Skip to content

חידוש מבית הרכב השיתופי CAR2GO – ליסינג שיתופי

חברת הרכב השיתופי CAR2GO מקבוצת שגריר מרחיבה את סל הפתרונות בעולם שיתוף הרכבים ומשיקה ליסינג שיתופי תחת המותג MY CAR2GO שירות המאפשר ללקוחות לבצע עסקת ליסיניג תפעולי פרטי, עם שינוי אחד משמעותי, בכל עת שהלקוחות אינם זקוקים לרכב הם יוכלו לשתף אותו עם מנוייCAR2GO , ולקזז את עלות הליסינג החודשית שלהם בצורה משמעותית. הפיילוט יחל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת CAR2GO מקבוצת שגריר, שהביאה את בשורת הרכב השיתופי לפני למעלה מעשור, השיקה היום מוצר חדשני, לראשונה בעולם, – MY CAR2GO  ליסינג שיתופי, שיאפשר ללקוחות בעלי חניה פרטית (בבית או בעבודה), לשתף את הרכב שלהם בזמן שאינם משתמשים בו – בזמן שהרכב נמצא בחניון ללא שימוש, בעת חופשה בחו"ל, בסופ"ש, כאשר יש למעלה מרכב אחד בבית, בלילה או בכל זמן פנוי אחר שהרכב נמצא בחניה ולא בשימוש.

קיה ספורטאז' אחד מדגמי הליסינג השיתופי (צילום:יח"צ)

בפועל, לקוחות MY CAR2GO  ששיתפו את רכבם, יוכלו לקזז את העלות החודשית עבור הליסינג שלהם ולצמצמם משמעותית את הוצאות הרכב הקבועות בכל חודש.  כיום השכרה שיתופית בין אנשים פרטיים אינה חוקית בישראל. MY CAR2GO  הינו מיזם חוקי לחלוטין, שכן ההשכרה (שיתוף) אינה מתבצעת על ידי הפרט אלא באמצעות חברת CAR2GO.

אז איך זה עובד? בזמן שהרכב לא בשימוש וזמין לשימוש, לקוחות MY CAR2GO יכולים להיכנס לממשק השיתוף הייעודי ולשתף את הרכב. באותה עת, הרכב יצטרף אל  מלאי הרכבים הזמינים להשכרה של CAR2GO ויוצע לשימוש לאלפי לקוחות החברה. רכבי MY CAR2GO, יהיו בעצם חלק מצי הרכבים של שירות CAR2GO. פתיחת הרכב תעשה באמצעות הכרטיס החכם או הסמארטפון. עלות ההשכרה למנויים של רכבי MYCAR2GO תהה זהה לעלות השכרה בשירות CAR2GO.

במסגרת מיזם הליסינג השיתופי יוצעו ללקוחות מגוון רכבים: טויוטה קורולה, ניסאן מיקרה, קיה ריו, קיה ספורטאג', טויוטה CHR, טויוטה יאריס, טויוטה אייגו ויונדאי I25 בהמשך יגדל היצע הרכבים. כאמור, שירות MYCAR2GO, מאפשר ללקוחות להוזיל את החשבונית החודשית באמצעות שיתוף הרכב, ככל שישתפו יותר, ורכבם יושכר ע"י מנויי שירות CAR2GO, כך תופחת עלות החשבונית החודשית. העלות משתנה בהתאם לסוג הרכב ולמספר שעות השיתוף.

ומה הלקוח מרוויח מזה?    לקוחות MY CAR2GO שישתפו את רכבם ו-  CAR2GOתשכיר את הרכב, יקבלו 50% מעלות שעת ההשכרה, כך ש – CAR2GO בעצם מתגמלים את הלקוח ומתחלקים איתו חצי = חצי בעלות שעות ההשכרה של הרכב. גובה התשלום שיקבלו תלוי בסוג הרכב (לכל רכב עלות השכרה שעתית שונה, עפ"י מחירון  CAR2GO).

גיל לייזר מנכ"ל CAR2GO מציג את הליסינג השיתופי (צילום:דן בר-דוב)

גיל לייזר מנכ"ל CAR2GO: "אנו גאים להמשיך ולהוביל את מהפיכת הרכב השיתופי בארץ ובעולם ולהביא שוב בשורה חדשנית לצרכנים ולענף התחבורה. ע"פ נתוני משרד התחבורה כל שנה מתווספים 300 אלף רכבים שסותמים את כבישי הארץ.  תחבורה ציבורית ראויה בכלל ותחבורה שיתופית בפרט הינם הפתרון היחיד להפחית את כמות הרכבים על הכביש באמצעות מיקסום השימוש בכל רכב.  כיום, ההוצאה על רכב פרטי היא ההוצאה הכי לא כלכלית למשפחה. אנשים משלמים כל כך הרבה כסף על רכב שבממוצע נוסעים בו שעה ביום בלבד. אנחנו משתפים את הבתים שלנו בAIRBNB -, אנו חולקים חללים משותפים בעבודה, אז למה לא לשתף את הרכב שעומד למעלה מ- 90% מהזמן עם עוד אנשים?  הליסינג השיתופי, ייתן מענה לקהל שלא מוכן לוותר על רכב פרטי מחד, ומאידך רואה בחשיבות הכלכלה השיתופית בעולם הרכב, כורח המציאות. אנו פונים לקהל משתמשים זה עם שירות MYCAR2GO המעניק לו חווית רכב פרטי ולצד זה מאפשרת לשתף ולקזז את הוצאות הרכב באופן משמעותי CAR2GO יצרה קהילה של 20 אלף חברים שמשתמשים בתחבורה שיתופית ביחס של 35 משתמשים בממוצע על כל רכב ובאמצעותם הצלחנו להוריד כמות נכבדה של רכבים מהכביש".

גיל לייזר מנכ"ל CAR2GO מציג את הליסינג השיתופי (צילום:דן בר-דוב)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן