Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 09 ביולי, 2018

חפצים חדים, הרפתקאות החתול במגפיים 3+4, כלואים: החיים מאחורי החומות, שווה מעקב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

04:00 חפצים חדים | Sharp Objects, ערוץ Yes Oh + בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO + Hot VOD + סלקום TV 

מיני סדרה בת שמונה פרקים מבית HBO המבוססת על פי ספרה של ג'יליאן פלין ("נעלמת"), בבימויו של ז'אן מארק ואלה ("שקרים קטנים גדולים") ובכיכובה של איימי אדמס. קמיל פריקר (אדמס), היא צעירה הנושאת צלקות בנפשה מילדות קשה שבה אחותה מריאן מתה כששתיהן היו קטנות. כיום היא כתבת עיתון בעיר הגדולה, שעברה המורכב צף ועולה כשהיא נשלחת לעיר הולדתה לסקר מקרי רצח של שתי ילדות. כשקמיל מנסה להרכיב את הפאזל הפסיכולוגי מעברה, היא נכנסת לעימות חזיתי עם אימה השתלטנית אדורה (פטרישה קלרקסון, "רסיסי אפריל", "בית הקלפים"). בתקופת מגוריה בביתם של אימה ואביה החורג, היא מגלה שאחותה הצעירה אמה, חיה חיים כפולים שהיא מסתירה מהוריה. בעת סיקור חקירת הרצח היא מתקרבת לבלש ריצ'ארד וויליס (כריס מסינה, "חדר החדשות"), מוצאת את עצמה נופלת שוב לסדרת הרגלים מסוכנים של הרס עצמי, ומזדהה עם קורבנות הרצח קצת יותר מידי. קמיל נשאבת לתוך חקירת הרצח ומנסה לגלות בעצמה חלק מהסודות שהעיירה – והמשפחה שלה – מסתירה], כשהתוצאות יכולות להיות הרסניות מבחינתה…

הרפתקאות החתול במגפיים 3+4 | The Adventures of Puss in Boots 3+4, נטפליקס | Netflix

הלוחם, המאהב החתולי, חובב החלב אנין הטעם הגדול בעולם, מתמודד עם הרפתקאות מאתגרות במקומות אקזוטיים בסדרה קומית לכל המשפחה.

כלואים: החיים מאחורי החומות | Lockup: Extended Stay, נטפליקס | Netflix

סדרה תיעודית העוסקת באסירים הוותיקים בבתי הכלא ובתנאי מחייתם.

שווה מעקב | Follow This, נטפליקס | Netflix
XXXXX
סדרה תיעודית. כתבי אתר 'באזפיד' מסקרים נושאים כמו תופעות אינטרנט מוזרות או תחנות מוסדרות להזרקת סמים בפיקוח.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן