Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 08 ביולי, 2018

בריגסבי הדב, נפולת, ביל מאהר: ספיישל סטנד-אפ, כל אותם לילות לבנים, הטור דה-פראנס: לרכוב מחדש, מת לחיות, הרחק מהציוויליזציה 4, המגדל האפל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בריגסבי הדוב | Brigsby Bear, ערוץ Yes VOD 

קומדיה. צעיר שהוחזק בניתוק מהעולם במשך שנים, נדהם לגלות שהוא נחטף כשהיה תינוק, ושתוכנית הטלוויזיה האהובה עליו נוצרה בעצם על ידי האנשים ששבו אותו. יחד עם חבריו החדשים, ולמרות התנגדות הוריו האמיתיים, הוא מחליט ליצור לה את פרק הסיום המושלם. שחקנים: קייל מוני, מארק האמיל, קלייר דיינס, אנדי סמברג. במאי: דייב מקארי. ארה"ב, 2017.

21:00 נפולת | Residue, ערוץ AMC

מסתורין. הטיוח הממשלתי של הסיבות מאחורי פיצוץ במטרופולין עתידני בבריטניה גורם לג'ניפר פרסטון לצאת לחיפוש אחר האמת. שחקנים: נטליה טנה. במאי: אלכס גרסיה לופז. בריטניה, 2015.

22:00 ביל מאהר: ספיישל סטנד-אפ | Bill Maher: Triggered, ערוץ Yes VOD + Hot HBO + Hot VOD

הקומיקאי, הסטיריקן ומנחה הטלוויזיה, ביל מאהר, מעלה את מופע הסטנד אפ ה-11 שלו עבור רשתHBO . המופע שצולם בטולסה, אוקלהומה, עוסק בפוליטיקה האמריקנית.

22:00 כל אותם לילות לבנים | Wszystkie Nieprzespane NoceAll These Sleepless Nights, ערוץ Hot8

שני סטודנטים לאמנות בשנות ה-20 הסוערות לחייהם סוחטים את חיי הלילה של ורשה העכשווית, דרך המסיבות, הסמים והמפגשים האקראיים מרכיב הסרט פורטרט מדויק של התבגרות כמסע לילי בלתי נגמר בחיפוש ללא מטרה מוגדרת. הסרט מתאר את מסעותיו הליליים ברחבי ורשה של כריסטוף, שמתאושש בתחילת הסרט מפרידה, ומבלה עם חברו הטוב מיכאל במסיבות שונות, לוקח סמים, שותה, משוטט, מכיר אנשים חדשים ונשים (לעיתים ללילה אחד ולעיתים ליותר), ובעיקר רוקד ומנסה לחפש אחר משהו שהוא בעצמו לא יודע מהו. פולין, 2016.

22:00 הטור דה-פראנס: לרכוב מחדש | Le Ride, ערוץ Yes דוקו

מרוץ ה-'טור דה פראנס' נחשב לתחרות הספורט הקשה בעולם ומתקיים מדי שנה מאז 1903, אך המרוץ של שנת 1928, היה קשה במיוחד. 5,376 קילומטר, מתוכם 40 קילומטר של טיפוס אנכי, תוכננו כדי לשבור את כל מי שבחר להשתתף בתחרות של אותה שנה. 164 רוכבים יצאו לדרך. רק 41 סיימו אותה. פיל קוגן, מנחה תכנית הריאליטי הפופולרית 'המירוץ למיליון' ורוכב אופניים נלהב, מחליט בסרטו לגבש סביבו צוות רוכבים ולצאת לשחזר את המסלול הקטלני של 1928, בעקבות הקבוצה האוסטרלית / ניו-זילנדית שהשתתפה לראשונה בתחרות. לצורך כך הם משתמשים בציוד רכיבה וינטאז', שמשוחזר בדיוק לפי הציוד איתו רכבו ב-1929 והם נצמדים למסלול וללו"ז הרכיבה המקוריים. האם הקבוצה של קוגן תצליח לעמוד במשימה ולדחוף את עצמה, כמו כל רוכבי ה'טור דה פראנס', עד קצה גבול היכולת האנושית? 90 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 מת לחיות | Die Hard, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

השוטר הנועז ג'ון מקליין מגיע ללוס אנג'לס ומגלה שטרוריסטים השתלטו על הבניין בו אשתו עובדת ולקחו את כל העובדים כבני ערובה. הסרט זכה להצלחה עצומה, הוליד אין ספור חיקויים ומחוות וגם ארבעה סרטי המשך והפך את ברוס וויליס לכוכב קולנוע. שחקנים נוספים: אלן ריקמן, בוני בדליה, רג'ינלד ולג'ונסון. במאי: ג'ון מקטירנן. ארה"ב, 1988. סרט מתח פעולה נהדר, שגרם לאינספור שחזורים והמשכונים, ובזכות ההומור של וויליס, מביא לאהדה וסימפתיה של הכוכב. ציון: 

22:00 הרחק מהציוויליזציה 4 New Lives in the Wild 4, ערוץ הטיולים

ההרפתקן בן פוגל יוצא למסע בעקבות האנשים שהחליטו להקים את ביתם בפינות הנידחות ביותר בעולם, ביניהם אישה שבחרה לחיות כמו בתקופת האבן ואף מעבירה סדנאות הישרדות ברוח זו; זוג שהעתיקו את מגוריהם לפארק הלאומי רואחה שבטנזניה; בריטי לשעבר שעזב את צי הסוחר והגיע לאי איביזה, שם הקים קומונה קטנה.

23:50 המגדל האפל | The Dark Tower, ערוץ Hot גולד + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

עיבוד לסדרת הספרים של סטיבן קינג. האביר האחרון רולנד תקוע בקרב נצחי עם וולטר אודין, הידוע גם כ'איש בשחור' ונחוש למנוע ממנו לכבוש את המגדל האפל, אשר מחזיק את היקום כולו. כאשר גורל העולם תלוי בכך, הטוב והרע נפגשים בקרב האולטימטיבי, כאשר רק רולנד יכול להגן על המגדל מהאיש בשחור. שחקנים: אידריס אלבה, מת'יו מקונוהי. במאי: ניקולה ארסל. ארה"ב, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן