות שהרוח בצד שלהם והם נלחמים בנו בעפיפונים בוערים, כי בעצם הם ניסו כבר את הכל. ואנחנו שוב בוכים "הם שורפים לנו את המדינה". זה לא שאנחנו לא מפציצים להם את התשתיות שוב. אחרי הכל זה בטח יפסיק את "טרור העפיפונים", אוי כמה שאנחנו אוהבים את המילה "טרור".
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כשהם זרקו אבנים אמרנו אבנים הורגות. לא שמישהו מנע ממלאכי החבלה הקטנים של המתנחלים לזרוק אבנים. כי ידוע שאבן הורגת רק יהודים. ככה זה עם אבנים הם אף פעם לא הורגות פלשתינים. כשהם ירו עלינו את קופסאות השימורים שכמעט ולא גרמו נזק רלוונטי צרחנו "טילים" ופוצצנו להם את הצורה. החרבנו את רוב רובה של עזה ובדרך קברנו מעל 2000 איש מתוכם 500 ילדים.

מי שורף את המדינה ? - צילום: עמית מנדלזון

כשהם החלו צועדים לגדר, צרחנו "גוואלד" הם יהרסו את הגדר והצבנו כיתת יורים שמוציאה להורג כל מי שנכנס לכוונת שלה. צוות של רוצחים, שטובחים על בסיס יומי בפלשתינים לא חמושים ממרחק רב ומעבר לגבול.

קיצצנו להם בחשמל, במים, במזון. אנחנו לא מאפשרים להם לצאת לים הרחב לדוג החרבנו את בתי הספר, קיצצנו באופן דרסטי במשאיות האספקה הנכנסות לגטו הכי גדול בעולם, ואולי גטו היא לא המלה הנכונה. מדובר במחנה ריכוז, עם שלטון עצמי ועל זה אנחנו גאים, כמה נאורים אנחנו נתנו להם אוטנומיה (רק בלי אפשרות להתקיים) ואנחנו ממש מתפלאים מדוע הם מיליטנטים.

לקח להם הרבה זמן לגלות שהרוח בצד שלהם והם נלחמים בנו בעפיפונים בוערים, כי בעצם הם ניסו כבר את הכל. ואנחנו שוב בוכים "הם שורפים לנו את המדינה". זה לא שאנחנו לא מפציצים להם את התשתיות שוב. אחרי הכל זה בטח יפסיק את "טרור העפיפונים", אוי כמה שאנחנו אוהבים את המילה "טרור".

לא, חבורה של מטומטמים, לא. זה לא הם ששורפים את המדינה זה הימין הנציונל יהודי, ממשלת החרפה הזדון והגזל של נתניהו את ליברמן את בנט. הם אלו ששורפים לנו את המדינה במקום לנהל משא ומתן במקום לדבר במקום להניח משהו על השולחן.

נחנוק אותם יותר? נמות יחד איתם. נכבוש את עזה? ומה הלאה, הרי ברור לכולם שכיבוש עזה לא יוביל לכלום פרט לעוד המון גופות הפעם בשני הצדדים.

אז מה בעצם אנחנו רוצים? שהם ימותו בשקט? לא נראה לי שזה בתכניות שלהם. אז מן הסתם כדאי שנפסיק לבכות, ונתיישב לדבר. כן חמאס לא חמאס אין שום דרך אחרת. אבל לא אצל היהודים. הם אוהבים לבכות כמה ששונאים אותם וכמה שהעולם אנטישמי ו…בום טרח עוד ילד בן 15 נורה על ידי צלף והחבר'ה צוהלים.

 

1 Comment

  1. גידי
    24 ביוני 2018 @ 20:40

    בעזה הפתרון פשוט …!
    יש צורך לשנות את הפרידיגמה מה שלא הלך עם גישה מערבית שמאלנית נאורה של הומניות הכלה אספקה של מזון תרופות ואנרגיה וכו… ילך בדרך אחרת …!
    פשוט מאוד בלי למצמץ לסגור את המעברים למעבר מכל סוג …!
    כמה שיותר רע בעזה כך יותר טוב ליהודים ובהמשך טוב גם לעזתים.
    העזתים שיפנו לחמאס או למוחמד או למלחמה …אהלן וסהלן.
    עמית נשמע לשמאל הקיצוני לא טוב….אבל זה הפתרון.
    נכון יהיה קשה לשמאל הקיצוני קרן עמלק וגרורותיה לראות את הסכסוך שהם מנצלים אוהבים מתחזקים קורס.
    זה בדיוק כאילו שבאמת אכפת להם מעוד ילד ערבי מת …

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן