Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 05 ביולי, 2018

הגשר, במנוסה, נבחרת הזיכרון המגניבה בעולם, המתנה, מלכי הבריכות 4, בלאדריין, גבר גבר 2, NCIS: לוס אנג'לס 3, קרוזים בעולם 3, נשנושי לילה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגשר 4 | 4 The Bridge, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 13 במאי, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO

במנוסה | Term Life, ערוץ Yes VOD

שודד ותיק מגלה שצו הוצא על ראשו בעולם התחתון. הוא מחליט להפעיל את ביטוח החיים שלו למען בתו הצעירה, אך מגלה שהביטוח ייכנס לפועל רק לאחר 21 ימים. כשהעבריינים מאיימים לפגוע ישירות בבתו, הוא והיא יוצאים למסע הימלטות. שחקנים: ווינס ווהן, היילי סטיינפלד. במאי: פיטר בילנגסלי. ארה"ב, 2016.

22:00 נבחרת הזיכרון המגניבה בעולם | The Coolest Memory Team Ever, ערוץ Yes דוקו

'אליפות העולם לזיכרון' המתקיימת מדי שנה נחשבת לאחת התחרויות היותר קשות מבחינה מנטלית. הכלי החשוב ביותר של המשתתפים בה הוא המוח. לפי חוקי התחרות, המתחרים צריכים לשנן במהירות כמויות עצומות של מידע הפרוש על גבי קלפים – תמונות, שמות, דמויות, מילים ומספרים. אחרי זמן שנקבע מראש – הקלפים נלקחים מהם והם צריכים לכתוב אותם מחדש. הפעם – מהזיכרון בלבד. הסרט ליווה את הזכרנים במשך חצי שנה בהכנות לתחרות ומשרטט את הדרמה הגדולה שהתרחשה בלונדון 2012, מאחורי הקלעים של התחרות המיוחדת הזאת, כשמומחי הזיכרון הוותיקים נאלצו להתמודד עם עלייתם של כוכבי זיכרון חדשים. בימוי: פר-אריק מאלם. 59 דקות, שוודיה, 2015.

22:00 המתנה | The Gift, ערוץ Hot Gold

סרט מתח ומסתורין, שהוא סרטו הראשון כבמאי, של השחקן ג'ואל אדגרטון ("חוקי הפשע") שכתב, ביים ונתן לעצמו את תפקיד ה'קריפ' בסרט. סיימון ורובין (ג'ייסון בייטמן, רבקה הול) הם זוג צעיר שחייהם הולכים לפי מסלול מוגדר ומסודר עד שמפגש מקרי עם גורדו (אדגרטון), מכר מעברו של סיימון מטלטל את חייהם כשהוא מביא מתנות מסתוריות ומגלה סוד נוראי על מה שהיה בינו לבין סיימון לפני 20 שנה, עובדה הגורמת לרובין לערער את הכרותה עם הקרוב אליה ביותר – בעלה. ארה"ב, 2015. סרט מתח חכם, בלתי צפוי, אך חתרני, תוך שהוא מותיר את הצופים בהפתעה מוחלטת. ציון: 

21:00 מלכי הבריכות 4 | 4 Pool Kings, ערוץ Travel Channel

עונה רביעית לסדרה שבה כמה מאדריכלי המים המדהימים באמריקה בונים בריכות שחייה עטורות פרסים שתמיד מכות גלים. הפעם מייק בלדסר ו-ג'ים בלאמי נמצאים בקליפורניה, שם הם הופכים חצר אחורית של משפחה למגרש משחקים במים, כולל מערה, מפלי ענק ונדנדת חבלים מחוזקת בפלדה. בפאלם דזרט מייק וג'ים מעצבים בריכת גן עדן הכוללת מגלשה נסתרת. משם הם ממשיכים לטקסס כדי לבנות ספא בהתאמה אישית ואלמנט אש.

21:00 בלאדריין | דם הערפדיםBloodRayne, ערוץ AMC

פעולה. ברומניה במאה ה-18 בת הכלאיים הערפדית-בת האדם בורחת ומתכננת להפיל את אביה הערפד הרשע. שחקנים: קריסטינה לוקן, מישל רודריגז. במאי: אווה בול. גרמניה, 2005.

22:00 גבר גבר 2 | Daddy's Home 2, ערוץ Yes2 + Yes VOD

לאחר שהתגברו על המתיחות ביניהם מהסרט הקודם, ומצאו את הנוסחה המושלמת לגידול משותף של ילדיהם, בראד ודאסטי מחליטים לאחד כוחות ולחגוג את חג המולד עם שתי המשפחות. אך הם עומדים להיתקל בבעיה לא צפויה – האבות שלהם. אביו הקשוח של דאסטי ואביו הרגיש של בראד מגיעים בדיוק בזמן הנכון כדי להפוך את החג לבלגן אחד גדול. שחקנים: מרק וולברג, ויל פארל, מל גיבסון, ג'ון לית'גו. במאי: שון אנדרס. ארה"ב, 2017. סרט רדוד, מטופש וילדותי, שמבייש את השחקנים הוותיקים המופיעים בו. ציון: 

22:00 NCIS: לוס אנג'לס 3 | NCIS: Los Angeles 3, ערוץ Yes Action

דרמת החקירות על העולם רווי הסיכונים של יחידה הממונה על לכידת הפושעים המסוכנים והחמקמקים המציבים איום על הביטחון הלאומי חוזרת לעונה שלישית.

23:00 נשנושי לילהLate Nite Eats, ערוץ האוכל

השף ג'ורדן אנדינו מחפש את המסעדות המובילות בסצנת הקולינריה הלילית. במהלך פרקי הסדרה יבקר אנדינו בביסטרו פופולרי בטורנטו, פאב הומה אדם במונטריאול, מסעדת ברביקיו בפיטסבורג ועוד.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן