Skip to content

פסטיבל הכדורים פורחים הבינלאומי חוזר

מגוון כדורים פורחים בשלל צבעים וצורות מרחבי הארץ והעולם, צניחה חופשית לעיני הקהל של צנחנים מכדור פורח בגובה 1.8 ק"מ, מופע NIGHT GLOW מרהיב, אקרובטיקה באוויר, מופעי קרקס, שחקנים מחופשים, בריכות שכשוך ועוד. 9-10 באוגוסט בגן לאומי פארק הבשור (אשכול) בצפון הנגב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עמותת תיירות שקמה בשור מפיקה זו השנה ה-7 את אחד האירועים הצבעוניים והאטרקטיביים בארץ – פסטיבל כדורים פורחים בינלאומי חוצה ישראל. במהלך ימי הפסטיבל, מגוון כדורים פורחים מרהיבים וייחודיים יכסו את שמי צפון הנגב בחגיגה משפחתית מסעירה עם שלל פעילויות ומופעים מרהיבים. הפסטיבל יתקיים במהלך החופש הגדול, בתאריכים 9-10 באוגוסט בגן הלאומי פארק הבשור (אשכול) בצפון הנגב. לפסטיבל יגיעו טייסי כדורים פורחים מרחבי העולם, שיחברו לטייסים מקומיים וימריאו למטס כדורים פורחים מרהיב ויצבעו את השמיים בשלל צבעים.

9-10 באוגוסט בגן לאומי פארק הבשור (אשכול) בצפון הנגב (צילום:דן בר-דוב)

בשעות החשיכה יתקיימו מספר מופעים עוצמתיים וסוחפים: מופעי קרקס של גיא ג'אגלינג עם להטוטנים, נערות גומי וחישוקים, אומני בועות ובלונים שיצבעו את המתחם בשילוב ג'אגלינג סוער וליצנות. שיאו של הערב במופע  NIGHT GLOW מרהיב, בו הכדורים מחוברים לקרקע ולצלילי מוסיקה קצבית נדלקת בהם אש בשלל צבעים – חוויה ייחודית ויוצאת דופן המרתקת את הקהל.

מופע אורות ובלונים לעת ערב (צילום:דן בר-דוב)

עם שחר, יוכל הקהל לחזות בתהליך ניפוח כדורי הענק על גבי הקרקע והפרחתם לאוויר במפגן צבעוני ומרגש. עם עליית הכדורים לשמיים, ישתלשלו אקרובטים מתוך הכדורים ויבצעו פעלולים עוצרי נשימה בין שמיים לארץ. בנוסף, 2 צנחני BASE JUMPING שמגיעים לפסטיבל במיוחד מהולנד יקיימו צניחה מגובה נמוך מכדור פורח מגובה של 120 מטר בלבד!

האירוע כולל גם לינת שטח חווייתית ופעילויות, בריכות שכשוך ודמויות שטח שישעשעו את הילדים.

כדורים פורחים מרהיבים מכל רחבי העולם (צילום:דן בר-דוב)
כדורים פורחים מרהיבים מכל רחבי העולם (צילום:דן בר-דוב)

בין הכדורים הפורחים שיעלו לאוויר ניתן לראות את הבלון "המכשפה מבלגיה", שזה הפסטיבל הראשון אי פעם שבו הוא ישתתף. טייס הבלון, הבלגי יוהן וונדר, מגשים חלום לאחר שנים של עבודה בתחום יוצא להסתובב בעולם בבלון משלו.  הבלון "הספרה", הוא אחד הבלונים הצורניים הראשונים שיוצרו בעולם, ולאחר שנעלמו עקבותיו במשך 20 שנה, הוא נמצא במקרה ע"י הטייס הבריטי טרבור ריד, שנדהם לגלות את הבלון במחסן אצלו חברו, ונדהם עוד יותר לגלות שהוא נשמר כל השנים במצב מושלם. זה הפסטיבל הבינלאומי הראשון שריד יגיע אליו עם הבלון. הטייס הצעיר ג'ורדי דיאז הוא מהנדס אווירונאוטיקה שעובד אצל יצרן הכדורים הספרדי Ultra magic ובונה את הכדורים הפורחים החדישים בעולם. לפני חצי שנה ג'ורדי רכש את הבלון הצורני הראשון שלו ה"גמד הענק" אשר יוצר באנגליה והגשים חלום של להיות בעלים של כדור פורח צורני. הבלון "העכברוש רטאצ'יז" מגיע מברזיל, והוא עוצב בהשראת העכבר מהסרט רטטוי. גובה הבלון 36.5 מטרים, ותפירתו הייתה כה מסובכת שנמשכה כמעט שנה שלמה. הבלון hopper Cloud  הוא ייחודי מאוד בכך שמדובר בבלון בלי סל בכלל, כאשר הטייס יושב בתוך רתמה כשרגליו באוויר ומבערי הבלון מעל ראשו. ויש גם נציגות מקומית, הבלון הצורני הראשון בישראל –  "זולו הקוף המעופף", לצד שני כדורים נוספים אשר מוטסים על ידי טייסים ישראליים.

מהכדורים שהופיעו שנה שעברה (צילום:דן בר-דוב)

מחיר האירוע לאדם מעל גיל 3: 149 ₪. חבילה משפחתית 499 ₪ (4 כרטיסים: זוג+ שני ילדים). או 599 ( זוג + 3 ילדים) מחיר לתינוק/פעוט ( גילאים 0-3) 20 ₪ . כל אדם מחוייב כרטיס כניסה.

הכרטיס כולל לינת שטח בפארק, צפייה במופעים ובמטס וכל הפעילויות. הכרטיס אינו כולל טיסה בכדור פורח.  מחירים מוזלים לוועדי עובדים, מנויי מטמון ותושבי האזור. (קיום המטס מותנה במזג האוויר).

הפסטיבל בסיוע משרד התיירות, הרשות לפיתוח הנגב, קק"ל, מפעל הפיס, רשות הטבע והגנים ונובל אנרג'י.

לפרטים נוספים, חבילות לינה והזמנת כרטיסים: www.habsor.co.il  עדכונים שוטפים בדף הפייסבוק- "דרום אדום

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן