Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 23 ביוני, 2018

אימוג'י: הסרט, הנסיך מפנסילבניה, נעולים בסערה, במשפחות הכי טובות 3, כאוס: בעיית הפליטים, טיול בנות, הבית תמיד זוכה, קוד מקור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 אימוג'י: הסרט | Emoji Movie, ערוץ Yes5 + בשעה 10:20 בערוץ Hot פאן 

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 21 ביוני, 2018, בסלקום TV

14:00 הנסיך מפנסילבניה | Prince of Pennsylvania, ערוץ Yes דוקו

סיפורם של האחים האלופים האולימפיים בהיאבקות, מארק שולץ ו-דייב שולץ, ומערכת היחסים הבעייתית שהייתה להם עם המיליונר ג'ון דופונט, עד הסוף הטראגי. ארה"ב, 2015.

15:30 נעולים בסערה | Locked In, ערוץ Hot דרמה

סרט טלוויזיה. שודד מורשע המגלה על סכום כסף גדול אשר החביא פושע אחר בביתו בחווה בכפר מצליח לברוח מהכלא במטרה להגיע לחווה. כאשר הוא מגיע הוא משקר לגבי זהותו לאשה וביתה אשר מתגוררות בחווה ומבקש מקלט מהסופה. תחילה הוא מבסס את אמינותו עד מהרה הן מתחילות לחשוד בו וכאשר הן מגלות את זהותו וכוונותיו מתחיל קרב הישרדות מסוכן. שחקנים: ג'וזי דייוויס, שרה אנטוניו. במאי: דמיאן רומאי. ארה"ב, 2017.

18:40 במשפחות הכי טובות 3 | 3 Life in Pieces, ערוץ Yes קומדי

קומדיית סינגל-קמרה על משפחת שורט הגדולה והמאושרת ועל הרגעים שמהווים ציוני דרך בחייה. ספוילר – בעונה החדשה, הת'ר ומשפחתה עוברים לגור אצל ג'ון וג'ואן לאחר שהמטבח שלהם נהרס והמתיחות בעיצומה, מאט וקולין בטוחים שיקבלו סכום פיצויים גדול מבית המלון לאחר נפילתה של קולין מהמרפסת ומבזבזים את כספם עד שמסתבר שהמלון פשט את הרגל, טיילר וקלמנטין מעוניינים להתגרש, אבל לא להיפרד, מאט נלחץ מהמחשבה על גידול ילדים, גרג וג'אן מארחים את הבוס שלה ואשתו אבל שוכחים את שמה ושלושת האחרים מוציאים מהאדמה קפסולת זמן שקברו כשהיו ילדים.

22:00 כאוס: דילמת הפליטים | כאוס: בעיית הפליטים | It Will Be Chaos, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 19 ביוני, 2018, בסלקום TV

22:00 טיול בנות | Girls Trip, ערוץ Hot גולד 

22:00 הבית תמיד זוכה | The House, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 10 ביוני, 2018, בסלקום TV

22:00 קוד מקור | Source Code, ערוץ לייפטיים

מותחן פעולה. קפטן קולטר סטיבנס מתעורר בבהלה ומוצא עצמו ברכבת הנמצאת בדרכה לשיקגו. למרות ששאר הנוסעים ברכבת מזהים אותו, הוא אינו יודע מי הם, היכן הוא נמצא או מיהו האדם שפונים אליו בשמו. הדבר האחרון שקולטר זוכר הוא משימה צבאית במסוק הטס בשמי עיראק. אבל כיצד הזיכרון הזה מתקשר למצב הנוכחי שבו הוא נמצא כעת? ככל שהזמן עובר, קולטר מבין שהוא נמצא בגופו של אדם אחר וחי את חייו. לפתע פתאום, רכבת מהירה צצה ליד המסילה הסמוכה ופיצוץ גדול מתרחש. הפיצוץ הורג, לכאורה, את קולטר ושאר הנוסעים שהיו על הרכבת. קולטר שורד את הפיצוץ. הוא מוצא עצמו בחדר מבודד במדי הצבא שלו. במהרה מתברר לו שהוא נבחר למשימה חשאית המאפשרת לו לחזור בזמן, להיכנס לגופו של אדם אחר ולנסות לשנות את פני גורלם הטראגי של נוסעי הרכבת. שחקנים: ג'ייק ג'ילנהול, מישל מונהאן, ורה פרמיגה. במאי: דאנקן ג'ונס. ארה"ב, 2011. סרט פעולה נחמד, אם כי מתוחכם אך לא חכם, תוך משחק סביר של ג'ילנהול. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן