Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 07 ביולי, 2018

עלילות חצות, הסנדלר, הפיתוי, סאם בואי: הולך בגדול, להתבודד, מעודדות צמודות: אליפות עולם, תור: ראגנארוק, 999, אליבי.קום, להציל את נטע, מגנום אופוס, חמישים גוונים של שחור, חמישים גוונים של שחור, חיסול ממוקד, מר סאנשיין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

02:10 עלילות חצות | Midnight Chronicles, ערוץ AMC

פעולה. אחרי שלושה עידני מלחמה הביס איזרדור את גיבורי שלושת הגזעים ואת צבאותיו. כעת הוא שולט בעולם ארית'. שחקנים: צ'רלס האבל, מאט אמנדט. במאי: כריסטיאן ט. פיטרסן. ארה"ב, 2009.

11:15 הסנדלר | The Cobbler, ערוץ Hot Gild

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 02 בינואר, 2016, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

13:15 הפיתוי | The Beguiled, ערוץ Hot Gold + סלקום TV

דרמה מותחת של סופיה קופולה ("אבודים בטוקיו") המתרחשת בתקופת מלחמת האזרחים האמריקנית בווירג'יניה. נערה מגלה חייל פצוע של צבא האיחוד ומביאה אותו לבית ספר של בנות על מנת לתת לו מחסה זמני, ולטפל בו עד שיחלים אך הדברים אינם פשוטים ובבנות מתעוררים תככים ורגשי קנאה וכן החייל מתגלה כמניפולטור ערמומי. שחקנים: ניקול קידמן, קולין פארל, קירסטן דנסט, אל פנינג. ארה"ב, 2017. הסרט אף טוב מהספר המקורי, ובזכות השחקנים האיכותיים, קופולה מביימת במתינות ובמיומנות. ציון: 

14:00 סאם בואי: הולך בגדול | Going Big, ערוץ Yes דוקו

סאם בואי ייזכר לעד כאחד מכישלונות הדראפט הגדולים ביותר. האיש שנבחר לפני מייקל ג'ורדן לא הטביע את חותמו ב-NBA ונכנע לפציעות רבות עד שפרש בגיל צעיר. הסרט מביא את הסיפור מעורר ההשראה של הספורטאי, עוסק בסיבות שהביאו את פורטלנד לבחור בו ובאופן בו ניסה להילחם בגורל האכזר שלו. בימוי: ג'ון פיש, טום פרנד. 51 דקות, ארה"ב, 2012.

16:45 להתבודד | Wakefield, ערוץ Hot Drama

להאוורד ווייקפילד יש אישה אוהבת, שתי בנות, עבודה יוקרתית כעורך דין ניו יורקי ובית גדול בפרברים. למרות זאת הוא סובל מבפנים עד שהוא מגיע לנקודת שבירה והתמוטטות עצבים ומחליט לגור במוסך הביתי שלו ממול לבית כך שיוכל להשקיף על משפחתו מהצד. הימים הופכים לחודשים ומשפחתו תוהה לאן נעלם והאם יחזור לחייו כפי שהיו לפני? שחקנים: בריאן קרנסטון, ג'ניפר גארנר. בימי: רובין סוויקורד. ארה"ב, 2017.

18:35 מעודדות צמודות: אליפות עולם | Bring It On: Worldwide #Cheersmack, ערוץ Hot Fun

סרט שישי בסדרת קומדיות הספורט. דסטני, קפטן קבוצת המעודדות וזוכת האליפויות 'המורדים', מחליטה לגייס לקבוצתה חבורת בנים רקדנים בניסיון לגבור על קבוצה חדשה ומאיימת בשם 'האמת', אך למרות הכוונות הטובות החיבור עם הבנים לא מסתדר ומסכן את הזכייה בתחרות העולמית. שחקנים: כריסטין פרוספרי, ויויקה א. פוקס. במאי: רוברט אידטוי. ארה"ב, 2017.

22:00 תור: ראגנארוק | Thor: Ragnarok, ערוץ Yes2 + ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 06 ביולי, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Hot Gold + סלקום TV

22:00 999 | Triple 9, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 17 בפברואר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 אליבי.קום | Alibi.Com, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 01 ביולי, 2018, בערוץ Yes VOD

22:30 להציל את נטע | Saving Neta, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

שנה בחייו של נטע, אדם שחייו לקחו פנייה לא נכונה, והוא מחפש את המסלול מחדש. סיפורו מסופר דרך סיפוריהן של ארבע נשים שאותן הוא פוגש לרגע מכונן להן ולו. המפגש שלהן עם האישיות החשופה והפגיעה שלו משפיע על חייהן, כפי שהן משפיעות עליו. שחקנים: בני אבני, רותם אבוהב, נטע ריסקין, עירית קפלן, אלי גורנשטיין. במאי: ניר ברגמן ("כנפיים שבורות"). ישראל, 2017.

23:50 מגנום אופוס | Magnum Opus, ערוץ Hot Action

מותחן ריגול הבודק את התוצאות של בחירות בלתי אפשריות. דניאל קליף הוא מרגל שפרש לאחר שסודות מעברו מציפים שקרים, בגידות ופעולות תגמול נגדו. שחקנים: אדם ג'יי. הרינגטון, לואיז גריפית'ס, קלארק ג'ונסון. במאי: קווין אליוט. ארה"ב, 2017.

23:55 חמישים גוונים של שחור | Fifty Shades of Black, ערוץ Hot Gold

פרודיה על הסרט "חמישים גוונים של אפור". כריסטיאן בלאק פוגש באנה סטיל, סטודנטית חסרת ניסיון ומכיר לה את עולם הרומנטיקה, כפי שהוא חושב שהוא. מערכת היחסים שלהם מתקדמת איכשהו למרות שכריסטיאן מאהב גרוע ולמרות אמו הגזענית והשותפה לחדר הנימפומנית של אנה. שחקנים: מרלון ויינס, קאלי הוק, ג'יין סימור. במאי: מיכאל טידס. ארה"ב, 2016.

23:55 חיסול ממוקד | Good Kill, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 25 במרץ, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

מר סאנשיין | Mr. Sunshine, נטפליקס | Netflix

סדרה רומנטית. נער שמגיע לארצות הברית לאחר הפעולה הצבאית האמריקנית בקוריאה ב-1871 חוזר לקוריאה ברגע מכריע בהיסטוריה ומתאהב בבת אצולה. שחקנים: לי ביונג-הון, קים טיי-רי, יו יאון-סאוק.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן