Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 02 ביולי, 2018

#ItGirls 4, משימת הדרקון, 70 שנה אחרי, בריחה אל הטבע 2, לאמן את אנדרה אגאסי, בואי הביתה, אקדמיה לריקוד: הקאמבק, מלך פקינג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:30 ItGirls #4, ערוץ Hot בידור ישראלי

השנה מובילות את העונה ארבע בנות חדשות: עדן פינס, הדוגמנית הבינלאומית המפורסמת שמשגעת את המדינה, ליבר בלילתי – נסיכה אמיתית עם אטיטוד, יצרנית תוכן ברשתות החברתיות והבת של מעצבת האופנה ברטה; ספיר אביסרור – מעצבת ובעלת המותג SAP עם פה גדול, גבות חד פעמיות ובלי פילטרים; ו-איב קורשיא אירופאית צעירה עם ניחוחות מפריז ובעלת המותג Stunzzied Club. העונה הזאת גם יצטרף לראשונה ItBoy – דין זילברשטיין, דוגמן בינלאומי ובנו של הבעלים של זכיינית המותג העולמית 'קדס'.

17:10 משימת הדרקון | Dragonquest, ערוץ AMC

פעולה. כששליט צבאי עתיק מזמן חיה מיתולוגית, גיבור חייב להשלים שורה של משימות כדי להעיר את הדרקון שיביס את המפלצת. שחקנים: מארק סינגר. במאי: מארק אטקינס. ארה"ב, 2009.

21:00 70 שנה אחרי, ערוץ Hot8

סדרת סרטים קצרים של תלמידי ביה"ס לקולנוע באוניברסיטת תל אביב החוזרים למגילת העצמאות ובוחנים את קו התפר שבין החזון למציאות, 70 שנה אחרי קום המדינה. הסדרה מכסה מגוון נושאים הלקוחים מתוך ערכי המגילה ומבטאים ערכי יסוד בזהות החברה הישראלית. הסרטים מציגים סיפורים אנושיים אשר עוסקים בסוגיות חברתיות החקוקות בערכי מגילת העצמאות. ביניהם: יחסי דת ומדינה, קליטת עליה, שוויון זכויות וזכויות האזרח בישראל. עורכי הסדרה: אמיר טאוזינגר, הילה שטרית.

22:00 בריחה אל הטבע 2 |Kevin McCloud Escape To The Wild, ערוץ הטיולים

מגיש הטלוויזיה ג'ימי דוהרטי יוצא למקומות מרוחקים ופוגש אנשים שיצרו לעצמם חיים חדשים ביעדים בלתי שגרתיים. במהלך פרקי הסדרה יפגוש שחקנית שעזבה את מירוץ העכברים של לונדון והשתקעה ביוקון, ישימון בקצה הצפון-מערבי של קנדה; זוג בריטי שהתחיל חיים חדשים באוגנדה, ומשפחה צעירה שעברה אל אי טרופי יפהפה אך רווי סיכונים ועוד.

22:00 לאמן את אנדרה אגאסי | Love Means Zero, ערוץ Yes דוקו

סיפורו של ניק בולטיירי, המאמן הכי שנוי במחלוקת של עולם הטניס. באקדמיה לטניס של בולטיירי עברו דורות רבים של אלופי טניס, ביניהם פיט סמפארס, ונוס וויליאמס ו-סרינה וויליאמס, מריה שראפובה ו-מוניקה סלש, אך השחקן שנחשב לבן טיפוחיו הרשמי היה אנדרה אגאסי, זוכה הגולדן סלאם. בולטיירי, שמעולם לא למד לאמן טניס באופן רשמי, שם דגש באקדמיה על החוסן המנטלי של שחקניו, לעיתים אף על חשבון לימוד הטכניקה של משחק הטניס. מהסיבה הזו הוא הצליח לעורר הדים ולהעלות תהיות – האם נחשב לגאון או לעריץ? האם שימש כדמות אב לשחקנים שלו או העדיף לשסות אותם אחד בשני, בחר בשחקנים מסוימים על פני אחרים והזניח בכך מאות שחקנים אלופים לעתיד? הסרט בבימויו של ג'ייסון קוהן ("מנדה באלה – ברזיל בוערת"), מביא את סיפורו המדהים של בולטיירי, לצד ראיונות עם הכוכבים הגדולים של עולם הטניס, בינהם, ג'ים קורייר ו-בוריס בקר. 90 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 בואי הביתה | Come Home, ערוץ Yes Edge + Yes London

דרמה בשלושה חלקים מבית ה-BBC, מהיוצרים של "עמק האושר" ו-"בידיים טובות", בכיכובם של כריסטופר אקלסטון ("דוקטור הו", "סוג א'") ו-פאולה מלקומסון ("ריי דונובן"). גרג ומארי היו נשואים במשך 19 שנים כאשר בלי שום סיבה נראית לעין, מארי עזבה את גרג ואת ילדיהם. שנה מאוחר יותר, גרג מתמודד עם גידול שלושת ילדיו לבד ובעיקר עם הבדידות, הגעגועים העזים לאשתו והשאלה המנקרת סביב סיבת עזיבתה. האם יצליח אי פעם להמשיך הלאה כשהוא לכוד בעבר? מה באמת עובר על מארי שעזבה את אהוביה ובחרה לגור כמה רחובות מהם בגפה ומדוע קיבלה החלטה כה משמעותית שתשנה את חיי משפחתה לעד?

אקדמיה לריקוד: הקאמבק | Dance Academy: The Comeback, נטפליקס | Netflix

סרט דרמה. שלוש שנים אחרי האקדמיה לריקוד, הסרט חוזר לפגוש את הרקדנים והיכן הם היום. שחקנים: קסניה גודווין, חורדן רודריגס, דנה קפלן. במאי: ג'פרי ווקר. 101 דקות, ארה"ב, 2017.

מלך פקינג | King of Peking, נטפליקס | Netflix

דרמה. אב המתקשה לשלם דמי מזונות פותח עסק לממכר דיוידי מזוייפים, עובדה שמביאה אותו להתנכרות מבנו. שחקנים: ג'ון ז'או, וואנג נישון, קינג האן. במאי: סם ווטאס. 88 דקות, מנדרינית, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן