Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 03 ביולי, 2018

אדם נגד אוכל עם קייסי ווב 2, התפשטות, אתגר נהגי השטח, ההבטחה, מבקרי החופשות אוסטרליה, המנתח והחייל, רצח בדרך לתהילה 4, מצחיקים אחד אחד, ילדות טובות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 אדם נגד אוכל עם קייסי ווב 2 | 2 Man V. Food with Casey Webb, ערוץ Travel Channel 

קייסי ווב חוזר עם אתגרי אכילה מדהימים עוד יותר החודש, והוא מתחיל בבוסטון, שם מחכה לו אתגר ארוחת הבוקר האירית במשקל 2 ק"ג. בסנט לואיס הוא פוגש יריב ראוי בצורת פיצה בסגנון ניו יורק, שהיא כה גדולה עד שהוא צריך שותף שיסייע לו לחסל אותה. בלוס אנג'לס ממתין לו בוריטו הכולל כל אחד מהמרכיבים שבמטבח ומתובל ברוטב חריף פי 600 מפלפל חלפיניו. קייסי מתמודד גם עם בייגלים בברלינגטון, חריפות בסיאטל וסטייק בסן דייגו.

21:00 התפשטות | Spread, ערוץ AMC

דרמה. רודף שמלות צעיר, מקסים וחתיך, מקדיש את כל זמנו כדי לתת לנשים עשירות את מבוקשן. שחקנים: אשטון קוצ'ר, אן הייש. במאי: דיוויד מקנזי. ארה"ב, 2009.

21:45 אתגר נהגי השטח | Truck Night In America, ערוץ ההיסטוריה

תחרות שעושה היסטוריה מוטורית, ומציבה בפני חמישה נהגים סדרת אתגרים מוטוריים קשוחים, שבוחנים את מיומנותם וכישורי הנהיגה שלהם עד לקצה גבול היכולת. מדי פרק, הנהגים מתחרים ביניהם ברכבי השטח שבבעלותם, מכל הסוגים, הגדלים והשנים: מטנדר דודג' מ-1947 ועד לג'יפ לנד רובר מ-1971, אותו הם עיצבו ותיכננו אישית. נהגי השטח יתמודדו עם שלושה אתגרים שונים, שכל אחד מהם בוחן מימד אחר ברכב: מהירות, עוצמה ואחיזה. בין אתגר לאתגר, המתחרים צריכים להפגין את מיומנותם המכנית, כשהם משפצים את רכבם לקראת הסיבוב הבא. שני המתמודדים שיעפילו לגמר, יצטרכו לצלוח אתגר בשם הגיהינום הירוק, מסלול מכשולים באורך 4.8 קילומטרים, במסגרתו צריכים הרכבים לקפוץ מעל מכשולים, לזנק מעל 'הר' של מכוניות מרוסקות, ולצלוח בשלום ביצה מלאת נחשים. הנהגים מסתייעים בתחרות בארבעה מומחים מענף מרוצי השטח והאקסטרים, שיכולים לאמן אותם ולייעץ להם בנוגע לאסטרטגיה הנכונה על מסלול המכשולים, לבנות ולתקן את המשאיות, אך לא לנהוג בהן. הנהג שיצליח לסיים בשלום את מסלול המכשולים האימתני יוכתר כאלוף ויזכה בפרס כספי בשווי 10,000 דולרים.

22:00 ההבטחה | The Promise, ערוץ Yes3

דרמה היסטורית המתארת את האירועים שהובילו לטבח העם הארמני. בשנים הדרמטיות טרם נפילת האימפריה העות'מאנית, מגיע סטודנט לרפואה ארמני לעיר הבירה הסוערת. שם הוא נסחף למשולש רומנטי עם רקדנית ארמנית וצלם אמריקני והאהבה עומדת למבחן כאשר הארמנים מתחילים להיות נרדפים, הממלכה הקורסת. שחקנים: אוסקר אייזיק, שרלוט לה בון, כריסטיאן בייל. במאי: טרי ג'ורג' ("מלון רואנדה", תסריטאי "בשם האב"). ספרד / ארה"ב, 2016.

22:00 מבקרי החופשות אוסטרליה Travel Guides Australia, ערוץ הטיולים

שש קבוצות שונות של אוסטרלים, בעלי טעם וסגנון שונים לחלוטין, יישלחו אל אותו אתר נופש. במשך שבוע יתנסו הנופשים בכל הפעילויות שיש למקום להציע, על חשבון ההפקה כמובן, אך בתמורה יעניקו את חוות דעתם הכנה (ופעמים הרבות, הברוטלית). מה שבטוח, אתם יכולים לסמוך על מבקרי החופשות האלו שיגידו לכם בדיוק מה הם חושבים.

22:00 המנתח והחייל | The Surgeon and the Soldier, ערוץ הבריאות

סיפורו של המנתח האוסטרלי המוביל, מונג'ד אל מודריס, המבקש ליישם הליך מהפכני על חייל בריטי קטוע איברים. מונג'ד עצמו נאלץ להיאבק עם עמיתיו במוסד הרפואי, הרואים בו איש שיווק מבריק ואיום על הסדר הישן. הסרט יעקוב אחר ניסיונותיו לממש את חזונו הייחודי, על אפם וחמתם של מתנגדיו.

22:00 רצח בדרך לתהילה 4 | 4 Murder Made ME Famous, ערוץ CBS Reality

עונה חדשה לסדרה שבוחנת מקרי רצח שונים אשר זכו לתהילה עולמית. מקרי רצח מאז ומעולם סיפקו השראה לטלוויזיה, ספרים וסרטים, אבל למה דווקא רוצחים מסוימים תופסים את תשומת הלב של מיליוני אנשים ברחבי העולם? כל פרק מציג שחזור דרמטי של פשעים ידועים באמצעות חומר ארכיוני ופרשנויות של אנשים הקשורים למקרה, כדי לעזור לפענח את המוחות המעוותים שהגיעו אל אור הזרקורים.

מצחיקים אחד אחד | The Comedy Lineup, נטפליקס | Netflix 

שורה של מופעי סטנד-אפ קצרים באורך 15 דקות, בהשתתפות נבחרת מגוונת של קומיקאים צעירים ומבטיחים.

ילדות טובות | Good Girls, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה פשע קומית. שלוש אימהות מהפרוורים מתכוננות לשדוד מכולת מקומית כדי להימנע מהתמוטטות כלכלית וכדי לבסס את עצמאותן – ביחד. שחקנים: כריסטינה הנדריקס, רטה, מיי ויטמן


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן