Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 04 ביולי, 2018

שעות ביקור, אוקוורד, שקרן גדול, אנחנו הבנים והבנות, עושים שוק איכרים, צייד המכשפות האחרון, עיר ב-48 שעות 3, בייבי בום בריטניה 6
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שעות ביקור | Visiting Ours | De Sas En Sas, ערוץ Yes VOD 

פעם בחודש מגיעות נשים מרחבי פאריז לבית כלא בפאתי העיר, כדי לפגוש את הגברים האהובים בחייהן. תהליכי הבידוק וההמתנה הממושכת, מובילים למתיחות רבה בין הנשים. שחקניות: סמירה ברהמיה, זיטה האנרו. במאית ותסריטאית: רשידה בראקני. צרפת, 2016.

אוקוורד 1-5 | 1-5 Awkward, ערוץ Hot VOD

כל העונות של הדרמה הקומית מבית MTV. חייה של ג'נה המילטון, תלמידת תיכון מופנמת ושקופה, עומדים להשתנות לאחר שמכתב ממקור אנונימי, המבקר אותה על היותה לוזרית, מוביל לתאונה משונה שנדמית כניסיון התאבדות. מאותו רגע ואילך זוכה ג'נה לתשומת לב, שלילית וחיובית, הן מחבריה לספסל הלימודים והן מצוות ההנהלה של בית הספר. כתוצאה מכך הופכים חייה החברתיים, שהיו בלתי קיימים עד כה, לקלחת מבעבעת של אינטריגות, תשוקות, שקרים וסודות. הסדרה זכתה בפרס ה'פיפל'ס צ'ויס' בקטגוריית 'סדרת הכבלים הקומית הטובה ביותר' ובפרס בחירת הנוער. שחקנים: אשלי ריקרדס ("מגרש ביתי"), בו מירצ'וף, ג'יליאן רוז ריד, ברט דבורן, ניקי דלוץ', גריר גראמר ו-ג'סיקה לו.

13:45 שקרן גדול | Bigger Fatter Liar, ערוץ Hot Fun

סרט הרפתקאות קומי צעיר ועדכני. קווין שפרד הוא גאון טכנולוגי צעיר וגם שקרן לא קטן, הוא משקר בקשר לסיום והגשת פרויקט אך כשהוא מקבל צ'אנס נוסף להגשה הוא בוחר לתת את הפרויקט למעצב משחקים שהוא פוגש במקרה. מעצב המשחקים גונב את הרעיון וקווין מחליט לצאת יחד עם חברתו לסן פרנסיסקו בכדי להעניש את המעצב בסדרת תעלולים. שחקנים: בארי בוסטוויק, ריקי גארסיה. במאי: רון אוליבר. ארה"ב, 2017.

15:00 אנחנו הבנים והבנות, ערוץ הילדים (לצופי פרטנר TV)

בואו להכיר את המתמודדים של "הבנים והבנות". הצופים מקבלים הצצה לחייהם של מתמודדי התכנית ומכירם מקרוב. בכל פרק יפתחו שני מתמודדים שונים בפני הצופים את ליבם ואת ביתם ויחשפו את תחביביהם, הפחדים והאהבות שלהם והדברים שמרגשים אותם.

21:00 עושים שוק איכרים | Farmer’s Market Flip, ערוץ Food Network

הפופולריות של שוקי איכרים זינקה בקרב שפים המבקשים להשיג את המרכיבים העונתיים הטובים ביותר כדי להכין ארוחות שמגיעות באמת היישר מהחווה – וכעת הגיע הזמן שהשפים האמריקנים הללו יתמודדו בתחרות. מדי פרק שני צוותי שפים המבקרים בשוק מקומי בחיפוש אחר המרכיבים הטובים ביותר, ולאחר מכן, הם יכינו מהם ארוחת גורמה טרייה לקונים הרעבים בשוק. יש אתגרים מיוחדים, טוויסטים מפתיעים ומרכיבים סודיים שיאתגרו את השפים, והמנחה ג'ף מהין סופר את הקולות כדי לחשוף מי יזכה בפרס הגדול – 5,000 דולר. בין המרכיבים העונתיים המופיעים בעונה זו יהיו אבוקדו, בוק צ'וי, כרובית ססגונית וגם מנה אהובה מפסטיבל תות.

22:00 צייד המכשפות האחרון | The Last Witch Hunter, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 23 בספטמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 עיר ב-48 שעות 3 | 3 Travel Man: 48 Hours in, ערוץ הטיולים

השחקן והבמאי הבריטי ריצ'רד איאודה יוצא לחופשות בזק של 48 שעות ברחבי העולם. מדי פרק יתלווה אליו ידוען אחר והשניים ינסו לנצל את המרב משהותם ביעד הנבחר. בסביליה יחבור לקומיקאי האמריקני רוב דילייני; בונציה ינפוש עם הקומיקאית הבריטית ג'ו ברנד; בדובאי יסייר עם השחקן הבריטי ג'וני וגאס, ובברלין יבלה עם השחקנית הבריטית רויזין קונאטי.

22:00 בייבי בום בריטניה 6 | One Born Every Minute 6, ערוץ הבריאות

עונה חדשה לגרסת המקור הבריטית של הריאליטי. בעונה הנוכחית מבט מעמיק אל המתחולל במחלקת היולדות של בית החולים בבריסטול. כ-40 מצלמות תתעדנה את רגעי הדרמה של הזוגות המגיעים לחדר הלידה – החל משלבי ההכנה, דרך הקשיים והכאב ועד לרגע המרגש בו תינוק חדש מגיע לעולם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן