Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (28.6.18)

החל ממכשיר חדשני לטיפול בכינים וכלה במגבות נייר שתופסות הרבה פחות מקום, ניסינו חמישה מוצרים חדשים כדי לספר לכם מה דעתנו עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Novokid של TechCare

במטרה לתת מענה לבעיית הכינים בראשם של ילדים (ומבוגרים), פיתחה החברה את המוצר החדש הזה. הוא שונה מכל מה שהכרנו עד כה – זהו מכשיר רב פעמי, המזרים לקרקפת תערובת של חומץ ורוזמרין כדי לטפל בבעיה. בעזרת הכיסוי המיוחד לראש החומרים – טבעיים לחלוטין, ללא תוספים כימיים המגיעים כקפסולה – עושים את הפעולה שלהם במשך 10 דקות. נתנו את המכשיר למשפחה עם ילדים וכינים, והם התפעלו מהתוצאה – הוראות השימוש היו ברורות, המכשיר נוח לשימוש והטיפול עמד בהבטחה שלו. כאשר חזרו על הטיפול פעם נוספת למחרת, כל הבעיה נפתרה. הערכה, חשוב לדעת, כוללת ארבע קפסולות לטיפול וכובע טיפול רב פעמי, וניתן לרכוש בנפרד קפסולות נוספות.

299 שקלים לערכה כולל ארבע קפסולות, 59.9 שקלים לארבע קפסולות נוספות, 39.9 שקלים לכובע נוסף. להשיג בסופר-פארם.

צילום: יח"צ

דאודורנטים של רקסונה

אין משהו מהותי חדש, בדאודורונטים לגברים שהשיקה החברה באחרונה. למעשה, מדובר באותה המוצרים בדיוק, שהאריזה שלהם השתנתה – היא מעוטרת בדגלים של קבוצות הכדורגל הבולטות, המשתתפות במונדיאל הנוכחי. הניסיון להגביר את המכירות בקרב קהל אוהדי הטורניר מבוססת, לשמחתנו, על דאודורנטים שמספקים ריח נעים ומטפלים בבעיית הזיעה ליותר מיממה (החברה מבטיחה ל-48 שעות). לא שצופי המונדיאל באמת זקוקים לזה.

עד 22.9 שקלים ל-150/175 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם והשיווק.

צילום: יח"צ

דאודורנט קרם לנשים ל-7 ימים של חלאבין

אם אתם מכירים את המוצרים של החברה, אז המוצר החדש לא יהיה זר עבורכם – זהו דאודורנט שאמור להחזיק מעמד עד שבעה ימים, והוא מיועד לנשים. הוא אינו מכיל אלומיניום, אלכוהול ופרבנים אלא רכיבים ידידותיים יחסית לגוף, ויש לו מרקם קרמי כמובטח. בנוסף, יש לו ניחוח נעים והוא אכן מנטרל ריח זיעה ללא פגיעה בתהליך ההזעה הטבעי. העניין היחידי שי לנו עם המוצר קשור במשך הפעולה שלו – מבטיחים לנו עד שבעה ימים, עובדה שתלויה בגורמים שונים ולכן משך הזמן עושי להשתנות מאישה לאישה. המשמעות היא שגם אם מתקלחים כל יום (ואיך אפשר שלא), צריך להשתמש בו רק פעם אחת. הנסיינית שלנו העזה לנסות זאת, ואחרי 3.5 ימים ההשפעה שלו החלה לפוג. כלומר, פחות או יותר באמצע היום, דבר לא נעים בעליל. זה סיכון שלא בטוח שכדאי לקחת, ואולי כן להגביר את תדירות השימוש בו.

50 שקלים ל-10 סמ"ק. להשיג ברשתות הפארם, במשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות.

קובץ: אלון גונן

מגבונים אישיים של CHIC תמרוקים

היתרון המובהק של המוצר הזה הוא בניידות שלו – כל מה שצריך לעשות הוא להכניס לתיק מגבון או שניים, הארוזים כל אחד בנפרד, ובעת הצורך להשתמש בהם כדי להסיר את הלק. המגבון עצמו עושה את העבודה היטב, אבל לא תמיד אחד הספיק לכל האצבעות, והיה צורך להשתמש בשניים.

10 שקלים לעשרה מגבונים. להשיג במשביר לצרכן ובפרפומריות.

צילום: אלון גנון

מגבת נייר גליל כפול של ניקול

החברה הבינה – כמו אחרות – כי יש צורך לתת מענה למי שהבית בו הם גרים קטן יחסית. התוצאה היא ההשקה הזו, בה קונים ארבעה או שישה גלילים של מגבת נייר, ומקבלים (בהתאמה) שמונה או שנים עשר גלילים. האיכות של מגבות הנייר של החברה היא מהטובות שיש בשוק – הן עבות יחסית, נעימות למגע וסופגות מצוין; ובכל הקשר למוצר החדש, הוא ללא ספק נוח יותר לאחסון. עד 24.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: ניקול

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן