Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 21 ביוני, 2018 / שי שגב

איירון שף: עימות חזיתי, הארוס שלי הפליל אותי, מסע הציצים שלי, ביחד ולחוד, אימוג'י: הסרט, טירת הזכוכית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:00 איירון שף: עימות חזיתי | Iron Chef Showdown, ערוץ Food Network 

שני שפים מתמודדים ראש בראש על הסיכוי להתמודד נגד איירון שף נודע. מומחה הבישול אלטון בראון יהיה השופט היחיד שיקבע למי יהיה הכבוד להתמודד נגד ענקים קולינריים, כגון בובי פליי, מייקל סיימון ו-סטפני איזארד. בפרק הראשון השף טד הופסון מלוס אנג'לס מתמודד נגד השפית קייט וויליאמס מדטרויט, ו-הף הוכה יתמודד נגד איירון שף אלכס גוארנשלי בקרב בישול קלאסי לחגים. בהמשך, שני יריבים מבוסטון מתמודדים על הכנת מנה עם מרכיב משומר קלאסי, והזוכה יתמודד נגד איירון שף חוזה גארסס.

22:00 הארוס שלי הפליל אותי | Framed by my Fiancé, ערוץ לייפטיים

דניאל, עורך דין צעיר ומבריק עומד להתמנות לאחד השופטים הצעירים ביותר במדינה, נוהג עם ארוסתו ג'ני והם מתנגשים ברכב אחר. כאשר ג'ני מתעוררת היא מגלה שהנהג של הרכב השני מת ושהיא עומדת להיות מואשמת ברצח. ג'ני מגלה, שלפני שהעזרה הגיעה לשטח, דניאל הזיז אותה לכיסא של הנהג בזמן הייתה מחוסרת הכרה כדי לטשטש את אשמתו. נואשת לקבל בחזרה את חייה, היא מנסה לשכנע בחפותה את אשת הנהג השני שמלאה ברגשות של זעם ונקמה, אך היא מבינה שדניאל נחוש להמשיך ולהסתיר את האמת. שחקנים: קתרינה בודן ("רוק 30"), ג'ייסון שיין סקוט ("תלמידה מסוכנת"). במאי: פרד אולן ריי. ארה"ב, 2017.

22:00 מסע הציצים שלי | Beyond Boobs, ערוץ Yes דוקו

הבמאית האמריקנית כריסטן ורמילייה נולדה עם חזה שופע, הנתון הביולוגי הזה השפיע על כל מהלך חייה. לצד כאבי הגב והצוואר היומיומיים, היא תמיד זכתה למבטים ולהתייחסות יוצאת דופן מהסביבה. אחרי שנים רבות של סבל מחליטה כריסטן לעבור ניתוח להקטנת השדיים. אך רגע לפני המפגש עם סכין המנתחים – היא רוצה לנסות ולרדת לעומקה של האובססיה העולמית סביב עניין השדיים. לשם כך היא יוצאת ל'מסע ציצים' אישי ופרובוקטיבי שבמהלכו היא מעלה את השאלות – מה בעצם המשמעות של שדיים גדולים ולמה אנשים כל כך אובססיביים ביחס אליהם? מהי התחושה של להיות מוגדר ומזוהה על ידי איבר מסוים בגוף ואיך צריכה להרגיש אישה כשהיא מוגדרת ומסומנת כסמל סקס רק בגלל שנולדה עם איבר גוף גדול משל אחרים? 52 דקות, שוויץ / צרפת, 2018.

ביחד ולחוד | Splitting Up Together, סלקום TV

הסיטקום אמריקני של ABC (שכבר חודש לעונה שנייה), אודות זוג נשוי המחליט להתגרש, ופעולה זו רק מציתה את האהבה שלהם מחדש. שחקנים: ג'נה פישר, אוליבר הדסון, בובי לי.

אימוג'י: הסרט | The Emoji Movie, סלקום TV

בתוך אפליקציית המסרים, נמצא לו העולם הנסתר של 'טקסטופוליס', עיר שוקקת חיים שבה כל סמלי האימוג'י גרים, בתקווה להיבחר על ידי המשתמש של הטלפון. בעולם הזה, לכל אימוג'י יש רק הבעת פנים אחת – למעט ג'ין, אימוג'י שנולד ללא פילטר והוא מלא בהבעות ורגשות. ג'ין נחוש בדעתו להיות כמו כולם, ומגייס את עזרתם של החברים הכי טובים שלו ויחד הם יוצאים למסע בין היישומים השונים במטרה למצוא את הקוד שיתקן אותו. אבל כאשר סכנה גדולה מאיימת על הטלפון, גורלם של כל האימוג'ים תלוי בשלושת החברים, אשר חייבים להציל את העולם שלהם לפני שיימחק לנצח. דיבוב לאנגלית: ג'יימס קורדן, אנה פריס, מאיה רודולף, סופיה ורגרה. דיבוב לעברית: דקלה הדר, איילת רובינסון, דב רייזר. בימוי: טוני לאונדיס. ארה"ב, 2017. הסרט עוסק ביציאתה של הצלמית מהארון ומהטלפון החכם, אך מלבד המסר החשוב לצעירים שמחפשים את עצמם, אפשר למצוא מעט הומור ובידור לא מזיק. ציון: 

טירת הזכוכית | The Glass Castle, סלקום TV

דרמה משפחתית על פי רב-המכר האוטוביוגרפי של ג'אנט וולס. בחורה צעירה ואחיה, גדלו עם הורים לא מתפקדים שדגלו בחינוך עצמאי ושונה מכל משפחה אחרת, בעודם נודדים ברחבי ארצות הברית. כעבור שנים, היא מנסה להשלים עם עברה ועם מערכת היחסים המורכבת עם אביה ואימה. שחקנים: ברי לארסון, וודי הארלסון, נעמי ווטס. במאי: דסטין דניאל קרטון ("בית זמני"). ארה"ב, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן