עמי שם טוב, מנכ"ל קפה JOE אמר היום: "בשנים האחרונות החברה משקיעה משאבים רבים בפיתוח והרחבת הפעילות של רשת בתי הקפה, כך שתתאים למגמות המשתנות בענף בארץ ובעולם. מזה 21 שנים קפה JOE מתמחה בייצור קפה איכותי בישראל ולכן, כתפיסה אסטרטגית, בחרנו להתמקד בקפה כמוצר המוביל בקונספט הזה. המיקוד בקפה, יביא להגדלת הרווחיות הן בסניפי Joe&Go והן בסניפי רשת קפה ג'ו".
חברת ג'ו קפה גורמה בע"מ, מחלוצות הקפה האיכותי בישראל, השיקה היום קונספט חדש- JOE & GO. החברה מייצרת מעל 300 טון קפה בשנה לשוק הפרטי והמוסדי ומפעילה במקביל 40 סניפים תחת רשת קפה ג'ו ו – 200 עמדות קפה ""SHOP IN SHOP בחנויות הנוחות "מנטה" ברחבי הארץ.
JOE & GO הינו קונספט חדשני של חנויות קפה ומזון קטנות המתפרסות על פני כ- 30-60 מ"ר וממוקמות באזורים בעלי תנועה גבוהה. התפיסה המנחה את הקונספט הינה "מה תרצו ליד הקפה?" מתחילים בקפה איכותי והמזון משויך אליו בעסקת חבילה. הקונספט מותאם לאופן צריכת הקפה בעידן הנוכחי, בו אנשים מחפשים מוצרי איכות במהירות ולכן שמו בו דגש רב על היבטים של טכנולוגיה תומכת תפעול והזמנה מהירים. הרשת תציע לצד הקפה מוצרי מזון טריים אשר יסופקו באופן יומי ישירות מקו הייצור הייחודי שפותח בעבור קונספט זה ע"י צוות קפה ג'ו ומיוצר ע"י מותג האיכות "לחם חם" – כל זאת על מנת לשמור על איכות מוצרים מיטבית וטריות גבוהה. התפריט של JOE & GO כולל בין השאר מאפים, כריכים, גריל טוסטים וסלטים. כמו כן, כיאה לחנות קפה, ניתן יהיה למצוא בתפריט מוצרים כגון: קפסולות קפה ג'ו, קפה קלוי ואביזרים נלווים מעולמות הקפה. טווח מחירים: אספרסו יעלה 6 ₪, כוס קפוצ'ינו תעלה 10 ₪ . בגזרת המזון, המגוון יכלול מאפים החל מ- 9 ₪ , ואם אתם מעוניינים בכריכים, טוסטים וסלטים, טווח המחירים נע בין 17₪ – 40 ₪.