Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (3.7.18)

כלי כתיבה אופנתיים, שמפו לגברים ברוח המונדיאל וארוחות אורגניות להכנה במיקרוגל הם בין חמשת המוצרים שניסינו הפעם, ויש לנו מה להגיד על כל אחד מהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Heat & Eat של Nutrition & Sante

הרעיון שהארוחה הבאה שלנו תהיה מהסוג שקונים קפואה/מצוננת ואז מחממים במיקרוגל, אינו מהרעיונות שאנחנו אוהבים להגשים. אבל אז הגיעה סדרת המוצרים הזו, שהחלה לשווק חברת מרבה ישראל, והצליחה לשנות את דעתנו על העניין. כאמור, זו סדרה של ארוחות מוכנות, ואותן יש לחמם במיקרוגל בעודן בתוך השקית בה הן נרכשו. מה בסדרה? תבשיל בסגנון איטלקי של רביולי טופו ובזיליקום ברוטב עגבניות; תבשיל בסגנון מג'דרה עם עדשים ואורז בסמטי מלא; תבשיל בסגנון מרוקאי עם גריסים, ירקות ופירות יבשים; ותבשיל בסגנון הודי עם קינואה, בורגול וירקות בקארי. אז מה גרם לנו לשנות את דעתנו? ראשית, זו העובדה כי מוצרי הסדרה אורגניים, דבר נדיר בכלל ובקטגוריה זו בפרט. שנית, שתי הארוחות שניסינו – התבשיל בסגנון מרוקאי והמג'דרה – היו מתובלות היטב ובאופן מאוזן, ללא טעמים חזקים או טעמי לוואי, כמו גם כמות יפה של הרכיבים השונים. כלומר, לא רק טעים, אלא אופציה ראויה למצבי חירום בבית או בעבודה.

15 שקלים ל-220-267 גרם. להשיג ברשתות השיווק, חנויות טבע ופארמים.

צילום: מרבה ישראל

Dove Nourishing Secrets של Dove

מאז ומתמיד אהבנו את תחליבי הרחצה של החברה, שאמנם לא מתהדרים בשימוש ברכיבים טבעיים בלבד, אבל יודעים ליצור תחליבי רחצה מפנקים יחסית למקובל. הסדרה החדשה ממשיכה באותו הקו – הם אמנם לא בעלי מרקם קרמי/חלבי, אבל יש להם מרקם נעים במיוחד. הסדרה כוללת שלושה מוצרים:  Invigorating Ritualעם שמן אבוקדו ותמצית פרח הקלנדולה;  Glowing Ritual עם תמצית פרח הלוטוס ומי אורז; ו-Relaxing Ritual, עם שמן לוונדר תמצית רוזמרין מרעננת. לכל אחד מהם ניחוח אחר וכל אחד התחבב עלינו. ההמלצה שלנו, קיצונית ככל שתהיה – קנו את שלושתם, והשתמשו בכל פעם בהתאם לניחוח שאתם רוצים שיהיה לכם. וכמובן, הם מנקים היטב את העור ומשאירים אותו נעים למגע הודות לקרם הלחות שיש בהם.

עד 17.9 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

סדרת מוצרים למונדיאל של הד אנד שולדרס

כמחווה לשוער ג'יאנלואיג'י (ג'יג'י) בופון, וכחלק מהניסיון להגדיל מכירות, השיק המותג את סדרת Ultra Men במיתוג חדש. בתקופה זו מתנוססת על הבקבוקים של מוצרי הסדרה תמונתו של שוער הכדורגל האיטלקי הידוע. התוכן כאמור לא השתנה: הבסיס הוא שמפו המיועד למנוע הופעתם של קשקשים, ומניסיון ארוך שנים עם המוצר, הוא עושה את העבודה. ממש כמו השוער. השמפו נמכר בשלוש גרסאות: אחד הכולל ניחוח נענע להקלה מיידית, Total Care לטיפול מושלם ו-Old Spice עם ניחוח ה- Sandalwoodהמאפיין את הבושם.

14.9-29.9 שקלים ל-450-540 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: H&S

BC Scalp Genesis של שוורצקופף פרופשיונל

החברה השיקה לראשונה סדרה של מוצרי טיפוח, המיועדת לניקוי עמוק וטיפול בקרקפת, סדרה המשלבת את קומפלקס הוויטמינים StemCode, הפועל להגן על תאי גזה ועל שורש השערה. הסדרה כוללת שבעה מוצרים למצבים שונים, כולל שיער דליל, קשקשים, קרקפת שומנית וקרקפת רגישה. מתוכם, ניסינו את השמפו לניקוי הקרקפת, BC Scalp Genesis Purifying Shampoo, שעשה עבודה מצויינת בניקוי השיער והקרקפת מעודפי שומן, תוך שהוא משאיר את השיער נעים למגע ואת עור הקרקפת לא יבש מדי; ואת הסרום להרגעת הקרקפת, BC Scalp Genesis Soothing Serum. מוצר זה שימש למצב של רגישות מוגברת בקרקפת ונטייה לגירודים כתוצאה מכך, והוא עזר להביא לריגעה במרבית הזמן.

99/160 שקלים ל-200/1,000 מ"ל שמפו, 130 שקלים ל-100 מ"ל סרום. להשיג במספרות מובחרות.

צילום: יח"צ

Pixie של קרביץ

הרשת נותנת מענה לשילוב בין מכשירי כתיבה לבין עולם האופנה והפנאי, עם סדרה מוצרים חדשה. זו כוללת קלמרים המשלבים בדים שונים, מחברות A5 עם כריכה קשה, שבעיצוב שלהן שילבו טקסטורות וצבעוניות רבה, מגנטים עם אלמנטים שונים, מחזיקי מפתחות, מארזים של כלי כתיבה ועוד. המוצרים מיועדים, לפי החברה, למגוון רחב של קהלי יעד, אבל אנו רואים בעיקר בנות ונערות שייהנו מהאפשרויות החדשות.

9.9-44.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן